De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Is dit voor jullie de laatste zwangerschap, komt er sowieso nog een of twijfelen jullie?

Na ons zoontje stonden we er een beetje blanco in, wat ik wel fijn vond. Ergens in mijn achterhoofd dacht ik wel dat een tweede er zou komen...

Voor nu hebben we het er eigenlijk nog niet echt serieus over gehad en is dat ook niet een besluit wat we nu willen nemen. Maar ergens maakt het me onzeker. Wat nu als dit wél de laatste is? Moet ik dan niet extra genieten?

Mm lastig altijd hè.... :|

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo, vandaag alles kunnen doen wat ik wou doen. Mega fijn. Mijn man heeft zelfs nog eventjes twee hele fijne beugels aan de muur gehangen in onze trapkast. Kan precies mooi het onderstel van de kinderwagen aan hangen, staat die niet in de weg. :thumup:

Toen kwam hij ook nog daarna met een verassing dat hij een Tripp Trapp gekocht heeft. Zat er al een tijdje over te zeuren. Hij komt zaterdag, een mooie zwarte met grijze newborn set. Nou jullie snappen wel dat mijn dag niet meer stuk kan. :o:

iez, Buko, Dikkiedikk en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Hier komt er geen meer bij zoals we er nu in staan. Te veel miskramen en verdriet mee gemaakt.

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.894
    9.667
    113
    Vrouw
    Als het ons gegund is zouden we graag nog een tweede kindje willen. But first things first. Eerst deze kleine meid maar verwelkomen en van haar genieten.❤️

Poolvos, Buko en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Mell0408 Hier is het de derde en ook echt wel laatste.

Hier lekker rustig dagje. Spelletjes doen met de kindjes. Risk en kolonisten van catan.

6. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Wij zouden ook graag een 2e willen maar eeerst onze zoon krijgen en dan verder kijken :D

*plof!* eindelijk lekker op de bank :thumup::D

Buko vindt dit leuk.
  7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Het is mijn tweede, voor m'n vriend de eerste. Maar mijn zwangerschappen zijn zowel mentaal als fysiek vrij zwaar, dus voor mij is het duidelijk dat het bij twee kinderen blijft. Heb ik ook al duidelijk aangegeven bij m'n vriend ;)

8. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Het is ons eerste kindje en het is zeker wel de bedoeling dat er nog een tweede bij gaat komen. Ik zou misschien ook wel een derde willen, mijn vriend niet. De volgende moet dus maar een tweeling zijn. :roflmao::p

Maar inderdaad, eerste deze maar eens.

Buko en RachelleNM vinden dit leuk.
  9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dit is onze derde en echt definitief de laatste. Mijn lichaam kan niet nog een zwangerschap aan, de kans dat ik definitief in een rolstoel beland is te groot. Waarschijnlijk heb ik na deze al een langdurig revalidatietraject nodig voor mijn bekken. Dus ondanks dat mijn zwangerschap zwaar is probeer ik het wel heel bewust te beleven, omdat het echt de laatste keer is.

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Voor ons de tweede en de laatste.
    Ik wil het hele traject met antistoffen niet weer doorgaan. Nu is het de goede kant op gegaan en heeft ze er geen last van, maar wat als ik zwanger zou zijn van de derde en het dan wel last van mijn antistoffen heeft, dan hebben we nog een hele lange weg te gaan met bloedtransfusies etc. :(
    En daarbij heb ik ontzettend last van mijn bekken en word ik alleen maar moe van m’n eigen lichaam en kan ik niet optimaal genieten.

11. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Nou ik durf pas een uitspraak te doen als ik weer bij ben gekomen van de bevalling en alles 'normaal' is! Maar ja, als het allemaal voorspoedig gaat en het ons weer gegund is dan zou ik wel voor een 2e willen gaan.. misschien zelfs uiteindelijk voor een 3e! Maar dat is nog zo ver weg. Eerst maar eens deze eerste!

12. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik wil we graag een derde, man niet. Dus denk dat dit de laatste is :rolleyes:

13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben zwanger van onze 2de uk en zoals we er nu in staan is dit de laatste. Ondanks dat ik weinig kwaaltjes heb (behalve suiker en de eerste 16 weken erg moe) merk ik aan mijn lichaam dat zwanger zijn teveel voor mij is. Die hormonen doen ook veel. En tot nu toe gaat het weer goed met mijn suiker maar zal dat de volgende keer ook weer zijn. Heb het er ookal eens met mijn man over gehad en hij begrijpt mij hier in helemaal hij merkt ook dat ondanks de weinige kwaaltjes deze zwangerschap zwaarder is.

Ik roep ook geef mij maar een bevalling dan een zwangerschap :roflmao:

14. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ach zwaar vermoeiend.. meestal geeft de gezelligheid wel energie, maar soms wat onhandige planning ;)
    Ik ben daarentegen ook wel een huismusje hoor! Hou van kneuterig thee kaarsjes en kachel aan onder een dekentje :roflmao:

15. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Hier is het de 3e en waarschijnlijk ook wel de laatste. Man wilde er eigenlijk maar 2, deze zwangerschap was ook een soort van een verrassing. Ik heb er nu wel vrede mee dat dit de laatste is, had ik bij de 2e helemaal niet. M’n man heeft ook gezegd dat als ik nog meer kinderen wil ik op zoek moet naar een andere vent. Waarop ik antwoordde dat de logeerkamer nu klaar is dus dat daar best een 2e vent kan komen wonen :roflmao: maar dat was niet helemaal de bedoeling geloof ik... flauw hoor ;)

iez, Kolibrie2, ButterflyPassion en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Zijn er hier mama’s die ervaring hebben met een badbevalling?
    Ik was vandaag verbaast dat het dus toch kan in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. En het lijkt me wel wat :)
    Ben benieuwd naar ervaringen.

iez vindt dit leuk.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Hier zeggen we dat het waarschijnlijk bij 2 blijft. Straks hebben we van beide geslachten 1 en dat vinden we een super mooi geschenk. (Uiteraard was nog een meisje net zo goed geweest hoor!) Maar wij zijn nu 28 en ik wil eerst een spiraal straks en pas op ons 35e echt de knoop doorhakken om drastische maatregelen te nemen. In de komende 7 jaar kan het nog wel weer gaan kriebelen, dus voor nu 2, maar ook niet 100% zeker. Ik geniet er wel van alsof we gewoon compleet zijn hierna.

Buko, Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Haha nou mijn eerste gedachte was: zo'n tweede man is misschien nog niet zo'n slecht idee om af en toe het goede voorbeeld te geven aan je eerste man:roflmao:.. jouw verjaardag onthouden en een beetje meer begrip tonen:thumup:

Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    :roflmao: Misschien moet die 2e man er dan toch maar gewoon komen :D ik zie alleen maar voordelen :p

LaQueen en Jo913 vinden dit leuk.
  20. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Yaisa Niet lullig bedoeld hoor trouwens haha maar gewoon als voor de grap. Wat dat betreft kan ik dan ook wel af en toe een tweede gebruiken als voorbeeld voor dit exemplaar:roflmao::thumup:

Deel Deze Pagina