Haha o gelukkig pik je t goed op haha, ik las het terug en toen dacht ik nog oei misschien kun je dit op meerdere manieren opvatten
@mimi1988 het is de bedoeling dat ik thuis in bad ga bevallen. Nog geen ervaring mee, maar kijk er wel naar uit. Ik vind een bad nu al heerlijk voor mijn pijnlijke bekken (helaas zelf geen bad, maar ga af en toe bij ouders of vriendinnen), dus lijkt me tijdens de bevalling ook heel fijn.
Gelukkig haha, het was ook echt puur als grapje bedoeld maar ik ben wat dat betreft soms een beetje onhandig
Ik wil ook een badbevalling proberen. Hoor er goeie verhalen over, zeker goed voor je bekken volgens de VK.
Het bevallen in bad lijkt mij wel heel fijn, vervolgens al dat bloed om mij heen enzo weerhoud mij ervan.
Wat is het rustig hier! Ben dit niet gewend van jullie maar ik heb redelijk geslapen vannacht, zo fijn! En 39 weken vandaag
Hier de laatste zwangerschap. Vind 2 kinderen wel mooi. Nooit ambitie gehad van een groot gezin. Man eerst wel maar na 2x een medisch traject is hij ook tevreden hoe het nu is. Ik slaap al maanden heel slecht. Begin er beetje doorheen te zitten. Het inslapen gaat goed maar ik ben midden in de nacht wakker, dan gaan mijn hersenen draaien (ook over zeer nutteloze dingen) en slaap ik niet verder. Wie oh wie heeft de gouden tip/podcast/ontspanningsoefeningen? Raak zo gefrustreerd dat slapen alleen maar moeizamer gaat.
Hier ook de voorkeur om een bad bevalling te proberen. Gelukkig kan dit bij het ziekenhuis waar ik beval ook. Althans, de ontsluitingsweeën opvangen mag in bad. De bevalling zelf moet geloof ik buiten het bad i.v.m. apparatuur die niet geschikt is onder water...
Goedemorgen dames! 35 weken alweer! - woehoe - Ik heb goed geslapen! Gisteren een flinke discussie gehad met manlief in de avond. Hij is af en toe zo eigenwijs als de pest. Maar ik ook.. en dat botste gisteren eventjes Alles van ons beebje (bijna alles, alleen de boxkleed nog) is eindelijk gewassen! Wat een werk was dat zeg! Vandaag onze eigen was maar dat kan ik gewoon in de droger pleuren straks voor de rest staat er niet veel op de planning. Misschien na het wassen toch echt beginnen aan de vluchtkoffer? Eerdere vragen: ondanks dat ik nu wel echt klaar ben met de zwangerschap zou ik toch heel graag minimaal 2 kinderen willen hebben. Dan maar weer even 9 maanden op de tanden bijten in bad bevallen lijkt mij persoonlijk niks. Ik vind een bad heerlijk maar blijf vaker niet langer dan 20 minuten erin zitten
Voor mij ook geen badbevalling denk ik, kan meestal totaal niet ontspannen in bad en ben er ook met een kwartiertje alweer klaar mee.. Maar wie weet dat ik er straks toch behoefte aan heb. Het is in ieder geval mogelijk in het ziekenhuis bij ons!
Wat leuk dat er zoveel iets voelen voor een badbevalling! Ik moet in het ziekenhuis bevallen en geen idee of ze dat hebben hier. Onder de douche vond ik wel fijn maar mocht niet te lang omdat ik dan niet aan alle apparatuur gekoppeld kon zijn. Zo ik zit in het ziekenhuis bloed geprikt en vinger prik en daarna dat mega gore drankje bah bah wat een ellende is dat zeg. Eerste beker ging nog maar de tweede met veel moeite erin gekregen. En helaas moet ik 2 uur in de wachtkamer zitten want dan kunnen ze je in de gaten houden. Ik baal er wel van want nu heb ik geen tafel om aan te werken. Nuchtere suiker was 5.2 ben benieuwd wat hij straks is.
Hier staat alleen een controle bij de vk en het doen van de boodschappen op het programma. Ondanks dat het gisteren een beetje rommelde is alles nu weer rustig. Helaas.... Badbevalling Dat lijkt mij nou helemaal niets. Onder de douche staan om de weeën op te vangen dan weer wel. Vorige keren heb ik enkel op bed (ziekenhuis) gelegen tijdens het opvangen.
@Ienemine Wat stom dat je daar moet zitten. Ik mocht ook gewoon naar de kantine. Je bent toch geen klein kind. Je doet die test uit belang voor je kind dan ga je de boel niet bedonderen. Ik zou echt beledigd zijn geweest als ze me in de gaten zouden willen houden.
Badbevalling: was vroeger echt m’n droom, leek me echt helemaal geweldig. Bij de 1e had ik er totaal geen behoefte meer aan dus dat bad ook nooit geregeld. Ik ben toen wel een aantal keer onder de douche gaan staan, maar op een gegeven moment vielen de weeën bijna helemaal weg toen ik onder de douche stond (terwijl zo’n 12 uur daarvoor de vliezen toch echt waren gebroken en het echt wel begonnen was). Bij de 2e waren we inmiddels verhuisd en hadden we zelf een bad. Daar heb ik wel een tijdje in gezeten, maar ik kon m’n rust niet vinden. Wist niet hoe ik moest zitten of liggen en raakte volledig uit m’n concentratie. Bij dezelfde bevalling weet ik het nog niet omdat het waarschijnlijk een inleiding gaat worden. Van de verloskundige zou ik eventueel wel de ontsluitingsfase in bad mogen doen, maar de bevalling niet door de schouderdystocie in de voorgeschiedenis. Ik kijk wel waar ik op dat moment behoefte aan heb, maar volgens mij als je in zo’n bevalbad wil dan moet je daar wat spulletjes voor aanschaffen en dat was ik niet van plan.
Ik moest ook gewoon in de wachtkamer zitten. Mocht ook niet gaan wandelen oid omdat dit de uitslag zou beïnvloeden. Als ik niet lekker zou worden hadden ze eventueel wel een kamer waar ik even zou kunnen liggen. Ik heb dus 2 uur lang op zo’n beroerd houten stoeltje in de wachtkamer gezeten. Gelukkig m’n ereader meegenomen dus wel lekker een boek kunnen lezen.
Haha ja indd. Ik ben eigenlijk helemaal geen waterliefhebber. Maar het verweekt de boel van onder wel een beetje toch? Waardoor het misschien wat makkelijker gaat, dan droog? Ik weet t niet hoor, zeg maar wat Het gevoel van warmte lijkt me wel heerlijk, of mag het maar lichaamstemperatuur zijn?
Haha nou ze bedoelen het goed hoor want het is meer in de gaten houden van stel ik wordt niet goed tijdens het wachten dan kunnen ze ingrijpen. Ach ja het eerste uur is bijna om gelukkig