Toch wel heftig geweest dus! Hopelijk gaat je blaas snel weer doen wat hij moet doen. Voor nu lekker aansterken, laat je maar lekker in de watten leggen!
@Imona Als eerste; wat een mooi mannetje! Maar heftige bevalling hoor, pff... En sneu ook voor L dat hij er complicaties aan over heeft gehouden. Hopelijk herstellen jullie beide snel! @Lotion Mijn hemel wat een bevalling!! Hoop dat je je snel wat beter voelt ondanks het bloedverlies en dat je blaas z'n functie weer over kan nemen... En wat een prachtige naam voor jullie kleine meid! ❤
@Lotion Gefeliciteerd! Maar wat een bevalling ai! Overloopblaas is bij mij gelukkig na een paar dagen katheter goed gekomen nadat de baarmoeder weer iets was gekrompen. Klinkt echt verschrikkelijk het meehelpen met de ontsluiting brrr
Oh ja ik kan je vertellen dat dat heul erg veel pijn doet Heb ook echt geschreeuwd dat ze me pijn deed en met het nodige gevloek erbij. Jij hebt er dus ervaring mee? Hopelijk is het bij mij dan ook na een paar dagen over en kan ik weer normaal plassen.
@Lotion, jeetje wat een heftige bevalling. Hopelijk werkt je blaas snel weer zoals hoort! @Imona, wat een verhaal! Hopelijk kunnen jullie nu weer echt genieten!
@Lotion jeetje wat een verhaal! Hopelijk kun je snel weer gewoon plassen! Maar fijn dat het met Luna in ieder geval goed gaat Edit: wilde hier net komen klagen over mijn eigen toestand haha maar nu durf ik niet meer. Korte samenvatting: hondsberoerd (Ik ben bang griep) en een mega asociale vriend die dus serieus boos wordt op mij dat ik me zo voel. Nou dat gaat wat worden bij de bevalling..
Ik krimp al ineen bij t idee brrrr petje af! Ja ik had ook een fikse overloop blaas.gekke gewaarwording ook, op de wc zitten en.... 0.0. iets dat je altijd zo doet en automatisch gaat ineens foetsie. Maar is echt helemaal goedgekomen.
Jeetje @Lotion wat heftig dat met je blaas. Ik moet bekennen dat ik er nog nooit van gehoord had. En ik kwam hier nog wel klagen dat ik alle plinten beneden afgenomen heb en dat ik dat een rot werk vond (je kan moeilijk de helft van de kamer doen) en bekaf ben daarvan. Zo niet belangrijk als ik dat van jou hoor. Maar fijn dat L het goed doet. Mooie naam overigens! Echt heel mooi!
Iemand hier trouwens ervaring met vsm caulophyllum thalictroides d6? Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gebruikt vanaf 37,5 wk en ben (spontaan) bevallen met 38.2 en heb weinig gevloeid. Het is natuurlijk geheel homeopathisch dus niet bewezen dat het werkt maar ik heb het nu weer besteld en ben van plan het weer te gaan gebruiken vanaf 37 weken.
Kijk nou, deze kreeg ik gisteren van mijn vader: https://www.wehkamp.nl/philips-avent-sch400-00-verzorgingsset-250868/?MaatCode=0000&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI1dKLxc6K5QIVGM53Ch0fHgW9EAQYCCABEgJUi_D_BwE
@Lotion wat een heftige bevalling. Bij mij was er ook even de angst na de bevalljng dat ik niet kon plassen terwijl ik wel moest en dus een volle blaas had.. Echo erop maar gelukkig een vrijwel lege blaas. Een uur of wat later alsnog zelf geplast.
@Lotion van harte met je dochter! Maar wat naar zeg dat het zo is gegaan, hopelijk knap je snel op! @Imona , ook niet van een leien dakje dus de eerste dagen fijn dat het nu wat beter gaat. Hoe vindt je oudste het om een broertje te hebben? @Nina Sanders , er bestaan speciale borsteltjes voor op stofzuigers, waarmee je de plinten staand kunt zuigen, ik heb hem niet hoor, maar met je buik lijkt het me ideaal Ik heb alle zorg voor de kinderen maar uit handen gegeven aan mijn man voor vanavond bijna 40 m2 zittend op de vloer verven is met mijn buik eigenlijk gekkenwerk, maar het wordt zo mooi, eindelijk mijn wit gelakte houten vloer die ik al járen zo graag wil. Hij moet nog wel 2 keer geverfd, maar dat lukt nog wel voor zaterdag, kan dan mooi het nieuwe bed er in, en kan ik bekijken of er wel klossen onder kunnen
@Lotion fijn dat het met L. goed gaat en ik hoop dat jij snel kan herstellen, zodat jullie naar huis mogen. @Imona zo zielig voor L! Maar inmiddels gaat het al stukken beter begrijp ik? Jullie hebben echt beiden vervelende dingen (meegemaakt).
@Imona en @Lotion wat heftig zeg om mee te maken. Als het te veel blijft naspoken in je hoofd moet je er echt met iemand over praten hoor. De bevalling van m’n 2e was ook vrij heftig. En de dagen erna ben je natuurlijk druk met je kindje en het vervaagd allemaal langzaam een beetje, maar nu ik steeds dichter bij deze bevalling kom merk ik eigenlijk pas wat voor impact die vorige bevalling gehad heeft en hoe huiverig dat me maakt voor deze bevalling.
Gefeliciteerd @Lotion! Wat een heftige bevalling. Nu lekker genieten met jullie kleine meisje! @Imona Bij jou ook best een flinke bevalling, en vooral zo'n pittige nasleep. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter! Hier vandaag even met m'n leidinggevende gezeten om aan te geven dat het wel echt zwaarder wordt. Vanaf volgende week ligt er een back up plan om kortere dagen te kunnen maken. Heel erg fijn, maakt het voor mij ook makkelijker om m'n grenzen aan te geven. Het is niet dat het nu helemaal niet gaat, maar het is gewoon echt zwaar aan het worden. Hopelijk kan ik met een paar wat kortere dagen wel tot het einde blijven werken. Ik verwacht niet dat ik fulltime volhoudt tot het einde.
@Lotion Jeetje dat is heftig geweest. Na de bevalling van de eerste werkte mijn blaas ook niet meer. Na een aantal dagen katheter werd die verwijderd en mocht ik pas naar huis als ik had had geplast. Het heeft de eerste weken telkens opnieuw heel veel concentratie gekost om te kunnen plassen maar het ging steeds beter.