Die van mij heeft hem ook al voor een middagdutje gebruikt en vroeg of we geen tweede konden aanschaffen.
Ik weet wel waarom hij dat doet; ik heb de hoes vervangen door een velourse hoes (= lekker warm voor deze tijd). Ligt zooooooo lekker. Misschien ook een tipje voor jullie.
Goodmorning ladies! wiehoe 34 weken alweer! -dansje- Stomme banner klopt nog steeds niet ik heb goed geslapen. Ben 3x wakker geworden maar vrijwel meteen weer in slaap gevallen. Ik heb alle keren over ons beebje gedroomd. Kan niet meer wachten! Snel even ontbijten, hondje eruit en dan naar het ziekenhuis. Gesprek met de anesthesist. Ben ontzettend benieuwd. daarna wil ik thuis een beetje gaan poetsen als ik daar de puf voor heb.
Hier ook weer wakker. Eeen betere nacht gehad dan gisteren. Vandaag 31 weken! Ik ga vandaag weer eventjes verder met schilderen. Tot halverwege de middag. Dan ga ik me lekker even douche. En daarna mijn make-up doen. Vanavond een bruiloftsfeest van mijn neefje. Best wel zin om mezelf even extra mooi te maken.
Hier nu ook S nachts elke keer wakker om te draaien helaas. Gelukkig vannacht nadien steeds weer snel in slaap. Zoontje 7 uur wakker en die kijkt vaak nog ff tv bij ons in bed als we niet weg hoeven (donderdag man vrij), nu tv stuk!!! Gelukkig was daar de iPad Merk dat ik zelf alleen niet meer zo lang kan liggen als ik eenmaal wakker ben dus zo er maar uit. Weinig plannen vandaag, denk ff adres stickers schrijven.. @jvsd92 oh ja daar kan je jezelf soms echt even mee oppeppen!!
Man en O inmiddels de deur uit en ik zit heerlijk even te ontbijten voordat ik alle speelgoed opruim en vaatwasser uitruim. Dit keer: een combi van gezond en wat minder gezond. 4 Meergranen crackers met een flinke laag nutella rolleyes, een zwarte koffie (compenseert de suikers toch?), een glaasje magere drinkyoghurt én een beker warme choco toe (oeps, de suikers.. maar zónder slagroom haha).
Goeiemorgen, hier ook weer present Lekker geslapen, al ga ik wel steeds te laat naar bed. Mijn man was bezig met de gordijnrails ophangen in de woonkamer en keuken en ik wilde perse de gordijnen daarna nog ophangen. Het is zó mooi geworden. Maar dan is het al snel weer 12 uur voor we in bed liggen. Eerste was staat weer aan, de bodem van de mand is eindelijk weer eens in zicht, dat is lang geleden Straks controle VK, daarna even lekker de stad in voor nog wat lampen enzo. Dat soort dingen doe ik het liefst alleen, ik ben zo kiritisch, dat is voor een ander erg irritant Laatste schooldag voor de kinderen vandaag, vanaf vanmiddag hebben ze vakantie. Meestal vind ik dat heerlijk, dit keer iets minder. Ze zitten alledrie een beetje in een lastige fase. Komt natuurlijk door alle onrust, verbouwen, al maanden geen eigen kamer hebben, op elkaars lip, nu dan het nieuwe huis waar ze moeten wennen, zusje op komst waarvan ze niet weten wanneer ze precies geboren wordt. Het is allemaal heel begrijpelijk, maar wel pittig als ze dan een week thuis zijn. Mijn schoonouders zijn volgens mij de hele week thuis, ik stuur ze mooi een dagje daarheen denk ik, kunnen ze daar een dagje spelen. En verder zien we wel, maar wat meer de computer aan denk ik, of een film op netflix kijken. Of bevallen en dan mag de kraamverzorgster het vermaken van de kinderen op zich nemen
Goedemorgen dames! Ik heb me toch een partij goed geslapen Gewoon van half 12 tot kwart over 7. Zonder wakker te worden. Héérlijk! Vriend is al naar de huisarts en om half 11 een afspraak met jurist. Ben aan het twijfelen of ik ook mee ga, maar dan moet dochter ook mee natuurlijk... Dingetje. Ze kan zich prima vermaken hoor, maar toch. Vanmiddag rond 1 uur komt m'n hulpverlener van de pop poli. Weer een gesprek alleen vandaag ipv met vriend erbij. Ben benieuwd. Ergens tussendoor ook nog om boodschappen, want de koelkast heeft een flinke echo. Misschien dat ik binnenkort ook maar weer eens een bestelling plaats bij de Jumbo. Vind dat toch wel ideaal Ben ook aan het rondneuzen naar een leuk hotelletje voor zaterdag. Dan gaan we natuurlijk naar het In de Wolkenfestival. Dat is voor ons ruim 2 uur rijden, enkele reis. Maar tot nu toe nog niet echt wat kunnen vinden waar je niet de hoofdprijs voor betaald
Hier zijn de boodschappen ook al binnen ik ben dus wel zelf naar de winkel geweest maar dat gesjouw met die tassen moet ik misschien niet meer doen.. Verder dacht ik dus een blaasontsteking te hebben dus mijn plan was om vanochtend even langs de huisarts te gaan maar toen leek het dus opeens over. Heb nu maar voor de zekerheid cranberrysap meegenomen, als ik straks weer last krijg ga ik morgen gewoon wel even naar de huisarts. Zo, en nu ga ik weer even uitrusten
Goedemorgen meiden! Vanmorgen de jongste naar school gebracht, was aangezet, beneden een doekje over alles gehaald en gedouched. Nu even mn haren drogen en verder lekker rustig aan doen vandaag. Voel me wel beter en energieker dan gisteren.
@Jo913 Ja beter het zekere voor het onzekere nemen. Dat gesjouw moet ik niet meer aan denken hoor. Heb meteen deze ook maar vast koud gezet voor straks . Mooie bonus aanbieding trouwens.
Gesprek gehad met anesthesist. Hij was gewoon heel duidelijk: Als ik een ruggenprik wil mag ik 24 uur van tevoren geen bloedverdunners gebruikt hebben. Het liefst zien ze me ook bevallen zonder bloedverdunners want dat is volgens hem dweilen met de kraan open maar als het toch spontaan gebeurd kun je er niks aan doen.. mocht het zo zijn dat ik toch een keizersnede krijg dat niet gepland is terwijl ik de bloedverdunners gebruikt heb dan moet ik onder volledige narcose. nou ik wil absoluut niet onder volledige narcose. (alleen als het echt niet anders is.. maar dan nog...) Ik wil wel mijn eerste kind geboren zien worden.. Mijn keuze is dan eigenlijk wel gemaakt dan.. Dan wil ik toch echt voor een inleiding gaan en hopen dat hij dan niet eerder komt...
Wat een lastige situatie zeg!! Ik denk dat een inleiding dan wel de beste keuze is idd. Met welke termijn willen ze dat doen?