Wauw @Floeperd spannend nu hoor! En je bent maar druk geweest vandaag.. beetje vreemd advies trouwens van die rode wijn.. k lust geen eens rode wijn.. Super veel succes morgen! Hopelijk doet t ballonnetje snel zijn werk.
Hahaha @Floeperd een ei in je kont koken ik ga stuk om die opmerking Ik had hem ook nog nooit gehoord Wel fijn dat je zo lekker vroeg mag komen Heel veel succes morgen
@Floeperd dat is idd wel stressen hé. Ik heb toen de nacht voor mijn geplande keizersnede amper kunnen slapen. En ik had medicatie mee voor mini-lavement maar dat was niet nodig, van de stress kwam alles er zo al uit! Veel succes morgen!
Dank jullie wel dames!!! Straks eerst maar eens de ramen wagenwijd open gaan zetten, want wat is het warm nog! Opzich is de rust wel aardig aanwezig nu. Weet even niet meer wie het vroeg waarom ik ingeleid word, maar mijn medische indicatie is dat ik vanaf week 11 niet tot nauwelijks slaap. Ben over vermoeid en bijslapen overdag lukt helaas niet. Daarbij was de eerste bevalling een complete ramp (zachtjes uitgedrukt) waardoor ik onbewuste paniek aanvallen heb. Dus al met al was dit een veilige en betere oplossing. Loop inmiddels ook al op mijn tandvlees qua kunnen hoor...
Heel veel succes vandaag @Floeperd Hier: 39 wk vandaag! Van mij mag ze wel komen Maar ja dat bepaalt ze lekker zelf Geniet allemaal van het warme weer vandaag! Of sterkte als je er niet goed tegen kan. Ik ben benieuwd hoe mijn voeten aan het einde van de dag zijn
Goeeeeeedemorgen dames Hier inmiddels al voorzien van een ballonnetje. Ik bleek ruim 1CM en een verweekte baarmoedermond te hebben, dus hopelijk is dat een voordeel bij mij! Plaatsen viel me 200% mee. Nu nog even aan de CTG en daarna mag ik lekker doen en laten wat ik wil. Wat een warmte weer vandaag he! @Juffie1984. 39 weken, mooi termijn! Hopelijk duurt het niet lang meer nee Alle dames: bedankt voor het succes wensen
Hopen dat het snel zijn werk doet Floeperd! Hier lekker de airco aan gehad vannacht. Niet te koud want dan wordt je stik verkouden maar net dat er een briesje staat en de benauwdheid en vocht uit de lucht is. Hier dus lekker geslapen. Denk dat ik lekker binnen blijf en de airco aan houd staan Lekker koel in huis.
@Floeperd gebeurd er al wat? Ben verder niet nieuwsgierig hoor Voel je die ballon ook zitten of niet?
De ballon voel ik zitten als ik recht op mijn muts zit haha. Voel er verder helemaal niks van. Plaatsen was zo gedaan, even ontspannen en diep in en uit ademen helpt wel hoor. Maar leukste is dat ik net moest plassen en mijn vliezen toen braken op de wc. Alles onder, ikzelf, de wc en de muren! Haha.
@Floeperd veel succes! Wie weet nog eventjes en je ukkie is er! Hier opzich een prima nacht gehad. Moest om 0.27 al plassen en daarna door geslapen tot de wekker vab man ging om 6.30. Daarna nog lekker gedommeld. Wel zwetend wakker geworden maar met slapen geen last van gehad.. zo lekker beddengoed verschonen.. Pff ik ben ook benieuwd naar t vocht in mijn lijf, was van de week al zo gezwollen, dus ben benieuwd na vandaag.. ga zo eerst lekker buiten spelen met dochter.. lekker met een bak water kliederen..