De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh lord. Nieuwe liefde: ah pure chocopasta met kokos snippers :o::roflmao:

Poolvos, Jo913 en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  2. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oh help! Jij met je chocola :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    :o: Klinkt heeeeel goed. Lijkt me nog lekkerder met iets krokants erdoor.. Cruesli ofzo.

@Magnolia29 oo ik vind t zo spannend voor jou en ik ben zo super benieuwd!!!!:roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow!!! Super leuke pakjes (en ik heb ook verre van alleen geel hoor :roflmao:) - en wat is de kast mooi geworden zo!! Creatief bezig geweest :thumup:

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Merci! Daar moet ik echt mijn man credits voor geven. Ik hoefde enkel te vertellen wat ik graag wilde. ;).
    Hij heeft uiteindelijk de doorslag gegeven welke tint groen het werd en gekozen voor ultramatte krijtverf!

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou, credits voor hem dan. :thumup: Echt heerlijk als het zo goed uitpakt!

7. Ansj84

Ansj84 Actief lid

10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Zo wat wordt hier veel geschreven :roflmao:.

@RachelleNM bij mijn zoon ben ik ingeleid met 41+6 omdat ie nog geen enkele aanstalten maakte om te komen, en zelfs daar was ie niet van onder de indruk want uiteindelijk met een keizersnede gehaald. De planning is nu geplande sectio richting 42wk en als het eerder komt dan is het mooi meegenomen.

Poolvos vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Magnolia29 en LaQueen vinden dit leuk.
  9. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik ook!:oops:

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ook!!
    En ook nog steeds heel benieuwd naar (het verhaal van) @Marsepein - ik hoop zo dat die gewoon lekker aan ‘t genieten is!

11. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik kom ook gezellig meekletsen.... :thumup: ik ben wel echt aan het aftellen naar verlof hoor! En krijg het op m’n heupen, liefste zou ik al gaan nestelen..... :|

Magnolia29, RachelleNM, Jo913 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ik ook heel erg!:o: hopelijk is ze nu al lekker aan het genieten met baby:D

Magnolia29, Nina Sanders en active82 vinden dit leuk.
  13. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O dames, het zal toch niet?

Begin van de avond erg veel harde buiken, net in bad geweest, toch wat oncomfortabel. En nu moet ik toch wel het één en ander weg zuchten. Baby is ook een stuk bewegelijker dan normaal..

Ik denk dat het niks is, maar zo wel, dan moet ik echt even schakelen hoor! In mijn hoofd komt ie pas over 3 weken....

AnnevandePol, Poolvos, RachelleNM en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O kwam met 38.2 spontaan dus ja, het kan zeker wel (maar hoeft ook niet. Ik heb ook al lang veel harde buiken).

active82 vindt dit leuk.
  15. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Hier ook weer ontzettend veel harde buiken (ken ik echt niet van de vorige twee zwangerschappen), last van diarree, niet enorm misselijk maar weeiig op de maag en de kleine beweegt ontzettend veel. Maar ik hoef nog niet wat weg te puffen. Ga zo lekker naar bed (niet dat slapen zo lekker gaat, maar goed).

dreames vindt dit leuk.
  16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Morgen is het volle maan dames, dus wie weet ;) met volle maan worden meer baby’s geboren. Dus wie weet nog meer babynieuws dit weekend

Hier ook echt gemene harde buiken, maar baby lijkt ook overdwars te liggen, waardoor mijn buik al oncomfortabel voelt, dat in combinatie met harde buiken is niet fijn

LaQueen, Nina Sanders en active82 vinden dit leuk.
  17. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Hier ook redelijk wat harde buiken, maar ik heb waarschijnlijk gewoon wat te veel gedaan vandaag. Denk toch echt dat ik op maandag moet wachten. :roflmao:

LaQueen en active82 vinden dit leuk.
  18. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met @Magnolia29 gaat!

@ButterflyPassion hihi nu maak jij het spannend!

schoonbroer is uiteindelijk niet meer langsgekomen vanwege iets wat tussen gekomen was. Had in de middag dus mijn tukje kunnen doen.

Toch ben ik niet uitgerust. Ik voel me hartstikke rusteloos. Last van mijn buik, in de zin van dat ik geen houding kan vinden met liggen. Hij voelt echt hard en vervelend aan. Ik heb de term harde buiken nooit begrepen maar ik koppel het nu steeds vaker naar hoe mijn buik zich aanvoelt.

ik ga weer naar bed. Ik voel me zo vreemd met mijn buik en vervelende maagzuur. Daarnaast ook al een aantal dagen behoorlijk last van verstopping in mijn darmen. Bah, hoe ellendig kan een persoon zich wel niet voelen. Hopelijk heb ik een goede nacht,

Magnolia29, ButterflyPassion en active82 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb hier de hele week s avonds al non stop harde buiken en overdag ook zeker elk uur wel..

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  20. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi dames, het gaat hier hard. Ik lees dat er enkele meiden zijn die zich niet helemaal top voelen en er al wat voorwerk in gang lijkt gezet te zijn. Als de baby en julliezelf er klaar voor zijn, ga ervoor zou ik zo zeggen !

@hier: drukke week gehad. Veel klassenraden en verbeterwerk. Ook twee bijscholingen in Antwerpen dus vroeg uit bed en laat thuis. Gelukkig wel erg boeiend en echt bruikbaar! Heb me dan vrijdag op een nieuwe jas getrakteerd en een venti Starbucks! Heerlijk....
    Vandaag verjaardag van ons kleine mannetje gevierd met de hele familie. Man heeft zich de benen onder zijn lijf uitgelopen om er een geslaagd feest van te maken. En daar is ie meer dan in geslaagd! Zoontje en wij allemaal hebben ontzettend genoten.
    Maandag nog bij gyn geweest. Baby wordt nu al ruim 2 kg geschat op 29 weken. Verder stond ie al ver in zijn groei nl tussen 31 en 33 weken. Soms vraag ik me af of de telling wel helemaal klopt mr goed. Verklaart wel waarom ik de vorige weken het gevoel had dat die buik op knappen stond. Verder een datum geprikt voor de keizersnede wat het heel echt maakt (niet dat die forse buik dat niet doet mr toch...). Alleen denk ik nu heel de tijd dat de baby zich alsnog heel wat vroeger kan aandienen, en dan nog spontaan. Dus nu heb ik opeens een giga behoefte om alles klaar te maken. Gewoon als geruststelling.

Wow... lang bericht maar het was al even geleden .

Deel Deze Pagina