Fijne Moederdag iedereen!! *sorry even ego berichtje* Hier gelukkig kunnen slapen tot half8 Nu rustig aan aan het opstarten Helaas geen ontbijt op bed voor mij aangezien mn vriend het zo nodig vond om het gister heeeeel erg laat te maken op een feestje dus ben best wel een beetje pissig op hem Dus ga zo zelf maar met mn zoontje een lekker ontbijt voor ons 2en maken Hier al wel t douchegedeelte schoongemaakt want ja dat doe ik altijd op zondag en ook al is het Moederdag het zal toch echt moeten gebeuren Hier al heel de ochtend last van lichte menstruatiekrampen grr niet erg fijn Vanmiddag heb ik de babyshower van mn schoonzusje en vanavond naar mn schoonmoeder om daar lekker te eten Gaan jullie nog wat leuk doen vandaag?
Ohh shampoo dat is mooi shit zeg! Hopen dat ze het snel op kunnen lossen. @ moederdag: mijn man vroeg wat ik wilde hebben. Mijn amtwoord: een man die alles voor me doet en voor me over heeft. En die heb ik. Verder heb ik alles wat ik wil en als ik het niet heb.. tja. Dan ga ik het halen. Haha. Maar we gaan straks wel lekker samen ontbijten. Dat doen we bijna nooit. Dus dat is al een cadeautje voor mij. @ nachtzweten. Vannacht met de ramen open geslapen. En een dikke molton en handdoek op m'n bed. Heb er vannacht weinig last van gehad. Heb vervolgens wel heel m'n kussen onder gekwijld hahah. @ slapen. De laatste 2 nachten dat ik weet dat ik ingeleid ga worden en het nog maar even duurt slaap ik een stuk beter. Moet er alleen wel elke 1.5/2 uur uit om te plassen. .12 uur. 2 uur. 4 uur. 6 uur. Half 8. 9 uur.. Maar als ik dan weer ga liggen ben ik zo weer vertrokken. Blijkbaar toch iets van rust ofzo
@ShampooL. Wat rot zeg!!! En dan ook gelijk die plekken in je muren Hopelijk kan de schade beperkt blijven! @bo1986. Oeh bah, vies is dat hè, dag nachtzweten! Inheb het heel af en toe en dan op plaatsen waarvan je niet eens wist dat er zweetklieren zitten haha. Ach, het hoort erbij. Nog eventjes!! @teuntje83. Dat is vroeg wakker worden op Moederdag! Hopelijk kan je vandaag een beetje rustig aan doen, het is tenslotte Moederdag @Juffie1984. Wat fijn dat de fysio aanslaat! Heerlijk zulke nachten! Houden zo Hier ook heerlijk geslapen. 3x eruit gemoeten maar daarna direct weer in slaap gevallen! Dochter werd ook 9:00 wakker. Dus heb lang in bed kunnen liggen hihi. Vandaag een rustige dag. Het is Moederdag, maar ik hoor telkens het woordje Voetbal vallen hier... zullen even een bakkie koffie doen bij mijn schoonouders en mijn eigen moeder bel ik alleen. Ga nu geen 85km meer rijden, durf het niet meer en gelukkig snapt mijn mams dat! Zit in hetzelfde termijn als toen mijn vliezen braken van mijn dochter. Is me iets té spannend dan haha.
@Floeperd : mijn ouders wonen op Texel. Ga ik nu ook liever niet meer heen. Geen fijn idee om nog een tijd onderweg te zijn met weeen ofzo. Hier zijn de mannen van de F1. Dus dat wordt ook tv kijken vanmiddag. Verder verjaardag en bezoekje aan schoonouders. Deze dag vliegt voorbij Niet eens tijd om te bevallen
Wahah ik schrok gewoon wakker van het kwijlen. Echt zo'n hele sliert uit mijn mond wahaha. Bah bah bah
Ik schrik soms wakker van mijn eigen geknor! Juist, niet gesnurk maar echt hard geknor! Voel me net een varkentje... en dat mijn vriend er niet wakker van wordt vind ik knap haha
Omg dat kwijlen!!!! Dacht dat t aan mij lag.... werd laatst wakker mn hele hand zeiknat en t was zelfs mn shirt in gelopen wat zijn we toch lekker smerig met zn allen haha
Wahaha Jaa zwanger zijn is heel charmant. Kwijlen. Snurken. Knorren. Waggelen. Emotionele uitbarstingen. Zweten. Hahaha Ongelofelijk dat onze mannen niet heel hard weg rennen wahahah
Pff.. Ik ben al wel 6× naar de wc geweest om te poepen deze ochtend.. En voel me beetje belabberd.. Moet zo naar schoonmoeder, maar zo geen zin..
Ja.. En dan denken ze dat er een bevalling komt, die waarschijnlijk niet komt Heb trouwens wel echt krampjes steeds. Maar lijkt meer op darmkrampen. Heb natuurlijk alweer op Google gekeken Maar kan 2 kanten op.. als altijd..
Haha is nu wel aardig bij mijn schoonouders. Mijn schoonvader is helemaal gek met vogels houden en kweken. Parkieten. Kanaries. Valkparkieten. Argoponissen Noem maar op. Hij heeft nog ook weer een hoop nestjes. Erg leuk. Maar wat hij nu weer heeft heeft hij een koppeltje eekhoorns gehaald super schattig. Eekhoorns in een grote voillere dus ze hebben ruimte zat. En mochten ze ooit jongen krijgen. Dan krijgen wij er ook 1. Echt leuk! Onze vogels, turquisines, hebben ook een nestje met eitjes. Wil zo graag weten of ze bevrucht zijn. Maar ga er maar niet te veel in rommelen. Maar mochten ze bevrucht zijn dan zouden ze over een week of 2 uit moeten komen dubbel kraamfeest!