De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Mwa. Ben om half 2 in slaap gevallen. Was van plan om 1 uur de weeen te timen en wat denk je.. weg. Toen ben ik in slaap gevallen.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

Hier over het algemeen ook een drukke baby 's avonds maar 's nachts voel ik haar meestal alleen als ik bewust even contact zoek. Nu stuitert ze weer.

Ben benieuwd hoe je geslapen hebt @Imona

@bo1986 zou fijn zijn he als we wisten wanneer ze kwamen;)

Ik heb me nu ingesteld op nog minimaal een week. Volgende week woensdag afspraak voor strippen dus daarna zien we wel weer.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
  4. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Pff, nou hier inmiddels 40w een 3d. Elke ochtend denk ik: weer niet! Begint nu toch wel irritant te worden vind ik

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dat heb ik nu al:oops:

6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Helaas nog geen echt nieuws. Wel weeen, heb 4 cm, maar ze durven de ballon er nog niet uit te halen omdat de kleine man niet meer is ingedaald.
    Als ze nu de ballon eruit halen, vliezen breken loop je kans dat de kleine ene navelstreng om zijn nek krijgt of een onnodige weeen storm komt. Dus we laten hem vandaag nog even zitten en uitzingen maar :(

Meer kunnen we niet doen. Lang gaat t niet meer duren in ieder geval.

Ga straks even alles bijlezen hier.

7. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Zussje, dat had ik precies zo.
    bij mij kwam de baby met 40+4
    Had de hoop al lang opgegeven ;)
    Dus wie weet wanneer de baby zich bij jou meldt?!

Floeperd, succes again!

8. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Yes de ballon is eruit en mag naar de verloskamer toe! Controle en hopelijk Vliezen breken zo!

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Vind het zo spannend!!!!!!!!! Ben al helemaal op van de zenuwen

10. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    He meis,

Had eigenlijk al een beetje verwacht te lezen dat je al bevallen was. Balen dat de kleine niet verder ingedaald is.

Je heb echter gelijk (zo heerlijk positief) heel lang kan het niet neer duren! Heel veel succes, wie weet gaat het dadelijk wel enorm snel.

Straks even de rest lezen, want hoewel ik het net gelezen heb, wilt het niet echt blijven plakken.

@hier

Benieuwd of ik al dat opgespaarde vocht van de laatste dagen nu ook weer een beetje kwijt raak. Mijn tenen zijn worstjes en mijn ringen niet verder dan de eerste kootjes van mijn vingers. Voor de rest voel ik me eigenlijk best goed, dus maak me eigenlijk niet echt zorgen.

11. Leniemienie

19 dec 2014
    81
    5
    8
    België
    Gisteren controle gehad en ik heb al 1 cm opening. Ze had ook een of ander product gebruikt om de baarmoeder of de vliezen, ik weet het al niet meer, te prikkelen. Ik heb gisteren wel heel de dag last gehad van gerommel van mijn darmen, keiveel scheten moeten laten ☺️.

@drukke baby 's nachts, ik heb daar enorm veel last van. Die baby van mij bouwt tegenwoordig altijd een feestje van 12u tot half 2 ofzo. Precies geen last van dat gebrek aan plaats, ondanks dat het vruchtwater bij mij eerder aan de lage kat is.

De belangrijkste dingen die ik nog in orde moest brengen zijn gebeurd, dus ik kan het vanaf vandaag echt wat rustiger aan doen.

12. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Goedemorgen dames! Hier weer een vreselijke nacht gehad. Had last van mijn onderbuik. Maar meer bij de banden. Komt denk ik omdat ik gisteren best druk ben geweest. Ik slaap ook heel slecht.

@Floeperd wat spannend!! Succes en hou ons op de hoogte!

Floeperd vindt dit leuk.
  13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Floeperd Jeeh eindelijk!! Heel veel succes met de laatste loodjes!!

Floeperd vindt dit leuk.
  14. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Floeperd vindt dit leuk.
  15. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Jaja, nu is er echt geen weg meer terug hihi.
    Lig inmiddels al een uur aan de weeën-opwekkers, dosis wordt met het kwartier verhoogd en bij voldoende ontsluiting zullen ze de vliezen gaan breken. Voor nu is het goed te doen. Ze komen sneller.
    We zullen vandaag hopelijk nog papa en mama worden :D

16. RoxannaG

Haha! Ja, ik ben zo blij dat ik die gevoelens sinds gister pas heb. Ik draai nu al langzaam door

17. RoxannaG

Ooooo, ik hoop het zo! Maandag staat er een strippoging gepland, maar zou het zo fijn vinden als ze helemaal zelf besluit te komen. Het voelt inderdaad alsof ze nooit meer komt

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @Floeperd zijn de weeën nog een beetje uit te houden? Ik heb gehoord dat met inleiden de weeën echt pijnlijker zijn

Hier t geboortebord opgehaald vandaag en voor de rest een rustig dagje

Merk echt aan mezelf dat ik helemaal bog niet klaar ben met het zwanger zijn
    Vandaag was ik wel aan t waggelen en moest ik gewoon om mezelf lachen
    Gelukkig heb ik een klein zwangerschapsbuikje anders was ik er denk ik al eerder klaar mee geweest hoor

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ahhhh @Floeperd wat spannend allemaal! Hopelijk heb je een fijne bevalling en verloopt t allemaal zonder problemen...

Floeperd vindt dit leuk.
  20. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    @bo1986. Ja, tot nu toe wel. 4 weeën per minuut en behoorlijk krachtig.
    Heb (nog) geen pijnstilling en probeer het zo vol te houden.

Tv staat aan, ventilator blaast, vriend loungt lekker in de stoel en ik puf ondertussen wat weg.
    Heb een hele hoge pijngrens dus hopelijk mag ik t allemaal zo op eigen kracht blijven doen.

Deel Deze Pagina