♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.[/QUOTE]
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ November 5: Riean - 33 jaar - 4e kindje - girl ♡ 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.[/QUOTE]
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
Aaargh, iedereen is tegelijkertijd bezig. Ik zou er in ieder geval in oktober bij willen, want jullie waren de oktober meiden nog vergeten.
19e is druk idd. Ik ben eigenlijk de 30ste uitgerekend, maar de keizersnede staat al gepland voor de 19e.
Van harte gefeliciteerd @active82 met jullie dochter! De boodschappen voor een paar dagen zijn weer binnen. Verder moe, wel heerlijk geslapen, maar niet zo heel lang, man was half 12 thuis van zijn werk en ik heb op hem gewacht, om half 7 vanmorgen ging hij weer weg en daar schrok ik wakker van, verder dus de hele nacht doorgeslapen De babywas met kleertjes en lakentjes zitten nu in de machine. Gooien jullie het trouwens gewoon in de droger? Hier gaat bijna alles in de droger, op overhemden en broeken van mijn man na. Ik had eerder geen ruimte om het op een rek te drogen, dus net zo makkelijk. Maar ik weet niet meer hoe dat met babykleertjes werkt Op zich denk ik: als ik het er nu in mik, dan kan het na deze eerste keer ook, ideaal. Maar misschien is het niet goed ofzo voor de baby? Ik weet het echt niet meer Ik moet nog een dop voor een kruik hebben, maar die bij de Hema paste alleen op de Hema kruik, en ik heb geen idee waar mijn kruiken van zijn, gekregen van een vriendin. Dus maar 1 nieuwe kruik gekocht, als ze dus wel snel komt heb ik er tenminste 1 compleet, en voor die andere ga ik nog wel op pad morgen ofzo, als ik zin heb Hebben jullie al iets om te trakteren op school/kdv/psz? Ik had vorige keren allemaal tule lapjes geknipt, paar blauw/witte of roze/witte snoepjes erin, lint erom en kaartje eraan. Maar het was zo'n klus, daar heb ik niet zo veel zin in. Dus ik bedacht dat dochter vast wel 70 cakejes wilde bakken, om in te vriezen, hoeft ze alleen nog glazuur en muisjes erop te doen als zusje er is. Maar ze vindt dat niet leuk om te doen, omdat het 80 keer hetzelfde is. Tja, ik geef haar groot gelijk, ik heb er ook geen zin in dus begin er ook niet aan Maar wat is dan wel simpel en snel te maken voor zo'n 80 kinderen? Iemand ideetjes? Liefst iets wat van tevoren al kan...
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ 26:Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
Traktatie: ik maak blauwe organza zakjes met wat blauwe dingetjes erin zoals een klein speentje en een geboortekoekje. En daaraan een kaartje met naam en datum.
Zit me toch een partij te halen hier. Ze zijn dus mooi de hele dag hier bezig met die klote rolluiken. Weg rust. Want ze moeten tussendoor ook binnen zijn. Kan ik lekker na afloop nog de boel dweilen hier, toilet doet etc etc. Zit een zwangere vrouw echt op te wachten.. onnodig extra klusjes in huis. . Had gehoopt dat ze rond lunchtijd weg waren en ik nog een paar uurtjes kon relaxen. Oké, mijn man is er wel om te helpen dus op zich valt het wel mee samen, maar ik wil in mijn onflatteuze outfit op de bank hangen en dat kan dus niet. Oh en heb ook nog acupunctuur. Nouja, dan ga ik maar voor een relaxte avond. Zodra ze weg zijn wordt hier zoon even voor de tv gezet zodat wij de boel even kunnen opfrissen..
Oei, volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de lijst. Ik zie een dikgedrukte regel zonder hartjes kleur en @riean is verdwenen? Hahahaha Neuroot dat ik ben!
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! 31: Luna87 - 32 jaar - 1e kindje - meisje ♡ Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ 26:Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! 31: Luna87 - 32 jaar - 1e kindje - meisje ♡ Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ 23: JosjeM - 27 jaar - 1e kindje - girl ♡ 26:Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! 31: Luna87 - 32 jaar - 1e kindje - girl ♡ Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ 23: JosjeM - 27 jaar - 1e kindje - girl ♡ 26: Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! 31: Luna87 - 32 jaar - 1e kindje - girl ♡ Januari 14: RM1996 - 23jaar - 1e kindje - boy ♡ 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy ♡ 23: JosjeM - 27 jaar - 1e kindje - girl ♡ 26: Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
♡ UITGEREKENDE DATUM <100 DAYS ♡ Oktober 27: Kolibrie2- 34 jaar- 2e kindje- verrassing November 16: Nina Sanders - 29 jaar - 2e kindje - boy ♡ December 19: AnnevandePol - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ 19: Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - boy ♡ 19: Mell0408 - 27 jaar - 2e kindje - girl ♡ 23: Kwebbelsnoes - 37 jaar - 3e kindje - verrassing! 31: Luna87 - 32 jaar - 1e kindje - girl ♡ Januari 17: Dame09 - 32 jaar - 1e kindje - boy 19: Loveischocola- 35 jaar - 1e kindje -boy ♡ 23: JosjeM - 27 jaar - 1e kindje - girl ♡ 26: Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje - boy ♡ Februari [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. Weet je het geslacht al en wil je dit erbij vermelden? Kopieer dan het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. ♡ GEBOREN ♡ Maand 1 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 2 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ Maand 3 [getal]: Naam - XX jaar - XX kindje - boy / girl ♡♡ 1. Wil je op de lijst erbij? Kopieer dan een reeds bestaande regel die je aanpast conform je eigen informatie en zet het juiste hartje uit de titelregel achter je naam. Zo weet je zeker dat je de juiste opmaak pakt. 2. Verder kletsen na de bevalling met andere net bevallen moeders? Hier is een apart topic voor: [link naar topic]. Zo houden we dit 'afteltopic' voor iedereen overzichtelijk.
@Nina Sanders Haha wow ik kan daar ook niet zo goed tegen. Het ziet er dan niet meer ‘mooi’ uit. Succes vandaag met al die mannen rondom en in huis. Ik moet er niet aan denken.
Melk lekken: ik zag wel gisteren en vandaag wat wittigs in mij bh. Niet nat, is droog. Is dat ook al melk?