@kwebbelsnoes Ik zou ook verwijzing naar de orthopeed vragen. Soms kost het best even tijd voordat je terecht kan en bij een kind in de groei zou ik echt voorzichtig zijn. @Magnolia29 echt jammer dat het niet doorzet. Hopelijk snel wel. Ik heb eigenlijk al twee nachten op een rij een prima nacht gehad. Minder pijnlijke harde buiken, dus meer doorslapen. En vandaag gezellig met mijn ouders high-tea'en voor de verjaardag van mijn moeder.
Rond de 30 weken is wel een mooi termijn om te beginnen met wassen enzo toch? Ik vraag me af wanneer ik bij de eerste dat deed, het was toen wel zomer, want kon ik alles buiten hangen en was het sneller droog en kon ik eerder beginnen met inrichten. Denk zo'n 3 maanden van tevoren dat ik begon met wassen.
Ik meld mij ook weer na een slechte nacht. Dochter is flink aan het spoken geweest en mijn man is zwaar verkouden (lees hij gaat half dood) Gisteravond voor het yogales gehad. Was weer even lekker. Even met mij zelf en de kleine bezig zijn. We zijn ook eindelijk uit de naam . Nu uit de kaartjes gaan kiezen, hebben we gelukkig ookal een selectie van staan.
Welkom nieuwe dames! @Magnolia29 dat is balen zeg! @Miekje86 ohja mannen en ziek zijn.. geen goede combi
Pff... Ook hier een waardeloze nacht. Ik heb jullie vannacht al een update gegeven . O is dus logischerwijs nu ook lekker hangerig en chagrijnig. Gelukkig bood mijn moeder aan hem een paar uurtjes te halen (wij hebben zo een vervolg afspraak voor de nieuwe badkamer) en zo konden wij in de ochtend even voort maken. Was erg werken, douchen, haat wassen, ik moest nog een pakket verpakken om terug te sturen... dat soort dingen gaat toch net even wat sneller zonder hangerige peuter.
@Lalaatje90 Ja ik ben nu begonnen omdat sinds zondag pas de commode staat! Daar heb ik op gewacht. Kan ik gelijk alles strijken wat gestreken moet worden en netjes direct de kast in.
O nee wat balen @Magnolia29 dit had ik nou ook weer niet verwacht maar wel goed inderdaad dat je dan straks een datum hebt.. kan niet lang meer duren dus! Had een nieuw boxkleed besteld, speciaal mijn wekker gezet om 11u want het zou vanaf 11:15 bezorgd kunnen worden.. Heb ik schijnbaar vanochtend een mail gehad dat de bezorgtijd is gewijzigd naar veel eerder dus net ging de bel en stond ik alweer in mijn badjas aan de voordeur. Die bezorger zal inmiddels wel denken
En hier weer hoofdpijn. Dit is nu echt elke dag. Zo'n zeurende hoofdpijn. Ook houd ik vocht vast in mijn vingers en polsen. En bij de vorige controle is er een verhoogde bloeddruk gemeten. Is dit iets om me zorgen over te maken? Vrijdag moeten we weer voor controle, ik neem aan dat ik het dan wel kan bespreken toch?
@Luna87 zou wel even bellen. Misschien kun je alleen langskomen voor een bloeddrukcontrole. Dames de neusspray werkt tegen de aambei. exht super. Ben er nog niet vanaf maar voel al wel enorme verbetering. Dank!
Haha ja ik ben dan tussendoor ook wel wakker maar opstaan is gewoon een dingetje en ik heb het niet druk dus dat maakt het helemaal verleidelijk om te blijven liggen
@Magnolia29 He, balen zeg. Wellicht helpt het strippen wel. En toch wel fijn dat je een consult krijgt over een inleiding. Het komt voor jou nu wel erg dichtbij! Spannend!! Nieuwe dames welkom! @jvsd92 Ik heb tot nu toe nog geen afspraak gehad waar ik geen zin in had. Ook al wist ik dat er geen echo gemaakt werd, vond het toch wel altijd fijn om aan te kaarten hoe de stand van zaken zijn Goodluck! Babywasjes: Ik ga dit weekend bij mijn ouders eten en dan pik ik meteen hun mini koffer in. Ik heb alleen sporttassen en grote koffers hier in huis. Dan wil ik eind volgende week al langzaam gaan beginnen met het klaarzetten van de vluchtkoffer. Dat betekent dus ook babywasjes draaien. Heb tot nu toe nog niks gewassen, man is vanaf volgende week laat thuis, dus dan vermaak ik me prima met het wassen van de spulletjes en de laatste dingen voor de bevalling halen. Ik moet nog steeds een nieuwe pyjama halen bijv. En de onderbroek-tentjes Ik heb het idee alsof ik er nog redelijk vroeg bij ben .. Maar met mijn rug en bekken gaat het steeds slechter dus ik kan maar goed voorbereid zijn ..
Zo, weer terug van controle. Alles was weer prima in orde. Baby word nu geschat op 3500 gram. Moest nog even bloed prikken, ze waren mijn ijzer vergeten de vorige keer. Nu zo even lekker lunchen met mijn man. Op woensdag is de zaak dicht, dus dan is hij altijd rondom huis bezig en komt hij altijd even gezellig lunchen. Haalt dan heerlijk belegde broodjes bij een zaakje hier. Ik kan niet wachtte; HONGER!!
Afgelopen nacht goed geslapen! Vriend stond vanochtend optijd op voor de hond om lekker te gaan rennen in het bos Nacht ervoor was een drama, dacht dat ik de baby niet meer voelde, ondanks draaien.. maakte mezelf zo ongerust s’ochtends kwam daar gelukkig weer het gewiebel. Dus mogelijk lag hij gewoon te slapen . Morgen naar het ZH voor de suikertest, ben benieuwd naar de uitslag. Vriend is net gaan werken nu even rugby kijken en de wasvouwen, daarna naar de winkel en vanavond lekker tapas eten
Oh nee @Magnolia29 , wat rot! Weeen zijn al niet leuk, maar als ze nou zin hebben, dan is het n0g te doen...sterkte! Welkom nieuwe a.s. moeder! Wat een hoop rotnachten, hier ging het op zich redelijk, 1 keer sprong ik mijn bed uit, ik kreeg zo veel last van maagzuur, alles kwam omhoog zo goor, die vieze smaak. Snel omeprazol genomen, en gelukkig weer in slaap gevallen. Vanmorgen even naar Babypark geweest voor een tummytub net standaard (badje gebruikte ik nooit dus niet gekocht, heb wel een standaard genomen wasr allebei op kan, stel dat deze de tummy niks vindt kan ik alsnog een badje halen. Roze standaard, roze luieremmer, roze badcape, zo leuk! En een doorzichtige tummytub zodat de kinderen het goed kunnen zien. Baby was, eh...Wat is dat? dit weekend ga ik de babykamer inrichten, dan komt vast alles wat gewassen moet worden tevoorschijn. Maar mijn wasmachine is kapot, zul je net zien. Deurtje ging al maanden slecht op slot, maar met een flinke ram er op ging het wel, maar nu heeft hij het echt opgegeven. Gelukkig komen ze hem vrijdag al maken. Dan het weekend maar gaan wassen, zodat alles met 37 weken klaar is. En dan ga ik echt genieten van mijn verlof
Heb je intussen al gebeld? Want dat moet je echt even doen hoor! Ik wil je niet bang maken, maar je checkt alle symtomen af van (beginnende) zwangerschapsvergiftiging. En bevallen is voorlopig nog niet zo’n goed idee, dus als het zo is wil je zo vroeg mogelijk beginnen met bloeddrukmedicijnen in dat geval. Vandaag een bloeddruk meten lijkt me een goed plan en wachten tot vrijdag niet echt.