wat vervelend dat je geen leuke stof hebt gevonden! Heb je ook al op Facebook gezocht, daar zijn ook groepen waar stukken stof verkocht worden die een ander niet gebruikt? Stoffenmarkt bv
Hoe ben je er achter gekomen dat het lactose is en niet koemelkeiwit? Zoontje is nu 3 en kan nu hele kleine beetjes melk verdragen eindelijk. Drinkt nog steeds 2 flessen neocate (ook ivm slechtere groei). Bij buikbaby hebben wij ook die afspraak die jij noemde. Zo fijn!! Al hoop ik dat de borstvoeding lukt en het dan zelf snel kan elimineren.
Als lactose het probleem is ga je dat met borstvoeding snel genoeg merken. Moedermelk bevat namelijk veel meer lactose dan koemelk. Dan zal je baby daar ook op reageren.
@kwebbelsnoes wat goed dat het je lukt om in oplossingen te denken, want kan me voorstellen dat je je even moedeloos voelde met zo veel alleen doen. Ik voel me de afgelopen dagen beter. De baby is voor mij comfortabeler gaan liggen waardoor ik meer kan en geen echte voorweeën meer heb. Dus wordt ook 's nachts niet meer wakker van de pijn. Wel een paar nachten slecht in kunnen slapen door piekeren over het overlijden van die vriend. Ik hoop zo dat ik bij de crematie kan zijn. Net bij de gyn geweest en ik heb volgende week woensdag een afspraak om de inleiding in te plannen mocht ik tegen die tijd nog niet bevallen zijn. Wel fijn dat ik dan een einddatum heb.
@Nina Sanders, wat vervelend dat je geen leuke stof hebt kunnen vinden! @kwebbelsnoes, ah nee wat lastig dat je dan ook nog zoveel alleen bent . Wel goed van je dat je zo in oplossingen denkt! @Kolibrie2, wanneer is de crematie? Hopelijk blijft de kleine nog mooi even zitten. Fijn ook dat de kleine nu fijner voor jou ligt waardoor je minder last hebt! Hier wel redelijk weer wat gedaan vanochtend. Paar boodschappen gedaan bij de Kruidvat en AH, bed afgehaald en weer opgemaakt, was gedraaid, half uur gewandeld en bij de apotheek een anti-schimmelzalfje opgehaald. Hopelijk helpt dat! Vanmiddag maar even in de rust!
Ik had gisteren mijn eerste les zwangerschapsyoga. Was interessant. Leuke groep vrouwen, allemaal in dezelfde termijn van de zwangerschap. En bijna allemaal zwanger van de eerste, dus superleuke gesprekken Vanmiddag controle bij de VK, benieuwd hoe het ervoor staat met de kleine man. Is bijna 6 weken geleden dat ik er geweest ben (cursus/vakantie tussendoor). Dus vind een check up nu wel even fijn... En ik kan mooi wandelend heen (2KM).
klopt, lactose zijn melksuikers die in alle dierlijke melksoorten zit, dus ook in de onze en het lichaam maakt geen onderscheid. In tegenstelling tot koemelkeiwitten, die zijn heel anders samengesteld dan bepaalde andere dierlijke melksoorten. Daarom kunnen kinderen met koemelkallergie bijvoorbeeld soms wel tegen geitenmelk, bevat veel minder en lichtere eiwitten, waardoor het beter geaccepteerd wordt door ons spijsverteringssysteem.
Ahh ik snap hem. Zoontje kon hier niet tegen geitenmelk en soja. We zijn blij dat hij na 3 jaar iets kleins met melk kan verdragen. 1 koekje in de 2 dagen bijvoorbeeld.
Omg.. Op de bank zitten en chillen is niet goed voor mij. Ik zie alleen maar leuke dingen. Zoals deze voor O's kamer.. https://www.kidsdeco.nl/giraf-135cm-childhome/?gclid=EAIaIQobChMInPzDuJWe5QIVEeJ3Ch15QwZuEAQYAyABEgIPlPD_BwE Maar die prijs
@Nina Sanders , is er op internet niet wat te vinden qua stof? Bijvoorbeeld driessen stoffen, die zijn helemaal niet duur. Prachtig de mand! Er stromen hier ook pakketjes binnen. Gisteravond een wipstoel. We hebben nog even de tripptrapp met newborn set overwogen maar ik blijf het een belachelijk bedrag vinden. En onze tafel is zo lang, dat de wipstoel er ook prima op kan als we dat willen, tijdens het eten. Dus heb ik maar een zwarte wipstoel besteld die bij de keuken past En net pakjes met hoeslakens voor wieg en ledikant en hydrofielen. Morgen hydrofiel washandjes. Straks maar eens op zoek naar de box, kinderwagen en maxi cosi. Mijn man vond dat we dat allemaal na de geboorte konden doen. Nou, dacht toch echt niet dat ik zonder maxi cosi de bevalling in ga, stel dat we naar het zkh moeten. Nee, sorry, de maxi cosi staat nog ergens in de schuur... ondertussen staat zelfs de koffer klaar, nog niet ingepakt, maar ach, dit is vast het begin van een zkh koffer
Door te testen met producten waar wel melk in zit maar geen lactose (en andersom) zoals bijvoorbeeld kaas; daar reageren ze niet op. Daarnaast is het grootste verschil dat er op koemelkallergie vaak een reactie als eczeem komt en bij lactose intolerantie alleen darmproblemen. Hier ook slechte groei trouwens, de jongste drinkt nutrinidrink om aan te komen.
Haha lekker op tijd gelukkig heb je misschien nog 3 weken Hier staat alles nu wel klaar hoor! Voor mijn gevoel rustiger zo
@Nina Sanders wat een mooie! Ik kijk heel vaak naar de wieg (die staat mooi opgemaakt baast ons bed) en bedenk me dan idd 'kan me niet voorstellen dat daar straks een baby in ligt!' Nog een beetje onwerkelijk. @riean Omg.. Mannen @Dame09 Wat fijn dat je van die leuke gesprekken hebt gehad! Kun je even schaamteloos kleppen over alles wat met baby&zwangerschap te maken heeft Hier heeft de bedrijfsarts eindelijk gebeld! Hij heeft m'n vriend een time-out gegeven vanwege een onwerkbare situatie. Dat betekend dat hij de aankomende twee weken niet hoeft te werken, maar wel doorbetaald krijgt. Daarna meteen de jurist weer gebeld; daar a.s. donderdag een afspraak mee. Pfff.. Ik zag gewoon 73828 kilo van z'n schouders vallen! Was meteen een stuk vrolijker enzo. Hij is nu even de hort op met een vriend en om boodschappen Gaat 'ie straks nog lekker koken ook terwijl ik dochter ophaal, ik heb niks te klagen Ik ging toch maar even terug met dat berenjasje naar de Prenatal hier in de stad. Ze heeft 'm meteen retour genomen en mocht er een ander exemplaar voor meenemen uit de winkel. Super service Kan de Baby-Dump nog wat van leren Ennnn heb meteen nog een boel andere dingen gekocht Sorry, ik kan me echt niet inhouden. De buit van vandaag: - een schoon berenjasje - twee badcapes (een met wolkjes, een met hartjes) - 3 pak roze hydrofiele washandjes - 3 pak roze hydrofiele luiers (van die lekkere grote) - regenhoes voor de maxi-cosi - een lichtroze legging - een grijs joggingsbroekje - wat dikkere roze sokjes - een wit vestje - een oudroze badstoffen aankleedkussenhoes - vijf oudroze kleerhangertjes - grijze gebreide slofjes Helemaal happy