De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier had ik enorme trek en heb ik ontbeten als een bootwerker. Schaaltje yoghurt met banaan, noten, cruesli en een berg(!) Hagelslag. Daarbij een hele grote mok warme choco gemaakt met extra chocolate chunks! En een koffie. En nu zit ik vol En voel ik me schuldig over de hoeveelheid suikers die ik naar binnen heb gewerkt! Maar ik heb de laatste weken echt enorme behoefte daaraan (en mijn suikerwaarden blijven onder de grens dus...).
    Even eten laten zakken en dan wat in huis rommelen. Ik hoop zo vreselijk dat O vandaag wat liever is. Gister hebben we bijna de hele dag bonje gehad door zijn onuitstaanbare test gedrag :(.
    Gelukkig gaat papa vanochtend met O naar de bieb, koffie leuten en boodschapjes doen (En vast een kadootje voor m kopen).

Poolvos vindt dit leuk.
  2. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben mooee! Gisteren door Ikea gerend voor nieuwe badkamerspullen, verg gekocht bij de Gamma en daarna dus de badkamer veranderd en het toilet geschilderd. Eigenlijk de hele dag bezig geweest zonder even te zitten (oppaskindje was er ook nog).
    Lag ik vannacht nét eindelijk lekker te slapen, blijkt de oudste weer oorontsteking te hebben dus die was 4x huilend van de pijn wakker. En dan net om 04:30 de jongste die haar kussen kwijt was. :roflmao:
    Nu maar rustig aan de koffie met een baby met de hik, haha!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 succes!!!!!:p:p:p

-----------
    Hier probeer ik nog wel 1x per week seks te hebben. Laaste keer deed het wat zeer met mn buik toen hij er overheen hing. Denk dat ik maar gewoon bovenop moet:roflmao:
    Mn man heeft van zichzelf al niet zn hoog libido en nu is het al helemaal minder maar hé ik wil ook wat :roflmao:

Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Goedemorgen,

Na een onrustige nacht met veel harde buiken nu lekker met z'n allen in bed tv kijken.

Wij hebben helemaal geen plannen! Maar dat gaan we wel veranderen, want anders wordt het een heel lang weekend!

Niet zwanger hebben we 2-3 keer per week seks, maar tijdens zwangerschappen is mijn libido 0,0. Dus daarom al een paar weken niets. En al die harde buiken na gisteravond voorspeld dat we het voor de bevalling niet nog een keer gaan doen :roflmao:

Averna vindt dit leuk.
  5. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Of juist wel, misschien versnelt het. :p Nee grapje, ik had vooral het tweede trimester en het begin van het eerste trimester nog wel veel zin, maar die harde buiken er na zijn inderdaad heel vervelend.

Ik ben dus al vanaf 3:30 wakker. Voelde mijn baby heel weinig. Dus na een bezoekje aan het toilet en een kopje warme melk liggen voelen en tellen tot 5:30. Toen had ik hem wel vaak genoeg gevoeld (al bleef het rustiger dan normaal) en probeerde ik weer te gaan slapen, maar E werd om 6:10 al weer wakker. Ze kwam nog even bij mij in bed en schijnbaar wil de baby graag met zijn grote zus spelen, want ineens was hij goed wakker. :) Alleen kon ik niet meer slapen helaas. o_O

active82 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  6. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Als jullie geen seks meer hebben, rommelen jullie dan wel verder nog wat aan met jullie partner? Of echt helemaal niks meer?

7. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Hier al maanden helemaal niets. :oops:
    Ben compleet overprikkeld na een dag met de kids nu ik zwanger ben, dus moet nergens iets van weten verder.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    @Magnolia29 Succes vandaag! Hoop dat het voor gaat.

Hier hebben we nog wel 1 keer per week seks. Daar hebben we beide nog wel behoefte aan. En wie weet helpt het de boel op gang hahaha.

Hier weinig plannen dit weekend. Bovenverdiepingen stofzuigen en dweilen. Vandaag even lekker lunchen ergens denk ik. Morgen is mn man weg en ga ik met mn schoonzusje en de kinderen lunchen bij het pannenkoekenhuis.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen!

@Magnolia29 heel veel succes!!

Seks: ik zou wel willen, maar met mijn slechte bekken is het best een uitdaging en de vk heeft het afgeraden, omdat ik teveel harde buiken heb en baarmoedermond al week is en iets open. Als baby met 37 weken nog zit mogen we weer :rolleyes: we zijn op dat vlak normaal gesproken wel heel actief (3/4x per week) en ik merk dat het me best frustreert. Mijn man heeft er minder moeite mee dan ik.

Weekendplannen: mijn man is al weg, hij is al naar de kapper geweest en heeft nu de hele dag oefening met de blusboot van de brandweer. Morgen moet hij werken, avonddienst.
    Mijn oudste moet straks even huiswerk maken, want hij wordt vanmiddag opgehaald door mijn ouders, mijn vader neemt hem vanavond mee naar een concert en daarna blijft hij slapen. Wordt morgenavond pas weer thuis gebracht, dus ik heb een weekend alleen met dochterlief. Fijn even 1 op 1-tijd :D

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.803
    7.397
    113
    Goedemorgen
    Ik heb me gisteravond maar officieel ziek gemeld bij mijn man :D van gewoon grieperig voelen werd het gister toch echt ziek. Na het eten alles aan hem gelaten, zelf in bad gegaan en ik lag om 19.30 al in bed, volgens mij sliep ik ruim voor 21.00 al. Vannacht paar keer wakker, maar uiteindelijk toch wel tot 8 uur geslapen. Straks maar wat paracetamol er in en uit bed, ik wil vandaag echt onze slaapkamer en babykamer af maken. Ik zie wel of het lukt. Zo niet kruip ik gewoon mijn bed weer lekker in. Zo met bijna 37 weken zwanger zijn vind ik wel dat ik er recht op heb :D
    Oh de babykamer wordt zo onwijs mooi, erg zoet met al het roze, maar daar ben ik dol op. Als het echt klaar is maak ik een foto.

Fijne dag allemaal weer!

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahaha :roflmao:
    Ik ben echt snel geërgerd en heb meer behoefte aan een goede knuffel of goed gesprek dan echt seks of seks gerelateerde activiteiten eigenlijk. Gelukkig heb ik geen man die dan aandringt ofzo en dat zou hij ook niet moeten proberen. Overigens zou ik het nooit enkel voor hem doen om hem te pleasen. Hoe denigrerend voor een vrouw o_O. En met mijn echt té grote buik ziet mijn man het nu ook niet zo zitten haha.

Hier al even lekker door het huis geraasd. Was opgevouwen, bedden afgehaald en die staan aan, vaatwasser aangezet en uitgeruimd, toilet schoon gemaakt, boodschappenlijstje gemaakt.
    Nu even lenzen indoen en lekker douchen. Het enige wat ik vandaag nog doe is een keer de droger aanzetten en met een stoffer door het huis. Hoogstens vanavond nog even beneden zuigen, maar boodschappen doen en de garage opruimen laat ik lekker aan mijn man over! :thumup:

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! :D
    Snelle en onverwachte update; in het ziekenhuis bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had! :eek: Dus geen ballon nodig! Ze hebben de vliezen gebroken, nu kijken of m'n lichaam het zelf op pakt en anders over een uur aan de weeën opwekkers. Vandaag of morgen hebben we hem dan eindelijk in onze armen ❤.
    Zodra het lukt zal ik weer een update geven :D

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Joehoeee!!!! Kom maar op babyboy! Ik heb zo’n voorgevoel dat dit weleens heel vlot kan gaan :D Heel erg veel succes en veel knuffelplezier ❤️

LaQueen en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Hahahaha ik denk dat mijn man het eerder voor mij doet ipv voor zichzelf :roflmao::roflmao:
    Ach je moet wat voor elkaar over hebben he:rolleyes::roflmao:

15. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Woohoo heel veel succes! Hopelijk gaat het snel! :thumup:

16. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Volgens mij ben ik na jou het verste hier dan, @Magnolia29 ! :eek: Maar ik weet gelukkig al dat mijn kindje maandag gehaald wordt. :D

Boordevol, LaQueen, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh wat fijn! Heel veel succes!!!

18. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ah wat ontzettend fijn! Heel veel succes!

19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
  20. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Na jou ben ik denk ik aan de beurt :rolleyes:, maar het zal hier nog wel even duren....

Averna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina