Ik realiseer me opeens dat ik vanaf dit weekend thuis zou mogen bevallen. Het gaat nu opeens hard! Theoretisch gezien kan het echt een kwestie van dagen zijn nog. Ik ben er nog zwaar relaxed onder..
Goedemorgen dames, hier weer redelijk geslapen. Ben al rond 10 uur naar bed gegaan. Was gewoon echt moe. manlief is de laatste paar dagen wat kribbig. Toen hij gisteren in bed kwam liggen begon hij toe te geven dat hij het nu heel erg lastig vind de zwangerschap omdat ik wat beperkter ben en eigenlijk wel continue slecht voel. “Ik wou dat ik het van je kon overnemen” krijg ik dan te horen. Vind het wel heel lief. heb tegen hem gezegd dat ik niet kan liegen door te zeggen dat ik me top voel terwijl dat niet zo is. Ja, ik ben gesloopt, heb pijn aan de bekken, last van maagzuur weet ik veel wat. Maar we krijgen er iets heel moois voor terug. Het zijn nog maar een paar weken die ik moet doorbijten en toen gaf die me inderdaad ook wel gelijk. Hij is gewoon overbezorgd, best zielig Nou vandaag ga ik ECHT aan die koffer beginnen... ben het echt al teveel aan het uitstellen! Voor de rest een rustige dag vandaag. Zometeen weer lekker wandelen met de hondjes.
Oh die is superfijn en lekker warm ook. Ik heb niet eens gedacht aan dat het voor meisjes kon zijn. Ik heb deze namelijk gewoon bij de Hema gekocht en hij staat bij mijn zoontje super schattig.
Zo! Weer 11 pagina's bijgelezen. Super leuk om al die kamertjes te zien. Hier staat de wieg en commode + ledikantje al klaar. Maar de muren moeten nog gesausd worden en ik wil kijken naar een vloerkleedje ofzo, vind het nog een beetje saai Zo. Als ik zie wat jullie allemaal al geregeld hebben , denk ik dat ik nog veel moet doen dit weekend word onze jongste 4 en dan mag ze maandag beginnen op school. Ik heb ze dan allemaal op school zitten. Dus vanaf maandag kan ik lekker bezig met de babyspullen en de rest van het huis Ik heb nu 2x in 1 week langdurig( paar minuutjes achter elkaar) last gehad van hartkloppingen. Had de vk geveld en kreeg assistente ervoor. Zij zei dat het kwam door de groei van de bm en dat het wel vaker voorkwam. Ik herken dit dus echt niet van de andere zwangerschappen. Zijn hier meiden die dat ook wel eens hebben? Vandaag lekker taart bakken en decoreren voor dochtertje. Vinden de andere kinderen ook wel gezellig. Vanmiddag is hopelijk mijn man op tijd thuis dan kunnen we boodschappen doen en vanavond even shoppen voor mooi kado voor onze kleine meid. Ze wil graag dingen van Frozen en een camera. Moet lukken lijkt me ...
Kijk wat ik vind: https://www.bol.com/nl/p/your-wishes-babydoekjes-cover-groen-leopard-katoen/9200000118813126/?suggestionType=browse&bltgh=sDJIx4xa2Kh2QR96v7tHOg.1.29.ProductPageUrl En https://www.bol.com/nl/p/your-wishes-babydoekjes-cover-zand-wild-cheetah-katoen/9200000122004351/?suggestionType=browse&bltgh=sDJIx4xa2Kh2QR96v7tHOg.1.30.ProductPageUrl
Ik heb in de luiertas een stoffen billendoekjes ding maar op de commode gewoon een plastic. Die stoffen moet je zo om denken dat je het pak dicht doet anders nat. Luiertas nat, doekjes uitgedroogd en bovenkant helaas verkleurd door de natheid. Kreeg bij de Duitse drogist weer een nieuwe simpele doorzichtige bij 5 pakken doekjes dus prima voor de baby weer!
Ik vind ze onwijs tof en heb ze besteld maar ik ga ze niet gebruiken voor de luiertas zelf, gewoon voor op de commode. Ik laat altijd de plak strip erop zitten (rechtop staan ook). In de luiertas gooi ik altijd gewoon een los pak
Goedemorgen @Dikkiedikk, wel heel lief van je man! Mijn man komt nu elke dag thuis: zo, ben je al bevallen? Lijkt hem wel makkelijk. Nu is het ook zo dat hij tot 10 cm er niet bij mocht zijn bij mij bij de jongste, ik wilde helemaal kunnen ontspannen en wilde er niemand bij hebben. Dus hij zat urenlang opgescheept met vk en kv, daar rekent hij dit keer weer op Heerlijk geslapen vannacht op een paar keer moeite met omdraaien na. Ik verleg wel mijn ritme merk is, van 12 tot half 9 slapen, ik lijk wel weer 15 Vanmorgen niks gepland, vanmiddag zijn de jongens een paar uur weg en gaan mijn moeder, dochter en ik nog even shoppen, iets moois voor op de keukentafel zoeken. En misschien toch nog maar op zoek naar een piekstok en stof voor hemeltje
Dit weekend maar eens de molton erop leggen en nog een tochtstripje plaatsen op de babykamer. Ik heb wel een probleem. Hoewel ik absoluut geen harde ontlasting heb, word ik toch weer geplaagd nu door vervelende en pijnlijke aambeien. Help! Curanol werkt niet en de neusspray alleen ook niet. What to do? Want kijk, wat als ik hiermee moet bevallen? Dan heb ik pijnlijke aambeien? Dat kán toch niet? Dan kan ik niet persen hoor!
Ooooo ja shit ik ontdekte gisteravond ook een aambei.. voel er alleen niks van, doet totaal geen pijn maar ik zie het al voor me dat het een bloederige bedoening wordt met de bevalling en dat zie ik ook niet zo zitten.
Ik ben ook zo bang voor aambeien na de bevalling. Na de eerste heb ik er wel iets kleins aan overgehouden, maar niet dat ik er last van heb. Bij deze bevalling hoop ik dat het me ook verder bespaard blijft
Oooh shit aambeien. Ik heb nu nergens last van. Let’s keep it that way. Toch weer zo’n dingetje waar je dan niet automatisch over nadenkt dat je daar ook nog last van kan krijgen.
Pfff, ik ben echt zenuwachtig en mijn vriend ook. Ik merk ook dat ik even van alles ga huilen. Het is zo druk geweest de afgelopen weken: verbouwing die onwijs uit liep, commode die niet geleverd kon worden, deze week nog verhuizen omdat dat door de uitlopende verbouwing een paar weken opgeschoven moest worden, solliciteren voor een nieuwe baan voor na mijn verlof, overlijden van een vriend, mijn vader die uitgezaaide kanker heeft en ergens de komende maanden gaat overlijden. Het is nu allemaal een beetje veel en ik probeer te ontspannen voor de bevalling. Ik denk dat de ontlading komt als de baby er eindelijk is. We hebben geprobeerd om zo veel mogelijk te genieten van de zwangerschap, maar het is ook zo spannend geweest. Dat we straks een levende baby hebben...
Wat een heftige rollercoaster voor jullie! Kan me goed voorstellen dat het je nu even overvalt. En dan het onbekende van de inleiding, hoe het gaat lopen en vast ook een stuk angst gezien je voorgeschiedenis. Probeer je te visualiseren dat je je mooie baby in je armen hebt en dat je eindelijk kan knuffelen ❤️ En laat die tranen ook maar lekker gaan hoor, dat lucht op!
Heel veel succes vandaag @Kolibrie2 , ik denk aan je! Heftig hoor om er zo in te gaan, maar je kunt het!! Zet hem op!
@Kolibrie2 Meissie toch. Wat een rollercoaster van emoties ook. Probeer te ontspannen want wat je zometeen in je armen hebt zal het mooiste zijn wat je ooit hebt gehad. Wij denken aan je, veel succes!
Wiehoe de vluchtkoffer staat klaar! Even straks mijn man even erin laten spieken niet dat ik zometeen iets vergeten ben