En weer naar huis. Er is wel wat gaande en duidelijk aan het voorbereiden op. Maar er is verder niks zinnigs over te zeggen. Is dus gewoon afwachten. Naja. Nog maximaal een paar dagen. Nog even volhouden. Dalijk eerst slapen. Ben dood versleten
Nee hebben ze niet naar gekeken. Ze zei: ik kan wel kijken. En misschien heb je al wel wat ontsluiting maar je hebt die krachtige regelmatige weeen nodig. Anders gebeurd er nog niks. Dus het heeft weinig zin om een inwendig onderzoek te doen. Tja. Daar heeft ze wel gelijk in.
@Imona je hebt idd wel regelmatige weeen nodig ja. Bij mijn eerste heb ik ook 20 uur onregelmatige weeen gehad die niet veel ontsluiting gaven maar wel pijnlijk waren. Pas de laatste paar uur werden ze regelmatiger en sterker en kreeg in dus ook ontsluiting. Hoop dat het voor jou echt snel doorzet. Dit gerommel is niet leuk
@Floeperd gefeliciteerd met jullie zoon Dorian! Fijn dat alles goed is gegaan! @bo1986 O ik zou ook echt woest zijn inderdaad.. hopelijk heeft het nu wel indruk gemaakt Hoop dat het voor jou snel doorzet @Imona dit is ook vervelend
Gelukkig heeft het indruk bij hem gemaakt Hij heeft echt super vaak sorry gezegd en begrijpt waarom ik zo boos was/ben Ik lig nu even lekker op bed en ineens pijn in mn rug grrr t liefst was ik even een uurtje gaan slapen maar de krampen in mn rug houden me wakker Moet zeggen dat de kleine dame vandaag ook echt rustig is
@Imona heftig zeg dat zware voorwerk bij jou. Hopelijk zet t snel door in krachtige en regelmatige weeen, straks ben je helemaal gesloopt voordat de bevalling echt begint.. @bo1986 fijn dat de boodschap is over gekomen, hopelijk gaat de pijn in je rug snel weg en kun je nog even wat slapen
Wat is mijn man toch lief. Ik was in slaap gevallen op de bank. En werd wakker met een lekker dekentje. Hond lekker bij me. En mijn man bezig met de was en het huis aan kant maken. Zo blij met hem..
@bo1986 gelukkig dat hij zo vaak sorry heeft gezegd. Misschien helpt een warme douche? Had gisteren ook kramp in mijn zij wat door trok naar me rug. Een warme douche hielp goed! @lmona heerlijk zo wakker worden! Hopelijk kun jij je nog een beetje ontspannen voor dat je word ingeleid.
Ik ben inderdaad onder de douche gestapt en dat hielp gelukkig wel Nu echter al een half uur harde buiken en weer last van mn rug Hoop dat t zo over gaat want ik zit bij mn vriendinnen voor een "eetdate"
Tot nu toe niet echt meegepraat doordat het zo druk was.. maar nu toch nog even een berichtje Merk dat ik best wel gek word van mezelf. Ik wil zo graag bevallen dat ik bij ieder klein pijntje denk 'kom maar op'. Net had ik diarree en nu zoek ik heel Google af of het een voorteken kan zijn.. Waarschijnlijk weer valse hoop wachten duurt lang. Gefeliciteerd voor degenen die al bevallen zijn!!
Zo hier inmiddels weer thuis.. kreeg ineens zoveel pijn dat ik nog geen eens meer normaal kon zitten dus nu even onder de douche en hopen dat t voorweeën zijn
@bo1986 hopelijk trekt het weg als je in bed ligt. Heb best een relax dagje gehad. Nauwelijks hardebuiken of spanning. Voel me vandaag alsof ik nog maar 25 weken zwanger ben Hopelijk kan ik zo lekker slapen. Stuur manlief naar zolder omdat hij vannacht ook al flink aan het snurken was.
Ja Tis gelukkig weggetrokken Kon echt amper nog lopen Hebben de dames die ook zo ver zijn ook soms het idee dat je de kleine echt in je doos voelt draaien? Echt zo vaag gevoel is dat Nu in bed en hopelijk vannacht een goede nacht
@bo1986 ja bij mij voelt het soms ook heel oncomfortabel onder in. En voel ook wel eens hele scherpe steken.
Ik heb dat nare gevoel van onder ook vaak.. Net alweer diarree en volgens mij voor het eerst een harde buik, geen pijn maar gewoon irritant en hard Hopelijk een goede nacht voor iedereen met weinig plasonderbrekingen
Ja hier ook herkenbaar dat nare gevoel van onder.. hier nu ook wat venijnige steken in mijn lies. Gelukkig niet meer zoveel harde buiken gehad deze week. Heb echt het idee dat ze nog wel even blijft zitten, ze is ook nog lekker druk. Van mij mag het wel gebeuren eigenlijk, zo ongeduldig pff
Haha ik kan je nu al vertellen wanneer ik moet plassen. Ben net geweest. Lig net op bed dus: 01.30 03.30 05.30 07.00 08.30 En dan blijf ik meteen beneden. Oh ja. En lekker zweten vannacht. Verder hoop ik goed te slapen. Haha Trusten iedereen