@teuntje83 inderdaad gewoon echt duidelijk aangeven dat je niet meer kan. Beetje overdrijven misschien? @ plannen voor de week: Niet bijzonder druk. Wel elke dag wat te doen. Ma: oppassen op de 4 maanden oude baby van m'n vriendin. Voor een uurtje. Di: controle en info over inleiden gynaecoloog Wo: niks Do: high tea met mijn moeder. Vr: ontbijten hema met mijn vriendin Za: verjaardag dochtertje Van de zelfde vriendin Als van de baby waar ik op moet passen. Zo: het hele huis met manlief op z'n kop zetten. Ma: inleiden. (Voorzover we nu weten) En tussen door nog even genieten van de rust in huis
Update: vliezen gebroken! Vk komt tegen 23 uur Ik lag in bed Voelde beetje een kramp komen en gaan Ik dacht, ik ga naar de wc beneden om te poepen. En toen, plons..
eindelijk teuntje wat goed. hier twee hele drukke dagen gehad gisteren alle ramen gelapt gras gemaaid etc vandaag eerst voetbal kijken bij mijn man daarna naar de wedstrijd twente groningen wonen in twente dus helaas vreselijke wedstrijd maar weer een dag verder. schoonvader heeft bedacht elke dag te gaan bellen had hem al gezegd dit niet te doen omdat ik daar wcht gek van wordt. vandaag dacht ik ik neem niet op belt die mijn man in een half uur 6 keer gebeld en vervolgens een appje pf de kleine er is. echt waar hoor wat een idioot mijn man hem bellen we moeten even praten. hahaha als wij niet opnemen omdat we aan het bevallen zijn is het niet handig om 6 keer te bellen het kan nog rustig 3 weken duren. tjee had dit echt niet verwacht dat hij zo zou worden. hem nu echt verzekerd we bellen je echt wel als de kleine er is!!!! haha ik heb hem verboden voor woensdag te bellen alleen als die ziek is mag die bellen hij vond het gelukkig zelf ook wel grappig
hmmm ga net naar het toilet moet plassen loop terug naar bed denk he weer nat dus weer terug naar het toilet druppels vocht met witte vlokjes. volgens mij zijn mijn vliezen gebroken geen weeen nog dus ga maar weer in bed met extra matje en morgenvroeg dan maar bellen. wel vreemd dat ik nu zo ga twijfelen
nou geen twijfels meer sluizen staan volledig open sinds 3 uur nu weeen elke 4-5 min rond 8 uur de vk maar eens bellen spannend maar ik voel me heel relaxed
Succes jadie en teuntje!! Mooie dag om te bevallen. @lmona wat is de reden dat ze je gaan inleiden? Ik ben nu 38 weken en merk nog helemaal niks. Als ik maar niet door moet lopen tot 42 weken
Wauw twee bevallingen. Succes meiden! Nou ik had tot gisteren nog geen last van nacht zweten maar vannacht werd ik wakker met m'n rug nat. Bah ik denk ook dat dat komt omdat ik nu die waterdichte molton erop heb. Pff Hier gaan we nog lekker een paar dagen weg met ons drietjes. Het wordt nog heerlijk weer van de week dus we boffen