De laatste 10 weken afteltopic 'vervolg'.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PandaBeertje, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Spannend zussje.
    Hier ook aan het wachten op een spontane bevalling. Maandag inleiden met ballon. Maar zou mooi zijn als me dat bespaard wordt.. verwacht alleen niet dat het spontaan gaat gebeuren.. voorgevoel..

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden! Ik ben de laatste dagen afwezig geweest maar wel met een goede reden... we zijn 19-05 namelijk papa en mama geworden van onze dochters Tatum en Lorin.

De bevalling was erg heftig en is na ruim 20 uur weeën en 8cm ontsluiting toch nog uitgedraaid op een keizersnede maar dat is allemaal alweer bijna vergeten toen ik ze in mn armen had... zal t uitgebreide verhaal niet hier posten (ik werd zelf altijd bloed nerveus van die 'horror' verhalen). Zal jullie wel even spammen met een foto... succes voor de dames die nog moeten hou nog even vol!! En ik lees nog mee ben benieuwd naar alle baby's die er nog gaan komen de komende tijd.

Bijgevoegde bestanden:

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @sophie89 : van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! WoW nu een mama van 2! Geniet ervan en hopelijk herstel je snel van de keizersnede.

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wat een prachtige baby's , gefeliciteerd!
    Heerlijk genieten van 2 mooie kinderen, wauw!

Hoe is het met de rest? Ik merk nog geen voortekenen hier dus ik gok deze keer dat het wat langer gaat duren.( dochter met 38 week geboren )

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Alyssa2014 hier nog geen voortekenen dus zal ook nog wel even duren hier denk ik.

6. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Hier best een goede nacht gehad. Heb ook nog helemaal geen voortekenen. Maar de baby mag van mij echt al wel komen. Elke dag hoop ik er op. Achja hij zal wel komen wanneer hij er zelf klaar voor is.

7. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @sophia89 Van harte gefeliciteerd! Wat een plaatjes!

Hier ook nog helemaal geen voortekenen. Ik slaap zelfs gewoon de hele nacht door zonder te plassen. Als ik die bolle buik niet had en 'm niet voelde bewegen heel vaak zou ik bijna vergeten dat ik zwanger was. Ook geen vocht vasthouden, pijn in mijn rug of wat dan ook. Wel wat sneller moe maar dat is het enige. Begin me nu toch een klein beetje zenuwachtig te worden dat het misschien toch niet spontaan gaat gebeuren en las dat bevallingen die worden ingeleid vaak een stuk heftiger zijn. Nou ja, ik zie het wel. Morgen weer naar de verloskundige voor controle.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @sophie89 gefeliciteerd met je kindjes. Lekker gaan genieten zo.

Hier ook een aardige nacht gehad. Me een x niet rot gezeten maar zowaar onder de dekens geslapen.
    De eerste helft van de nacht moest Ik er elk uur uit om te plassen. En daarna in 1 x 3 uur achter elkaar geslapen tot ik weer naar de wc moest. Dat is heerlijk. 3 uur ongestoord slapen. Nu 2 uur later weer wakker dus ga er zo maar uit.

Vandaag nog even uitzingen en morgen een halve dag. Morgen 16.30 ballonnetje plaatsen.

Ik vind het doodeng maar er komt iets heel mooi van. Dus vooruit maar.

Vandaag nog even genieten van de laatste zondag met z'n 2-tjes

sophia89 vindt dit leuk.
  9. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    @sophia89
    Gefeliciteerd met je mooie tweeling! Ik heb nog aan je gedacht tussendoor! Heftig dat je toch nog voor de keizersnee moest gaan, maar alles voor het goede doel toch? Ik hoop dat je snel hersteld!

@Imona

Lieve Imona
    Probeer het op je af te laten komen, het inleiden is mij toen 100% meegevallen ondanks ze niet meteen het ballonnetje konden plaasten. Natuurlijk is niet elke vrouw en bevalling hetzelfde, maar ik hoop dat je er naderhand goed op terug kan kijken!

Hele dikke knuffel! Het komt helemaal goed!!

Imona vindt dit leuk.
  10. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    @lmona geniet van je laatste dag met z'n twee. Probeer het een beetje los te laten al zal ik denk ik ook helemaal dood gaan van de zenuwen. Maar het lijkt me wel heerlijk dat je weet waar je aan toe bent en niet meer hoeft te wachten wanneer het gaat gebeuren! Hele fijne zondag!!

Imona vindt dit leuk.
  11. Leniemienie

19 dec 2014
    81
    5
    8
    België
    @sophia89 , proficiat!

Ik heb een slechte nacht gehad. Na 3,5u slapen wakker geworden en niet meer in slaap kunnen vallen omwille van harde buiken, brandende bandenpijn en last van mijn rechterheup. Uiteindelijk om 6u, half zeven toch terug wat kunnen slapen. Dus straks terug een middagdut doen om de schade van deze nacht wat in te halen

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @sophie89 van harte gefeliciteerd met je meiden
    Wat een plaatjes zijn het zeg!
    Nu rustig aan herstellen en dan uiteraard volop genieten van je meiden

@Imona geniet van de laatste zondag samen! Nog plannen?

Hier wel last van voortekenen
    Elke keer last van mn rug, hele pijnlijke harde buiken en voorweeën
    Mn buik is ook echt al gezakt maar ondanks dat nog onwijs last van maagzuur
    Vannacht helaas weer rot geslapen omdat ik of wakker werd van pijn of dat ik moest plassen
    Hier vandaag lekker een rustig dagje

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat is iedereen toch lief hier.

Ik verwacht dat hij dinsdag of woensdag geboren gaat worden.
    Ondanks dat ik het doodeng vind kan ik eigenlijk ook niet wachten.

Vandaag geen plannen. Dalijk even naar het paard. Voeren en nog een x bij haar kijken. De komende weken zal ik daar even niet komen. Dus voelt wel even als een mini-afscheid. Haha.

Ja en vanmiddag verplicht nummertje schoonouders... zin in joh.. blegh.

Waar ik wel zin in heb is motorsport kijken vanmiddag. Hopen op een goeie race en het liefst een 1e plaats. Dat zou deze zondag helemaal geweldig maken.

Ja en verder lekker luieren in de tuin.

14. 82Noor

82Noor Actief lid

8 sep 2016
    468
    15
    18
    @Imona Heel veel succes morgen! Super fijn idee dat je je kleintje nu hee snel kan knuffelen lijkt me. Zet 'm op!

15. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Imona heel veel succes morgen! Geniet nog lekker even van de rust vandaag! Kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent! Komt goed :)

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    @Imona spannend hoor! Jullie laatste zondag saampjes! Sterkte ook met de spanning!

@sophia89 gefeliciteerd met jullie meisjes! Jammer dat t niet natuurlijk is gelukt maar dat maakt t wonder niet minder mooi..

@slapen: hier niks geen voortekenen, 1 keer oer nacht plassen, en das vaak pas tegen de ochtend.. geen idee dus wanneer t hier zal gaan beginnen.. spannend hoor!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Imona : geniet van je dag samen. Zo fijn dat je bijna je kindje gaat zien! Ik wil oooook!:oops:

Ik slaap elke nacht beroerd. Kan me amper omdraaien in bed van de pijn, mijn heupen doen pijn, harde buiken en veel plassen. Maar helaas zijn dit allemaal geen voortekenen dat de bevalling gaat beginnen;)

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja Veel plassen heb ik al vanaf het begin. Maar eerst was het 1x op een nacht. Toen 2x. Toen elke 3 uur. Toen elke 2 uur. Vannacht bijna elk uur..

Hoop toch dat dat na de bevalling snel over is hoor.. Heb gewoon spierpijn van het traplopen.

Oh ik probeer me niet te gek te maken over de inleiding en bevalling. Zit gewoon lekker in de tuin en begin me ineens te huilen! Pff.. zo duurt het nog heel lang geleden tot morgen middag 16.30..

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    @Imona dat is helemaal niet gek hoor. Het lijkt mij ook heel raar dat je weer wanneer alles gaat beginnen. En de hele bevalling op zich is gewoon spannend. Dit is mijn 3e kindje en vind het nog net zo spannend als bij de eerste. Maar het gaat goed komen hoor! Knuf

20. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    @sophia89 gefeliciteerd met je meisjes! Heerlijk genieten nu!

@Imona geniet nog even lekker samen. En idd probeer het op je af te laten komen. Makkelijker gezegd dan gedaan, zou ook bloednerveus zijn hoor.

Wij zijn weer terug van een heerlijke week met ons drietjes. Wat hadden we een geluk met het weer. Echt heerlijk. Nu ook lekker genieten van het mooie weer.

Op veel harde buiken na denk ik dat het bij mij ook nog wel een paar weken duurt. Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis toe en gaan we de bevalling doornemen. Ook ben ik benieuwd of het al is ingedaald.

Deel Deze Pagina