@Imona Meid. Ontspan. Ik belde de volgende ochtend nog met mijn ouders. Zucht. Niks behalve rugweeen en wat ontsluiting en een uurtje later viel ie eruit. Tip! Lopen... wandelen... laat de zwaartekracht zijn werk doen. Ik deed dat en bleek de moeite waard te zijn. Maar ook, geef de ballon zijn tijd. Het is nog officieel geen inleiding he maar het voor traject. Na de ballon gaan de vliezen breken en weeen opwekkers. Of andersom. Of je lichaam pakt het zelf op. Zoveel keuzes. Maar ontspan, het komt voed meis!!!
@Floeperd Wat een plaatje! En heerlijk zoveel haar! Geniet er lekker van! Heerlijk toch dat het zo ontzettend relaxt gaat! Dat gun je toch iedereen! @Imona Als vannacht niet veel meer is gebeurd hoop ik dat je in ieder geval nog een paar uurtjes hebt kunnen slapen zodat je zo fit mogelijk aan de bevalling kunt beginnen! Toi toi toi @hier Af en toe een flinke steek bij de lever, maar geen continue pijn. Kan natuurlijk ook zo zijn dat die kleine tegen vanalles aan het duwen is. Ik word er in ieder geval behoorlijk onzeker van. Qua pijn kan ik veel hebben, maar het feit dat ik de vorige keer te lang door heb gelopen, maakt het moeilijk. Sinds twee wakker, dus ben nu maar naar onder gegaan, maak ik de rest tenminste niet wakker met mijn gedraai. De kleine dame gaat straks even een paar uur naar de oppas. Daar zijn nog 3 oppaskindjes die met der slepen, dus heeft zij een leuke dag en ik kan stiekem even bijslapen. Ik ga der van genieten!
Nou vannacht niks gebeurd. Maar heb wel het idee dat de ballon los zit. Lijkt wel of ik m voel draaien ofzo. Met naar de wc gaan af en toe wat bloed of licht roze vloeistof maar dat zal wel komen door het wroeten van gister. Om 8 uur bellen hoe laat we weer langs moeten komen. Ben benieuwd of er echt wat gebeurd is. Als er nis gebeurd is of te weinig dan krijg ik tabletten ingebracht. Heb nog wel een goede nacht geslapen in iedergeval.
Wat vervelend @Imona. En @Zussje strippen heeft dus nog niet echt geholpen. Met hoeveel weken en dagen zal je worden ingeleid?
Vervelend @Imona en @Zussje Hopelijk komen jullie kindjes snel @82Noor jij loopt ook al even over tijd! Ben je t nog niet zat?
Goedemorgen! Hoop dat er snel babynieuws komt hier. Vooral de dames die overtijd lopen, gestript enz zijn. Succes! Ik ben morgen 40 wk. Stiekem had ik gehoopt voor de 40 wk te bevallen deze keer maar helaas Ik hoop dat ze morgen kunnen strippen en dat het dan niet zo lang meer duurt!
@bo1986 ik ben het voor mijzelf niet echt zat. Heb weinig kwaaltjes en slaap goed. Ik hoop alleen dat het geen extra risico voor de baby op zal leveren. Maar ik heb vrijdag een echo en word dan gestript dus hopelijk gebeurt er dan iets. Anders wil ik begin volgende week worden ingeleid.
@Juffie1984 met hoeveel weken ben van je andere kinderen bevallen? Hier hoop ik echt dat ze vanmiddag iig wil kijken of er al iets gaande is maar ik denk niet dat ze dat doen
@bo1986 Ben je het al zo zat? Ik vind deze tijd wel relaxed. Beetje rommelen ik huis, lezen in het zonnetje, wandelingetje maken of een klein fietstochtje. Ook nog even genieten van de rust.
@bo1986 de oudste kwam spontaan met 41 wk, de 2e na strippen met 40,1. De kans dat dit kindje veel eerder zou komen was natuurlijk ook niet zo groot. Ik slaap echt heel slecht omdat alles zeer doet en ben het gewoon zat al geniet ik ook nog wel van het rustig thuis rommelen enzo hoor.
Hier weer in het ziekenhuis. Controle. Kijken hoe en wat. Grote kans dat ik meteen moet blijven. Ik ben zelf echt heel relaxt. Mijn man daarentegen sterft haast van de zenuwen haha
Spannend hoor dames die al 39+ weken zijn! Ik vind ene kant ook wel genoeg geweest (zou zo graag weer normaal stukkken kunnen lopen, staan etc), maar aan de andere kant weet ik dat straks met de baby de eerste weken super druk worden en ik veel minder aandacht heb voor nn andere kids. En baby is volgens mij hier totaal nog niet ingedaald. Ook nog geen last van steken en dar vervelende gevoel van ondereren dat pijn doet bij zittrn. Had ik vorige zwangersxhap al heel vroeg. Hebben jullie trouwens striae? En wanneer ontstonden die? Ik heb idee m'n huid nog wel wat kan oprekken, voelt nog niet heel strak. Wel bijna even groot als tijdens bevalling vorige keer. Nu 35 weken. Zou echt balen zijn als ze met 40 wk ontstaan
@82Noor herkenbaar hoor. Ik ben t ook nog niet zat en vind t wel even genieten nog. @Imona succes vandaag en hopelijk kun je snel je kleintje verwelkomen! @Floeperd wat heerlijk en echt genieten zo! Wat een knapperd is het! @Zussje balen zeg, maar bij mij was de 2e keer strippen wel een succes, hier strippen ze vanaf week 41 om de dag als t nodig is.. @hier vannacht wakker gelegen van 4.15 tot 6.30 en toen toch nog in slaap gevallen tot de wekker ging om 7.30. K heb de laatste dagen ook weer de meest bizare dromen.. Gister 5 keer verkracht, een wiskunde examen gemaakt, en in een bus gevlucht terwijl er allemaal zwarte pieten op de weg waren. Vannacht een bevalling die niet wilde vlotten en toen de 2e vk met een eendenbek mijn vliezen brak viel t kind er zo maar uit... Hahah.. Leuk joh die zwangerschaps dromen.. Hebben jullie die ook zo veel?
@Lelie1992 bij mij komen striae nu pas een beetje in de zij kant. Vannacht weer beroerd geslapen. Ik hoop echt dat mijn bevalling elke dag begint. Al merk en voel ik nog helemaal niks! Morgen weer naar de gynacoloog ben benieuwd!
Update hier. Heb al 3 cm ontsluiting maar baarmoedermond is nog niet verstreken. Dus heb net tabletjes ingebracht gekregen. Nu een half uur blijven liggen zodat ze op kunnen lossen. Om half 3 komen ze weer checken hoe of wat. Maar vandaag zal het wel gaan gebeuren waarschijnlijk.
Wat spannend Imona!! Heel veel succes. Ben benieuwd wanneer hij komt. Moet je tot half 3 in je ziekenhuisbed blijven liggen? Ik heb nog geen striae, hoop echt dat dat zo blijft, maar vrees het ergste. Doeline, ik hoop het ook elke dag heel hard. Elke ochtend een teleurstelling als er weer niks is gebeurd.
Nee tot half 12 blijven liggen. En dan mag ik doen en laten wat ik wil. Als ik maar op het terrein blijf