Hoi allemaal, Vluchttas: denk dat ik alles er wel in heb zitten. Ik hoop dat hij ongebruikt blijft Huilen: valt hier nog mee. Kan wel enorm chagrijnig zijn Hier alles rustig. Alleen af en toe venijnige steken onderin. Ze zal misschien nog wel verder aan het zakken zijn ofzo. Ik ga zo ook nog even liggen denk ik, gaaaaap
Als ik dit zo lees moet ik mijn bevallingstas hier en daar ook nog aanvullen Ik heb, behalve de kleding, vorige keer volgens mij nergens gebruik van gemaakt.. Ik kwam daar. Onder de douche gaan zitten. Gaan liggen. En persen. Nog keer douchen en naar huis. De korte versie althans. Maar geen andere dingen gedaan tussendoor. ik wilde niks eten of drinken. Heb op een nat washandje zitten zuigen volgens mij..
Och man. Hoor net dat we vanavond naar de verjaardag van de tante van mijn man moeten. Serieus. Ik heb dat mens nog nooit gezien.. zou niet weten wat ik daar moet zoeken. + geheid dat ik goed bedoeld babyadvies ga krijgen. Waar ik dus echt echt geen zin in heb... Denk dat ik voor het eerst in mijn leven maar eens een flinke hoofdpijn ga faken..
Zo 'had' ik laatst een harde buik, toen een vrouw in de buurt maar bleef klagen over haar zware leven. Ik had de week ervoor ook al een half uur gestaan, dus was er even helemaal klaar mee
Oh vreselijk.. Hier net ook met boodschappen doen. Ik wilde ergens langs. Kon er niet tussen. Kijkt dat mens me aan zegt ze: ja dan moet je je buik maar inhouden. Dus ik kijk haar recht aan met een doodsblik: ja als dat had gekund had ik het gedaan! Nog 9 dagen geduld. Dan hoeft u uw karretje voor mij niet meer opzij te schuiven.. .stom mens. Ik heb besloten om toch maar gewoon mee te gaan. Wel afgesproken dat het bij maximaal 2 uurtjes blijft. Kijken jullie ook zo graag naar 'one Born every minute'? Is een poosje weg geweest en zag vanmiddag dat het weer terug is! Meteen 3 afleveringen achter elkaar kijken!
Oh ik heb ook zitten kijken naar One Born every minute.... ik kon alleen maar denken: ik wil geen keizersnede en ik wil ook niet zo gillen . Ja mensen kunnen soms zulke rare opmerkingen plaatsen. Zo kreeg ik laatst de vraag van de verkoopster van de ici paris of mn tweeling gepland was.... ehhhh wat denk je zelf doos Balen dat je mee moet imona.... kan me helemaal voorstellen dat ke daar helemaal geen zin in hebt
Tja een tweeling plan je ook echt! Wahah. Oh wacht. We laten deze maand 2 eitjes springen! Of: oh wacht. Laten we de celdeling even manipuleren. Ja dat lijkt me wel leuk. Zeg maar hoe veel je er wilt. 2..3..4.. kunnen we zo even regelen. Stomme mensen af en toe. Ja ik wil ook echt niet gillen. En ook geen keizersnede.. Gewoon via t gat waar het ook naar binnen is gekomen..
Haha wat je zegt @Imona. Joh, we spreken van te voren af hoeveel we er willen en doen even de celdeling aanpassen. Easy peasy! Ze kreeg vast rode wangetjes na haar vraag. Wetende dat ie niet heel snugger was, of niet @sophia89 @klaver85. Handig he, soms een smoesje verzinnen. Ik doe dat aan de telefoon soms. Heb een schat van een moeder En schoonmoeder, maar eenmaal aan de telefoon kom ik van geen van beiden af. 'Sorry, ik ga hangen want ik moet plassen'! Schaam schaam, maar dat doe ik pas na meerdere pogingen op te hangen hoor hahaha Hoest met @teuntje83 ? Alles goed vandaag verder? Gaan jullie ook songfestival kijken vanavond?
@sophia89 keizersnee lijkt me ook echt verschrikkelijk. Dat is me bij de oudste voorgesteld door een van de artsen. Heb geweigerd! Natuurlijk wel omdat het geen dringend advies was, anders doe je dat ook, maar als het natuurlijk kan... hij was bang dat de bevalling teveel kracht kostte en ik dit misschien na dagen ellende niet meer kon opbrengen. Dat schreeuwen vind ik ook altijd zo heftig. Nu voelt natuurlijk niet iedereen hetzelfde, maar had nou niet echt de behoefte om te gillen, en pijnstilling mocht ik niet hebben. @Imona Sommige mensen moeten nou eenmaal wat zeggen. Ik zit al redelijk in mijn cocon en woon in een dorp... soms als ik mensen hun mond open zie doen, knik ik vriendelijk hallo en loop door. Normaal ben ik wel redelijk sociaal hoor, maar kan het op het moment gewoon niet opbrengen om de stralende zwangere te zijn en te luisteren naar alle clichés. @Floeperd Ja afentoe misbruik maken mag zeker. Gelukkig zijn mijn moeder en smoeder niet zo bellerig (smoeder vroeger wel, maar die heeft het te druk met oppassen) Songfestival weet ik nog niet, heb net een paar uurtjes geslapen, dus kan waarschijnlijk 'laat' naar bed..
@klaver85 ja ik woon ook in een dorp. Klein dorp. Klein eiland. Ons kent ons zo ongeveer. Maar wij doen onze boodschappen een dorp verderop. Wij heben geen supermarkt dus moet wel. Zit 5 km tussen. Normaal ben ik ook echt heel vriendelijk en zou ik nooit zo terug sneren. Maar echt. Ik kon amper de ene voet voor de andere zetten door de harde buiken. En dan krijg je zo'n stomme opmerking. Nou.. Dan krijg je m gewoon keihard terug hoor. Stomme vraag. Stom antwoord. Maar goed. Maar even klaarmaken voor die verjaardag vanavond.. ik trek lekker een joggingbroek aan. Die zwangerschapsbroeken zitten voor geen meter meer. Ik ging mezelf toch wel iets van comfort op het moment. Haha
Ik heb een stukje song festival gezien. hadden visite. Maar nu eindelijk in bed. Daar was mijn buik aan toe, pff.. Verder voel ik me in mijn hoofd aardig relaxed vandaag. Omdat ik niet meer geloof in een bevalling die zomaar komt Morgenmiddag effe naar schoonouders voor moederdag en daarna mee voetbal kijken op de bank. Truste ladies!
@Floeperd haha nee was t maar zo. De ene na de andere ongepaste vraag kwam eruit. Ohhh dus t was niet natuurlijk (nee IUI) ohhhh wat erg zeg (ja vertel mij wat) maar met 2 ben je wel lekker meteen klaar (Oja want ik mág er niet meer dan 2 krijgen ofzo) ik vond je wel aardig groot maar voor een tweeling valt t wel mee hoor meid (tuurlijk zeg jij dat want jij zeult niet de hele dag 21 kg buik met je mee). Zo ongeveer ging t moest er stiekem om lachen hoor mensen zijn zo ongegeneerd.... @songfestival: manlief en ik kijken samen maar eigenlijk alleen om alles af te kraken. Net was Spanje.... Holy moly wat een aanfluiting zeg!!! Weinig echt goede dingen
Nou moe! 37 weken zwanger en spontaan een lekkage in de slaapkamer! Nooo!! *huil* Vanmiddag bij de bovenbuurman geweest maar die had niets. Waarschijnlijk komt het dus van de schuin-bovenbuurman, maar die was vandaag natuurlijk niet thuis. ...M'n pas geverfde muur heeft nu lelijke waterstrepen!
@ShampooL nooo dat is echt kut!! Bij jullie in de slaapkamer of van de kleine? Hier ineens ook nachtzweten Jeetje snap nu wat jullie bedoelen, deze nacht al 3 keer zeiknat wakker geworden Nu nog even snel wat proberen te slapen voordat mn zoontje weer wakker is
@ShampooL Wat erg!!! Kun je echt niet gebruiken nu. Ik weet niet of jullie het via de verzekering laten lopen, maar als zou wel even erbij vertellen dat je hoogzwanger bent. Misschien sturen ze dan sneller iemand langs. @bo1986 Vies he, nu wel een beetje last van, maar nog niet extreem. Na de bevalling van de eerste ben ik echter uit mijn bed gedreven ongeveer. Was wel 22 kilo aangekomen en na 2 weken nog maar 2 kilo extra. @hier Heerlijk geslapen... totdat een van de katten besloot een levend muisje mee naar binnen te nemen en daar mee te gaan spelen. Daarna besloot een schorre duif bij de buren in de boom te gaan zitten en ben ik maar opgestaan.
@ShampooL Wat erg!!! Kun je echt niet gebruiken nu. Ik weet niet of jullie het via de verzekering laten lopen, maar als zou wel even erbij vertellen dat je hoogzwanger bent. Misschien sturen ze dan sneller iemand langs. @bo1986 Vies he, nu wel een beetje last van, maar nog niet extreem. Na de bevalling van de eerste ben ik echter uit mijn bed gedreven ongeveer. Was wel 22 kilo aangekomen en na 2 weken nog maar 2 kilo extra. @hier Heerlijk geslapen... totdat een van de katten besloot een levend muisje mee naar binnen te nemen en daar mee te gaan spelen. Daarna besloot een schorre duif bij de buren in de boom te gaan zitten en ben ik maar opgestaan.
Shampoo, dat is mooi balen! Hier iets voor 6 wakker gemaakt door zoontje. lig nu nog, maar voel me niet echt top.. bluh.. Fijne moederdag
Fijne Moederdag allemaal! @ShampooL : dat is balen zeg! Hier vannacht best goed geslapen! De nachten gingen een paar weken geleden veel slechter iig. De fysio doet zijn werk denk ik!