De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    Dames ga slapen!!! Dit zijn geen tijden voor dames die nog geen kind hebben wat gevoed moet worden;)

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ja, energie opbouwen voor de bevalling enzo.

Ik ben nog niet vergeten dat ik zwanger ook nooit kon slapen, hoor. Siep blijkbaar wel :p

3. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    :roflmao::roflmao::roflmao: ja maar wij oefenen gewoon vast, komen vast in het ritme.. daarom:p nee drama hier met die bolle buik en beurse plekken en kramp in de benen en heupen... slapen? Hoe dan?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Deze zwangerschap echt veeeeel beter kunnen slapen dan de vorige. Dat was echt goddelijk. Maar ik weet t. Vorige keer heb ik in de laatste 8 weken ongeveer geslapen wat ik nu sliep in een week ;)
    De natuur is raar hoor. Je zou denken, veel slapen lekker fit die bevalling en kraamtijd in. Maar néé..

@Magnolia29 hoezo lig jij nou nog steeds niet te puffen. Ga iets doen!

ButterflyPassion, Magnolia29 en Jo913 vinden dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Oh dames, ik hoop dat @Marsepein intussen een beetje bijgekomen is!

Jo913 vindt dit leuk.
  6. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ja ik dacht dat ik lui was... :p en maar klagen dat iedereen voorpiept:roflmao::roflmao:

ButterflyPassion en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Magnolia29 aaah sorry dat laatste bericht was niet zo gemeen bedoeld maar hup aan de ananas jij! Iedereen gunt t jou om de volgende te zijn! En nu ga ik echt deze telefoon ergens ver weg in de badkamer ofzo verstoppen en een poging doen om te slapen want dit gaat nergens meer over.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.363
    113
    Amsterdam
    @Poolvos ik sliep juist super goed, ik kijk er nu met heimwee naar terug zelfs in het zkh sliep ik goed.

Jo913 en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier weer wakker. Zelfde scenario met O. Wakker, mama roepen, hoesten en proesten, neusje poetsen, druppels voor de keel, knuffelen en weer in bed. En nu ligt ie hevig te hoesten. Arm ding.

10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Achos!! Beterschap voor O

Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    @Nina Sanders beterschap voor de kleine man! En nu idd maar hopen dat je niet aangestoken bent.

Ik lees alles hoor, ik reageer alleen weinig. :roflmao:

En even klagen: jeeeetje wat doen mijn ribben weer pijn zeg. Eigenlijk al een paar weken, maar sinds vannacht is de brandende pijn wel heel erg. Aan de linkerkant steken 2 ribben nu ook een stuk verder uit dan rechts. :rolleyes:

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooooooorning!

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh wat ben ik chagrijnig en teleurgesteld :(
    Hele nacht voor weeën gehad, maar heeft niet doorgezet... Nog onder de douche gestaan, toen werden ze heviger (2 uur lang iedere 4 minuten, duurden 1 minuut). Net toen ik vk wilde bellen, zakte het af helaas. Als ik in totaal een uurtje heb geslapen is 't veel o_O.

Ben er zó klaar mee... :cry:

14. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem

He bah, het schiet ook niet op he! Hopelijk start het straks gewoon weer opnieuw en zetten ze wel door.

15. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dames toch wat een gekletst in de nacht. Ik slaap super slecht, maar het laatste wat ik doe is mijn telefoon pakken. Die staat op de vliegtuigstand en raak ik 's nachts niet aan :roflmao:.

@Magnolia29, wat ontzettend balen dat het niet heeft doorgezet! Hopelijk kan de VK zo strippen.

Ik lig nu nog even heerlijk tussen onze twee kinderen in op bed. Wat een rijkdom!

@Nina Sanders, beterschap voor O. Zo zielig als ze slecht te pas zijn en hoesten.

16. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Goedemorgen. Slechte nacht.

op een gegeven moment maar besloten om me naar de bank toe te verplaatsen zodat ik mijn man niet wakker maak met het onrustig zijn.

gooit meneer net keihard de voordeur dicht waardoor ik wakker geschrokken ben. Oke dit is geen goed begin van mijn dag. Hou dan ook even rekening met mij..

- chagarijnig -

ButterflyPassion, Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames!

Hier ook een slechte nacht gehad. Gistermiddag fysio met mijn zoon geweest, die heeft problemen met zijn enkel, is 3 jaar geleden gebroken geweest en de laatste maanden zwikt hij steeds. Maar nu blijkt dat de stand van zijn been helemaal verkeerd is, waardoor de fysio vermoedt dat die enkel niet goed geheeld is en hij steeds aan het compenseren is geweest waardoor ook zijn knie en heup een afwijkende stand hebben aangenomen. Dit wordt dus nog een hele lange weg om dit weer te corrigeren :(
    Daarna met de hond naar de dierenarts vanwege bloed in urine. Echo wees uit dat zijn prostaat 3x zo groot is als normaal en dat er een zwelling aan de buitenkant van zijn blaas zit. Hij heeft nu medicatie die zijn prostaat moet laten slinken, als dat helpt is het goedaardig, helpt dat niet dan is het waarschijnlijk iets kwaadaardigs. 2x slecht nieuws dus gisteren.

Gisteravond met vriendinnen naar de bios geweest, zodat ik mijn hoofd even uit kon zetten, naar F*ck de liefde, wel een leuke film.
    Helaas eenmaal thuis in bed draaide mijn hoofd weer op volle toeren, dus weinig slaap.

Zo, sorry voor het lange verhaal dat niks met zwangerschap te maken heeft

Boordevol vindt dit leuk.
  18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @Nina Sanders Beterschap voor O.

@Magnolia29 Oh wat ontzettend rot is dat! Denk je dat het eindelijk zover is, weer niet :( Moet je vandaag naar de vk? Hopelijk kan zij het laatste zetje geven. Sterkte!

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @Dikkiedikk he bah, vervelende start zo, hopelijk gaat de rest van je dag beter

20. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

@kwebbelsnoes hehe, wat een baaldag had jij gisteren zeg. Snap wel dat het in je hoofd blijft rond spoken. Wat vervelend voor je zoontje.. :( wat willen ze nu precies gaan doen?

en hopen dat het met jullie hondje goedkomt.

- knuffel -

Deel Deze Pagina