Wowww!! Hij is prachtig!!! Van harte gefeliciteerd meid! Je hebt er even op moeten wachten maar dat was t dik waard! Knufff
@ButterflyPassion gefeliciteerd! Lekker snel ook! Die hadden we niet zien aankomen! Lekker genieten nu! @Magnolia29 gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! Nu lekker knuffelen! @Nina Sanders goed dat je toch even hebt gebeld en op controle kon komen. Je kunt beter teveel dan te weinig bellen. Ik heb ook echt veel last van harde buiken sinds gisternacht. Hij beweegt alleen wel duidelijk goed. We hebben net weer even een geboorte pakje opzij gelegd maar dan in maat 56. You never know. Dinsdag weer een afspraak in het ziekenhuis en donderdag een gesprek met de anesthesist. Spannende week dus weer maar kan niet wachten.
@Magnolia29 is dan toch nog snel gegaan ineens!! Fijn dat jullie ook alweer thuis zijn Gefeliciteerd! Prachtig mannetje met een net zo prachtige naam ❤️ Geniet ervan
@ButterflyPassion gefeliciteerd. Geniet van elkaar @Nina Sanders gelukkig dat alles goed is. In mijn vorige zwangerschap lag ik in de laatste week ook geregeld aan het ctg ivm grensgeval zwangerschapsvergiftiging en weinig beweging. @Magnolia29 succes hopelijk hebben jullie ook snel jullie klein uk in de armen. Ik ben in ieder geval niet van plan om voor te piepen Hier een slechte nacht gehad. Was heel erg moe.maar kon niet slapen . Ga straks nog maar even een uurtje op bed liggen denk. Gelukkig een rustige dag vandaag voor ons.
Ik had even dit berichtje gemist. Gefeliciteerd met jullie knappe zoon. Gelukkig had hij besloten dat ie toch sneller wilde komen en ik kan je niet meer inhalen
Hallo dames, Graag zou ik ook hier mee willen kletsen als dat kan. Volgens mijn banner moet ik nog 105 dagen tot de uitgerekende datum, maar ons zoontje komt max. in week 39. Dus dan zit ik nu ook ongeveer rond de 100 dagen Voor de dames die al bevallen zijn: gefeliciteerd!
Jaaaaaa eindelijk! En wat lijkt hij veel op N! Van harte gefeliciteerd met V. Super leuk, weer een niet veel voorkomende naam. Wat vindt N van haar broertje?
Wauw!!!! Jaaaaa eindelijk zeg en wat fijn Gefeliciteerd en geniet ervan en af en toe een fotootje vinden wij ook leuk wat een knapperd.
Jaaa @Magnolia29 ik was al zo benieuwd! Gefeliciteerd! Wat een mooi ventje! @ButterflyPassion jij ook gefeliciteerd meid! Lekker snel zo !