Ik moet ook nog 2 tissue boxen kopen v babydoekjes. Had leuke besteld maar terug gestuurd want het paste niet. Ik vind dus NERGENS leuke boxen v een normale prijs. Die van O is stuk dus ik moet er 2
Ook voor de mega. Paste precies! Heb na de keizersnede 12 weken bloedverlies gehad. Eerst die mega maandverbanden gebruikt en daarna de gewone. ‘Voordeel’ van een keizersnede is dat de meeste rommel op de ok er al uit gehaald wordt.
Ik weet dat het er bij hoort hoor, maar kijk er niet echt naar uit. Normaal ook maar heel licht ongesteld, dus dit is echt heel erg ver van mijn bed. Sowieso al jaren nauwelijks ongesteld geweest, slikte eerst de pil altijd door, daarna even niks(toen dus wel) en daarna een spiraaltje waarmee ik niet meer ongesteld werd, na verwijderen 1 keer ongesteld en meteen zwanger. Dus dat gaat allemaal nog even heel erg tegen vallen denk ik zo.
Het kan ook enorm meevallen hoor! Ik heb een week lang echt gebloed, daarna viel het echt wel mee. Gewoon een soort ongesteldheid. Kon het toen ook goed aan met 'gewone' maandverbandjes
Die netbroekjes zijn ideaal. Heel fijn dat mijn man bij een groothandel werkt voor ziekenhuizen. Vorige keer had hij extra setjes voor mij besteld en dat mag voor deze keer weer doen. Zodra het ergste bloeden over is stap ik wel over op van die heerlijke oma onderbroeken. Morgen mag ik trouwens met onze dochter naar het consultatiebureau mogen gezellige langs komen voor de ogentest, ben benieuwd hoe vaak we weer terug mogen komen daarvoor ook benieuwd hoe ze nu weer gaan lopen zeuren dat ze te lang is voor leeftijd
Ja klopt maar kan dus ook zeker uitstralen naar je schaamstreek. Ik heb ooit ook wel eens pijn aan mijn schaamlippen (sorry tmi) en dan denk ik, hoe dan?! Daar zitten toch geen spieren
Oh trouwens, ik zie net bij prenatal dat ze ook gaas onderbroeken verkopen, per 5! Ga ik zeker bestellen. Ik kon echt NIKS hebben down there
Ik had vandaag trouwens controle bij de vk. Ik voelde me al een paar dagen niet goed, moe, harde buiken, hoofdpijn, gespannen buik... bloeddruk is dus omhoog gegaan. Tot 2 weken geleden netjes tussen 60/70 onderdruk, nu 82. Bij mijn zoontje ben ik ingeleid met 40+3 ivm te hoge bloeddruk maar die kreeg ik pas laat. Ik krijg volgende week nu een extra controle om te kijken of het een momentopname is of dat die blijft stijgen.. en meer rust nemen nu, wat ik zelf ook echt merk dat nodig is.
Oh ik moet ook nog de tissue box aanschaffen. Maar ook hier vind ik geen leuke voor een fatsoenlijke prijs. Man heeft zich een nieuw speeltje aangeschaft. Sinds dat hij vorige week bij dat concert is geweest mistte die toch zijn gitaartje. Hij heeft een akoestische maar wou nu perse weer een elektrische... Hij heeft nog nooit les gehad dus dat wilt die nu ook. Vind het leuk dat hij een hobby heeft. Maar hij is deze week en volgende week zo laat thuis en dan gaat die zo laat in de avond op dat ding tokkelen. Ben blij dat die de volume kan instellen maar dan nog. Het is niet mijn soort ontspanning
Goed om te weten want ik heb dat dus ook wel eens. Merk sowieso de laatste dagen dit op: - vermoeider - meer wakker 's nachts - baby is wat rustiger - toenemende druk down under > waggelen - meer lucht (indalen?) - érg nesteldrang. Alles móet schoon. Ik zet elke dag wel een was aan. - behoefte om lekker thuis te blijven - chagrijnig
Ojaaaaa de net onderbroeken... daar moet ik er maar wat van bij bestellen voor de eerste dagen. Daarna lekkere boxershorts oid. Vind het elke keer weer een uitdaging. Ik vind het bloeden trouwens verder niet echt erg, vind het juist een soort reinigend gevoel hebben, of ben ik dan de enige? verder voel ik me de laatste dagen enorm somber. Ik merk dat het mentaal een uitdaging begint te worden, en ik moet nog wel een week of 6 minimaal, waarvan nog 3 werken. En vooral dat vind ik erg pittig. Ik merk dat mn hoofd er niet meer naar staat maar er nog zoveel af te ronden is. Soms denk ik dan: klaagde ik maar wat makkelijker, dan kan ik de ziektewet in. Maar dat zit gewoon niet in mij. Ik heb ook behoefte aan om gewoon thuis op de bank te blijven en zie op tegen afspraken die ik heb staan. Hoop zo dat dit wat beter gaat komende week want anders duurt het nog zo lang voor de bevalling .
Ondergoed: ik heb de naadloze slips van hema in een maatje groter dan normaal, die zitten het lekkerst. En er zitten 2 netbroekjes in het kraampakket.
Jup, hier ook al gehad. Sinds goede behandeling bij de bekkentherapeut en oefeningen is dat een stuk beter geworden! Bij mij had het te maken met het verweken van kraakbeen tussen je schaambenen.
@Heather Ik herken dat sombere gevoel enorm. Ik loop wel bij de pop poli en ben bekend met sowieso een postnatale depressie en vermoedelijk ook een prenatale. Pas goed op jezelf. Dat is de enige tip die ik je kan geven.
Met het verspringen van mijn banner zit ik officieel in mijn negende maand! Hier kan ik blijkbaar niet meer rustig s avonds de bank zitten, maar voor liggen geldt hetzelfde.. . Uiteindelijk wel even in slaap gevallen op de bank. Ik werd wakker omdat ik het koud had!