@Alyssa2014 hier ook nog niet ingedaald en nog best ver erboven. Dochter is ook pas tijdens de bevalling ingedaald dus verwacht dat t daar nu weer op uit loopt.. @Imona fijn nog eventjes een paar daagjes samen! @veel plassen: zeker weten. S nachts gelukkig maar 1 keertje.. @warm: ik vind t beter te doen als gisteren, minder benauwd en meer echt warm. Maar ik merk wel dat echt alles me te veel is, elke keer opstaan is er 1 teveel.. @harde buiken: hier ook veel last van, en eigenlijk is mijn buik constant gespannen. Zelfs vk viel t gister op en kon daardoor niet goed voelen hoe t ruggetje lag..
@Floeperd ik dacht dat je vliezen al gebroken waren?! Maar als je vliezen breken moet je toch binnen afzienbare tijd bevallen?
Huh ja dacht ook al idd, als je vruchtwater is geknapt dan zijn toch je vliezen al gebroken en moet je binnen 24 uur bevallen?
Ja harde buiken hier ook volop. Zelfs als ik niks doe. Volgens de gyn allemaal voorwerk.... Ik had vanochtend controle en word 28 mei ingeleid. Ben helemaal klaar met zwanger zijn en de gyn wilde ook niet wachten tot 38 weken... kan dus eindelijk naar een datum toeleven. En hopelijk komen ze uit zichzelf gewoon volgende week haha...
Hier nog even een BBQ met mijn man samen. Alleen net in de auto richting winkel een wee. En nu continue pijnlijke harde buiken... Wat er ook gebeurd.. we maken eerst die bbq af!
Huh ik dacht dat je vliezen al gebroken waren @Floeperd Doen ze ook geen pilletje ofzo? @Imona spannend!! Veel plezier nog met bbq'en hopelijk kan je er nog even lekker van genieten
Hoi!! @Floeperd, ik hoop dat je al flink in de weeen zit en snel je mannetje bij je hebt... en ik begreep ook dat je vliezen al waren gebroken hihi... je houdt het spannend @Imona lekker bbq!! Hoe is het met de weeen?? Zet het door??@sophia89 fijn een datum meid!! Hopelijk spontaan en anders weet je waarde aan toe bent!!@Verliefd91 hopelijk doet het voorwerk ook wat voor je!! En ben je ook snel aan de beurt.. @plassen...yep heeeel veel... kleintje is ook al ingedaald en kan heerlijk wroeten waardoor ik soms na een minuut echt alweer moet, althans dat denk ik vaak is het maar drie druppels Gisteren liggingsecho gehad, kindje ligt dus goed. Was niet meer te zien of het haartjes heeft, dus 1 grote verrassing. Vandaag 35 weken... ga ervan uit dat ik overtijd loop.. dus nog zon 6 weekjes... Vannacht wel heel slecht geslapen, van half 2 tot kwart voor 5 wakker geweest.. veel last van mijn buik.. Zal ook wel voorwerk zijn
Ja binnen 48 uur indien in een ziekenhuis. De ballon moet uit zichzelf los komen helaas. Wel weeen inmiddels maar de ballon zit nog op zijn plek. Als hij eruit valt is t fijn anders gaan xe morgen kijken om 06:30 uur
Spannend floeperd! Hier vandaag de hele dag in de weer geweest met de kids. Ook vriendjes die kwamen spelen. Vriend vanaaf ook pas laat thuis dus alles alleen gedaan. Kan nu alleen bijna niet meer lopen, m'n buik voelt zo strak! Gelukkig nu kids op bed en bank hangen.
@Stampertje23 mwa niet echt. Harde buiken blijven wel. En wel veel samentrekken onderin. Maar nog niet het idee dat het gaat beginnen ofzo. Geduld. Geduld geduld..
Heerlijk weer vandaag!!! Beetje opgezwollen enkels maar who cares! @Floeperd hou je het een beetje uit? Beetje aan het chillen? Kunt vrij weinig hè. Wie weet gebeurt het vandaag alsnog, je weet het nooit! Geen idee of ze al vast ligt maar volgens mij ligt ze ingedaald en vast. Bij een 1e is dat normaler, bij een 2e kan het vlak voor bevalling pas gebeuren. Hier ook veel last van harde buiken telkens. En heel veel last van liezen als ik loop. Loop ook veel langzamer en neem kleinere stapjes. Niet bewust, gaat gewoon niet sneller, lol.
Ja mijn hoogste versnelling is ook tempo slak hoor.. Heb het idee dat autorijden iets uithaalt. Net weer in de auto gezeten en flink menstruatie pijn in m'n buik en rug. Nu maar weer rustig zitten.. Baby is ook heel druk..
Maar Floeperd je vliezen zijn toch al langer gebroken? Mijn dochter heeft 5 dagen op de neonatologie gelegen omdat ze een infectie heeft opgelopen doordat ik langdurig met gebroken vliezen heb gelopen (donderdag op vrijdag nacht om 00.30 en zat ochtend weeënopwekkers om 6.00) Ik ben wel zeer benieuwd wat ze gaan doen!
@Imona ik krijg van fietsen altijd harde buiken en kramp. Vooral als ik over hobbels fiets Maar helaas stoppen die ook weer als ik stop met fietsen. Ben benieuwd of het door autorijden wel doorzet
Nou.. Heb nu steeds wel iets wat op voorweeen lijkt. Heel onregelmatig maar niet echt prettig.. gecombineerd met harde buiken en een hele drukke baby..
Ik heb vanavond ook hele harde buiken en een drukke baby! Buik gaat alle kanten op. Terwijl de kleine afgelopen week echt stuk rustiger was.
@Imona nog steeds last? Hij was al ingedaald? Al helemaal? Pff de kleine babs hier is super voorspelbaar, die gaat weer feesten over een uur en kwartier :') lijkt echt op haar vader die is ook zo'n nachtbraker Haha.
Ja baby ligt al helemaal ingedaald en vast.. kan niet slapen van de oefenweeen en nog steeds hele drukke baby.. Lig niet lekker. Man en hond snurken als een gek. Zere rug en heb het gevoel dat m'n onderbuik bewerkt wordt met een mes ofzo.. wordt een leuk nachtje...
Goedemorgen meiden @Imona ben je toch een beetje de nacht doorgekomen? @1BB dan zal je zeker wel slecht slapen als de kleine elke keer in de nacht een feestje maakt? Mijn zoontje was ook altijd in de nacht mn buik aan t verbouwen en deze valt gelukkig echt reuze mee Toevallig gister avond tot half 12 dat ze druk was maar het valt echt reuze mee gelukkig Hier eigenlijk best goed geslapen ondanks de hitte Hoefde er maar 2 keer uit om te plassen dat is ook fijn Gister vroeg mn vriend.. en denk je dat ze volgende week komt? Dus ik Uhh geen idee schat kan ook nog langer duren Mijn vent denkt blijkbaar dat ik precies weet wanneer ze komt