Zijn dat bikini model onderbroeken zeeman? Ik draag normaal xs bikini model h&m. Bij de zeeman heb ik maat m genomen. Zat perfect na de bevalling rondom heupen en buik, alleen op een gegeven moment wel wat ruim rondom onderkant bil maar boeien.
Ik zou dus echt voor XL gaan. Doe gewoon 2 maten groter want echt waar, je buik is gewoon een ingezakte pudding na de bevalling en je bekken staan ook nog uit elkaar (dus je hebt bredere heupen). Sorry, ik ga het niet mooier maken dan het is. Tegelijkertijd boeit het op dat moment niet want je hebt er een heerlijke baby voor terug (en ja, het wordt écht beter)..
Meerdere dames die gewoon echt pijn voelen in hun vagina? Ik voel zo'n onwijze druk die gewoon echt pijn doet. Weet niet goed wat te doen of hoe ik dit kan verlichten. Zou dit dan toch indalen zijn? Baby is wel wat rustiger laatste dagen dus zou me niks verbazen.
Ik ben iets minder ver, maar ook ik heb laatste dagen enorme druk in mijn vagina, afgewisseld met felle steken. Fijn is het niet
Ja ik ook! En vooral als ik bijvoorbeeld opsta uit een stoel ofzo. Maar ik ben bij mezelf ook een beetje bang voor misschien een blaasontsteking want ik heb dus die pijn, drukkend gevoel zodra ik opsta en dan moet ik gelijk plassen maar wel best weinig
Dochter en ik zitten een film te kijken gezellig samen onder een dekentje. Ik ruik wat, dus vraag: 'Esmée, ben jij scheetjes aan het laten?' 'Nee hoor!' ... 'Ja, toch wel...'
Dat het niet mooi is is ook niet de bedoeling, van de vorige bevalling weet ik nog dat die eerste 4-6 weken vooral lekker comfortabel moeten zijn.
O, hou op over die onderbroeken hoor, die koop ik wel last minute ofzo... Ik heb al heel veel wel in huis, maar dit vind ik nog wel een dingetje gek genoeg. Draag altijd strings, al 15 jaar minstens en vind gewone onderbroeken ook echt niet lekker zitten... Ik zal straks wel moeten maar eerlijk... Liever niet.
Ik heb daar wel ervaring mee, ook uit vorige zwangerschap. Maar echt waar, je moet dan echt gewoon plat gaan. Dat zijn echt je bekken die klachten geven. Ik ben daar met mijn zoontje teveel mee door gelopen (doorgaan doorgaan doorgaan) en begon opeens door mijn benen te zakken van de pijn.. Rustig aan doen dus!
Naast de ‘oma’ onderbroeken, had ik bij de vorige bevalling ook soort van boxershortjes van de zeeman. Die zaten ook prima en dan zie je minder de lijntjes onder een strakkere broek of jurk
Ook geschikt voor die megalappen kraamverband? Of had je de oma onderbroeken voor de eerste dagen en vervolgens boxers voor de periode van het vloeien?
Sorry trouwens voor alle dames waarbij dit de eerste is en nu denken... oma onderbroeken?! Mega maandverband?! Het komt echt weer goed, kijk hoeveel hier aan een volgende beginnen.
Oh echt? Want bekkenklachten voel ik meestal richting mijn bil zeg maar. Niet echt pijn daar. Hm. Het zijn echt dé laatste loodjes he