Spannend @Juffie1984 hopelijk zet het door! Van harte gefeliciteerd @Imona het heeft even geduurd maar toch wel een goede bevalling zo te lezen! Geniet ervan!
@lmona gefeliciteerd!!! Wat heerlijk dat je eindelijk je mannetje in je armen kan sluiten. Geniet er lekker van! @82Noor oh wat spannend! Ben benieuwd of het strippen wat zal doen bij jou. Maar wel fijn om te weten dat je jou kleintje binnen nu en een week sowieso zult vasthouden
@Doeline ja dat is zeker fijn. Hoewel ik me nu nog totaal niet kan voorstellen dat ik straks een baby heb, haha..
Wanneer gaat de verloskundige of gyn kijken of je baarmoeder mond al aan het verweken is, moet je daar zelf om vragen of doen dat standaard met 39/40 weken?
@Juffie1984 maar toen ging ze wel eerst kijken of er al een openingetje was? Of had ze daar al eerder naar gekeken
Bij mijn praktijk zeiden ze dat ze het allemaal zo lang mogelijk met rust willen laten. Als er geen reden voor is checken ze het niet voor de 40 weken.
@Mamamijn ze ging idd eerst voelen of er een opening was. Toen dat zo bleek te zijn heeft ze gestript. Standaard doen ze het met 41 wk. Maar omdat ik bij de 2e positief reageerde op strippen met 40 wk, wilde ze het nu wel proberen
Door de ruggenprik viel het me alles mee. De weeen waren echt niet te doen. Kon niet eens meer op mijn benen staan. Omdat ze opgewekt zijn waren ze meteen super heftig. Dus heb direct om een ruggenprik gevraagd. En dus eigenlijk heel de dag een beetje geslapen. Het persen viel ook wel mee. Was opzicht wel zwaar want zijn hoofdje wilde er niet zo makkelijk uit en hij heeft een blauwe plek op zijn arm omdat die een beetje klem zat. Maar uiteindelijk met flink uithoudingsvermogen van hem en van mij en goede hulp van mijn man is het toch gelukt. Niet geknipt of gescheurd. Dus helemaal super. Nu nog een nachtje in het ziekenhuis. Ook wel fijn. Morgen ochtend lekker naar huis.
Goedemorgen Hier heeft het gerommel niet doorgezet helaas. We wachten maar weer af Fijne dag allemaal!
Ben alweer 36+1.. verwacht dat de kleine minstens nog 5 weken blijft zitten... de andere twee liep ik ook over. Heb ook 9 juni de verjaardag van mijn zoon nog.. dit vieren we wel 3 juni al, kan het natuurlijk niet maken om het niet te vieren... kalender hangt op de deur En met 37 weken schat ik de kans klein dat de baby zich al meldt Ben het ook niet echt zat, geniet even extra van mijn andere twee en het mooie weer is ook fijn. Wel last van vocht.. maar ach dat zakt straks weer af. Fijne dag!!!
@Juffie1984 balen zeg dat het niet door heeft gezet!! Gaan er veel van jullie van de zon genieten? Ik blijf deze ochtend eens lekker op bed relaxed tv kijken en even een ochtend echt ontspannen en even me-time (zoontje is bij opa en oma logeren)
@bo1986 heerlijk geniet ervan! Ik kan dat altijd als je jongens op school zitten. Zo lekker! Ik ga wel lekker in de schaduw zitten vandaag ja denk ik. Toch een extra vrije dag als gezin dus moeten daar wel een beetje van gaan genieten.