De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ach meis toch! En je was zo trots zei je vanmorgen. Wat kan er in een korte tijd een hoop veranderen.
    Maar je bent in goede handen nu. Gaat het met je, en gaat het goed met de kleintjes ook?

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh jeej. Maar 35 weken voor een tweeling js niet slecht toch?

Veel succes in iedergeval

3. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @LW85, Owjee dat verwacht je dan inderdaad niet
    Gelukkig ben je al 35 weken
    Heel veel sterkte

@Floeperd wij wonen in Noord Brabant, Enne @Imona wij wonen in Brabant dicht bij Goeree :D

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Floeperd ja bizarre wending hè, had echt in mijn hoofd dat ik de 37 sowieso zou halen!

Kleintjes doen t op zich oke. Een van de twee is heel rustig en heeft weinig vruchtwater, maar ademt, beweegt heeeeeeel af en toe en heeft wel maag- en blaasvulling dus hij drinkt wel gewoon.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik dacht dus echt dat ik gewoon veel bekkenpijn had vandaag of een beginnende blaasontsteking.. blijkbaar toch al soort van weeen..

6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @LW85 Ja, dat is dan wel even een flinke domper. Maar zo te lezen doen ze het dus goed.

35 weken is vroeg maar niet al te vroeg voor een tweeling toch?

Wat gaan de nu doen bij je? Wachten tot je lichaam het verder oppakt of geven ze je stimulans?

7. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    LW85, jeetje, dat is schrikken.
    Wel goed dat ze jou en je baby's in de gaten houden!
    Wat is nu het plan van aanpak?

8. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik kan niet slapen.. tralala :rolleyes:

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb even geslapen. Moest net naar de wc. In de tussentijd man en hond aan het snurken.. en ik lig klaar wakker. Naar het plafond te staren... Maarja. Het is donker. Dus veel plafond is er niet te zien. Haaha.

Zweten jullie ook zo erg snachts? Het water loopt bijna in straatjes van me af..

10. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Tralala:confused:

11. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Sterkte @LW85 hopelijk kan je het nog een beetje rekken.

12. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Gezellig, al die nachtbrakers ;)
    Heb echt vreselijk geslapen, pff..

Imona, ik zweet soms inderdaad.
    tussen/bij mijn borsten vooral. Dat ligt dan tegen elkaar gedrukt natuurlijk.

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ohhh wat heftig. We kunnen elkaar een hand geven ik ben ook gisteren opgenomen met weeën maar geen ontsluiting. Sterkte Meis komt vast goed!

14. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Sterkte @sophia89 hoe is het nu?

En met jou @LW85 ?

Wat vreselijk jullie nachten dames!!
    Hopelijk komende nacht wel lekker slapen.
    Ik mag eerlijk gezegd niet klagen. Heb goed geslapen en enkel wakker geweest om
    Te plassen en zo weer in slaap gevallen :)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

@LW85 : wat vervelend dat je nu toch al ontluiting hebt. Hopelijk blijven de kindjes nog heel even zitten! Hoe is het nu?

@sophia89: gelukkig bij jou geen ontsluiting maar wel schrikken zeg nu al Weeen

@Floeperd : wij wonen in de kop van Noord-Holland. Klein dorpje dus hou het een beetje vaag:) (al denk ik dat mensen die mij kennen mij hier wel kunnen herkennen)

Nachtzweten: check! Ik word soms echt kleddernat wakker. Vooral tussen mijn borsten en mijn benen. Bah:oops:

Slapen: vannacht redelijk geslapen maar toch moe wakker geworden. Ik breng zo mijn jongens naar school en dan duik ik mijn bed weer in!

16. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb het s nachts zo heet dat ik zonder deken slaap. Naja. Ik gebruik de deken om die tussen de zweet plekken te stoppen. Dan plakt het niet zo tegen elkaar aan.. borsten. Benen. Armen. Tussen mijn schouder en nek.. vreselijk.

Ben maar tegelijk met mijn man uit bed gegaan om 6 uur. Kon toch niet slapen.
    Inmiddels al t hele huis opgeruimd. Vaatwasser gedaan. Container er achter gezet. En de wasmachine draait nu.

Vandaag langzaam aan maar wat huishouden doen.

17. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wow @LW85 en @sophia89 wat spannend voor jullie zeg ! Succes!

En @teuntje83 je bent echt niet stom! Je had een verwachting en gigantisch veel klachten, ik heb respect voor je dat niet huilend bij de vk zit! Ben je al flink met de tepels in de weer geweest?

En @Imona hier ook zweten als een otter... pffff

Mijn dochter gaat vanmiddag naar opa en oma daar logeren en dan ga ik bij mijn voetbalteam kijken. Morgen heb ik een vrijgezellenfeest georganiseerd voor mijn beste vriendin. Heb er zin in

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

@LW85 jeetje even schakelen meid.. opzich een mooi termijn voor je kleintjes maar zou fijn zijn als ze nig heel even blijven zitten...@sophia89 voor jou ook schrikken meid.. hopelijk nog geen ontsluiting!@Floeperd ik,dacht he... nieuwe profielfoto zal het... maar nog geen babaynieuws al ben je wel lekker aan het rommelen!!@teuntje83 duurt zo lang...... ik ken het gevoel... mijn oudste kwam 10 dagen te laat... duurt lang....... @Alyssa2014 alvast veel plz voor morgen, leuk!!!

Heb gisteren een bruiloft van vrienden gehad.. savonds ook naar het feest! Heb heerlijk staan dansen.. ging heel lang goed, weL wat last van harde buiken maar dacht niet zo gek....
    Dus tussendoor wel gaan zitten maar op een gegeven moment ging het mis...
    Kreeg last van een soort migraine, vlekken, mijn tong leek dik te worden, geen gevoel in mijn lippen en hand.. dus cola gedronken, naar buiten gegaan en twee PCM genomen...
    Na ruim een half uur in de frisse lucht zakte het af... en ik moest naar huis rijden want manlief had lekker aan Eem biertje gezeten...
    blijkbaar toch wat te druk geweest...
    De kleine wel al goed gevoeld.. maar voelde me wel even rot dat ik niet beter naarmate mijn lijf heb geluisterd...

19. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Imona, heeft de seks nou nog effect gehad? Jij had toch die harde buiken ervan?

Oh sophia, jij ook al opgenomen met weeën, net als LW85 :(
    Daar ben je wel in goede handen. Probeer dat maar in je achterhoofd te houden.
    succes!

Oeh stampertje, klinkt als een gezellig feestje, maar wel vervelend dat je later toch last kreeg.. :(
    Is het nu weer gezakt? Rustig aan doen vandaag hoor!

Alyssa, ik ben te schijterig om jankend bij de vk te gaan zitten :oops:
    Soms zou ik wel willen hoor.. :rolleyes:
    Maar ik houd het maar bij thuis janken ;)
    Het is gewoon anders gegaan dan verwacht en gehoopt. Komt vooral ook door de eerste die te vroeg kwam. En dan zeggen ze dat je vaak ongeveer op zelfde termijn bevalt..
    daarbij ook nog eens weken lang al die klachten.
    Gelukkig mijn laatste zwangerschap :p
    Almost there..

20. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Jeetje teuntje, logisch hoor dat dit dan even een domper voor je is! Succes met de laatste loodjes! Je bent een topper!

Dames die zijn opgenomen sterkte! Spannende tijden voor jullie!

Nachtelijk zweten hier inderdaad alleen wat tussen de borsten, hoewel vannacht iets meer maar slaap ook nog steeds met mijn lange flanellen pyjama aan.. :oops:

Wonen: hier iemand uit Gelderland..

Hier weer een prima nacht gehad. Slaap elke ochtend uit tot wen uurtje of 9.15 even rustig wakker worden en dan om 9.30 starten dochter en ik de dag pas.. :cool:

Deel Deze Pagina