De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuke kamertjes!
    Dit is tot nu toe onze kamertje (baby komt eerst bij ons op de slaapkamer in de wieg).
    Moeten nog ophangen: spiegel, hangbloempot, andere raambekleding, plank boven commode, handgrepen aan de commode en zijn naam in gepunnikte letters. O ja en een stoel in een hoek.

Bijgevoegde bestanden:

RachelleNM, JosjeM, LaQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    #3862 Irene2, 24 okt 2019
    Laatst bewerkt: 24 okt 2019
    Wij hebben weinig keuze, dan zou hij meteen naar de tweede verdieping moeten. We hebben op de eerste verdieping 2 kamer, 1 waar we zelf slapen en die nog groter is en deze. Dus het is zo en we zorgen gewoon dat het leuk aangekleed wordt. Moet lukken met wat plankjes en accessoires hier en daar!

@mimi1988 Is dat jullie kamertje op de foto, met die houten rekjes met een gele Nijntje bovenop? Was van de week naar ideeën aan het zoeken voor aan de muur en toen kwam ik die ook tegen.

Edit: Laat maar, heb blijkbaar jouw foto opgeslagen van eerder deze week. Vind het dus super leuk, hier komt ook waarschijnlijk zoiets!

3. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Wat leuk gedaaaaan!!

4. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Haha leuk dat je ons kamertje als inspiratie gebruikt :D
    Kamertje denk ik in een ander topic neergezet. En als het wel hier was, sorry voor de spam :roflmao:

5. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Leuke muurschildering zeg!:cool::D

Dikkiedikk vindt dit leuk.
  6. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen babykamer. De baby komt naast ons in de co-sleeper. Vandaag het bedje opgemaakt en dan morgen de inleiding.:eek:
    Het is na het toucheren wel aan het rommelen, maar echt doorzetten doet het niet.
    Vandaag nog wat verhuisdozen uitgepakt, dus huis wordt steeds meer leefbaar.

RachelleNM, active82, Nina Sanders en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ooo zo spannend! Heel veel succes morgen:D

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  8. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @dreames en hoe gaat het bij jou? Al bevallen? Daarna ben ik toch? Als jullie eens een beetje opschieten kan bij mij de kurk er ook uit haha

RachelleNM vindt dit leuk.
  9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Kolibrie2 Succes morgen! Hoop dat het een beetje vlot verloopt!

@Jo913 Helaas nog niet. Ben lichamelijk en mentaal er echt heel erg klaar mee. Alles doet ook pijn (mn buik, bekken, benen) waardoor ik ook steeds minder kan. Gelukkig zag de vk het vandaag bij de afspraak. Ze hebben voor morgen een afspraak bij de gyn voor me gepland om de mogelijkheden van inleiden te bespreken omdat (zoals de vk het zegt) mn lichaam op is.
    Mijn doel voor morgen is vooral een einddatum hebben. Dat zal vooral mentaal veel helpen.
    Voel me soms zo'n watje :(

Hoop voor jou dat de kleine meid zich snel aandient bij jullie. 39 weken is zo mooi rond termijn :thumup:;)

Jo913 vindt dit leuk.
  10. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Dat is in ieder geval wel fijn, dat je naar een datum toe kan leven. Ik ben er ook klaar mee, ook last van van alles en amper nog kunnen bewegen. Zou leuk zijn als het vanavond begint haha maar ik reken nergens meer op. Ga ook wel aangeven dat ik niet veel langer rond wil lopen zo, + omdat ze steeds zeggen dat de baby zo groot is ga ik me toch steeds wat meer zorgen maken of het straks allemaal nog wel past haha maar we gaan het zien!

LaQueen en dreames vinden dit leuk.
  11. Dikkiedikk

Dikkiedikk Niet meer actief

Kolibrie2 vindt dit leuk.
  12. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    @Kolibrie2 succes morgen! Spannend hoor.

@dreames succes morgen bij de gynaecoloog! Hopelijk geeft dat gesprek meer duidelijkheid en misschien wel een inleidingsdatum en zorgt dat ook voor wat rust bij jou. Lijkt me echt naar als je lichaam helemaal op is.

Kolibrie2 en dreames vinden dit leuk.
  13. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik ben al sinds vannacht de hele dag misselijk. Niet zo erg dat ik het gevoel heb te moeten overgeven maar wel echt vervelend. Gisteren nog bij vk geweest en mijn bloeddruk was nog niet te hoog. Onderdruk 78 (normaal tussen 60/70). Ik maak me dus niet druk om vergiftiging ofzo maar ben benieuwd of andere dames dat ook hebben.

14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Kamertje, hier is het kamertje nog niet klaar. Grove werk is gedaan. Nu nog de aankleding. Als het klaar is zal ik eens foto's maken er van.

Suikertest, ik mocht ook amper bewegen na het drinken van het drankje. Kreeg een houten rest van het wachten op mijn stoel. Wel gezellig zitten babbelen met alle ouwe vandage die bloed kwamen prikken. Drankje vond ik meevallen kwa smaakt. Alleen dat nuchter zijn dat trok ik slecht.

Vandaag gezellig dagje uit geweest met mijn man en dochter. We zijn naar Madurodam en het strak scheveningen geweest. Was heerlijk daar. Kreeg helaas wel last van mijn linker bil en moest daardoor helaas veel tussendoor even rusten. Onze dochter was helemaal in der element op het strand, ze wilde het liefst al der kleren uit trekken en zo de zee in rennen :roflmao::roflmao:. Nu heerlijk met de voetjes omhoog en hopen op een goeie nacht rust zodat ik morgen weer mijn nesteldrang kan loslaten :roflmao:

15. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Hoog-hoog-zwangeren: ik duim voor jullie dat het snel begint en jullie kunnen babykroelen!!

On another note: MIJN GOD wat heb ik een mega spierpijn van die stomme kinkhoest prik:roflmao:

Kolibrie2, LaQueen, Buko en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Dit pakje ligt hier ook in de kast. :D Niet als eerste, want ik heb een ander pakje van B*E*S*S, maar kan dus zeker voor een jongen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ja hoor met blauwe sokjes bv kan prima! Ik heb ook een gelige als neutraal pakje.
    Maar je had toch al een donker grijze of niet? Dacht dat je die als eerste pakje wilde?

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @Kolibrie2 heel veel succes morgen!!

Babykamer: hebben we niet helaas. Wel leuk om zo in jullie kamertjes binnen te kijken :)

Ik heb al 3 dagen vreselijk last van mijn astma. Hele zwangerschap mijn medicatie niet nodig gehad en nu al 3 dagen op rij aan de puffers, niet fijn!

Kolibrie2 en Boordevol vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wilde ik ook! Totdat ik deze zag! :roflmao:

Boordevol en Friesje203 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina