De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    2 matrassen erin? Hahahahaha dat moet ik ook even proberen dan. Ik heb ze zojuist ook uit de kast gevist. Ik ga ze gelijk even mee wassen alvast. Kunnen ze ook maar vast fris en schoon zijn straks!

2. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Ik heb bij m’n vorige zwangerschappen ook geen groeiecho’s gehad. Helaas is het nu gewoon noodzaak omdat ze me heel goed in de gaten willen houden. Ze willen niet dat ik weer ga bevallen van een baby van ruim 8 pond ivm de risico’s. De vorige is geboren met een schouderdystocie. Gelukkig zijn we er allebei nog goed vanaf gekomen, maar ik heb tijdens de bevalling echt een moment gedacht dat ik andere kaartjes moest gaan sturen. En natuurlijk is het fijn om weer even naar de baby te mogen kijken, maar heel eerlijk gezegd had ik liever niet gehad dat het nodig was geweest.

3. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Och ja, de minst sexy aankoop van de hele zwangerschap... de Maddy onderbroek :roflmao:

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik krijg in principe maar 1 groeiecho, over 2 weken. Verder geen extra echo’s gehad. Mijn andere kinderen waren zwaar, dus ze willen wel een keer controleren, al voelt de baby tot nu toe gemiddeld. Met de 20-wekenecho zaten de bovenbenen wel op P95 en hoofdomtrek P90, buikomtrek P67. Dus toen wel bovengemiddeld, dus ben we erg benieuwd naar de groeiecho

ButterflyPassion en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vind dat de voedings-bh ook in dit rijtje thuis hoort... :|

dreames, Nina Sanders, RachelleNM en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ja zo werd ik vorige keer vanuit het ziekenhuis naar huis gestuurd, met 2 mega kraam matrassen. Heb ik maar 1 dag zo gehouden maar toch, ik wil zeker weten dat alles in mn onderbroek past ;) .

Ik had vorige keer boxershorts, maar vond die niet lekker zitten. Wat ik vanochtend geprobeerd heb gaan die Maddy's een hele verbetering zijn. Als ik er maar niet aan gehecht raak :|

Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Alles weer goed bij de VK. De kleine ligt nog mooi met het hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald of vast in het bekken. We gaan vrolijk verder! De kleine zal zich wel weer niet eerder dan 40 weken aandienen :rolleyes:.

8. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja dat vind ik ook!

Jij hebt morgen weer een afspraak staan bij de VK toch?

ButterflyPassion en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wel raar hoor dat we tegelijk uitgerekend waren en ik al bevallen ben :p

@Nina Sanders dat is toch niet te vergelijken. Klaag maar lekker hoor over het afstoffen van de plinten. Ik moet er niet aan denken :roflmao:

Wij zijn net thuis :D
    Vanochtend hebben ze de katheter verwijderd en ik moest binnen 6 uur zelf plassen.
    Dat is gelukt:D
    Daarna nog een echo van de blaas om te zien of die goed geleegd was en ik mocht naar huis toe:D

Yviev, Jenn1993, Kolibrie2 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Zo fijn dat je lekker naar huis mag. :)

Maar niet eerlijk hoor, ik loop nog een dag voor. :p

active82 vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Klopt! Om 8.45 u, dus breng eerst N naar de psz en dan rijd ik door. Hoop dat ik al wat ontsluiting heb en dat het strippen lukt. En meteen eventuele inleiding bespreken, ik ben er wel klaar mee :thumup:

LaQueen en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  12. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!
    Gelukkig kun je je blaas weer gebruiken.

Wat vinden C en N van hun zusje?

Jaa zelfde datum uitgerekend en ik loop nog wel even denk ik. Vandaag voor het eerst dat ik er even zat van ben! Ik voel mij al een paar dagen niet helemaal top en vandaag komt mij helemaal niets uit handen o_O.

Jij lekker gaan genieten van je kraamweek!

13. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Hopelijk lukt strippen morgen! Duim voor je.

Met wat voor termijn is jullie dochter geboren?

14. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.810
    7.410
    113
    Fijn dat jullie weer thuis zijn Lotion!

Die lekkere onderbroeken heb ik ook al een tijdje aan, ik heb een hele grote buik, mijn gewone zaten al best snel niet lekker meer, snijden onder mijn buik. Deze zijn ideaal :D

Zo, ik heb meteen maar een stapel rompertjes gehaald, naast het aankleedkussen. Bedacht me dat ik die nog niet heb. Maar de fijnste die ik altijd had voor de anderen (stretch rompers zonder mouwen van Zeeman) die hadden ze helaas niet. Wel met korte mouwen, en met spaghettibandjes. Die heb ik nu maar gedaan, plus nog een stel van de Hema met spaghetti bandjes. Ik vind lange mouwen echt helemaal niks, en niks toevoegen, dus die koop ik niet, korte mouwen vind ik eigenlijk ook niet fijn, staat niet zo mooi onder wat strakkere shirtjes of pakjes, maargoed, ze moet het er de eerste week maar mee doen :)

De echo van ons meisje was prima. Ze schatten haar ruim 8 pond met 40 weken. Dus weer geen heel erg kleintje. Haar buik en benen waren boven gemiddeld, hoofdje gemiddeld, dus dat is dan wel weer fijn :D
    Omdat ik bewezen heb dat ik zonder gedoe kan bevallen van 8 ponders laten ze me gewoon lopen zo lang nodig. Nouja, er zijn grenzen natuurlijk, maar ik ga wel uit van een thuis bevalling, heb geen zin in ziekenhuis gedoe. We zullen het zien :)

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Lotion Wat fijn dat jullie thuis zijn en je blaas weer weet wat het moet doen! Nu bijkomen en genieten met z'n allen ❤

16. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hier wordt ook weer een 8 ponder verwacht. Maar beide andere twee keren is dit ook goed gegaan thuis, dus daar gaan wij nu ook weer voor!

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Bij N had ik met 40.3 vruchtwaterverlies, maar de weeën kwamen niet op gang. Dus de volgende dag naar het zkh voor weeën opwekkers en met 40.5 is ze geboren.

18. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dan was N. er dus al op deze dag! Hopelijk lukt strippen morgen. Zou wel zo fijn zijn als de kleine nu een keer gaat komen!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Blegh. Ben ik dan de enige die de dikke buik zat is? Ik heb gewoon het idee dat deze erop is geplakt. Zo floep: een buik voor een dag.
    Heb m zojuist ook in het andere topic gepost trouwens maargoed.
    Ik leef in deze kleding trouwens..

Bijgevoegde bestanden:

RM1996, ButterflyPassion en Averna vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Met kerst trui

Bijgevoegde bestanden:

RM1996, ButterflyPassion en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina