Toevallig we lopen dus letterlijk beetje gelijk haha. Ik denk dat ze iedere controle hartje luistert en buik voelt toch? Want dan zou ik gewoon even vragen. Ik vind dat op dit termijn wel fijn om te weten
Haha ja zo bedoelde ik hem niet. Bedoelde dat ze het hopelijk een beetje ‘kan’ voelen zeg maar. Het lukt niet elke keer goed, heb vaak dat mijn buikspieren gespannen staan dus ze er niet goed ‘doorheen’ kan voelen.
@Jo913 spannend zet hem op @Nina Sanders je lichaam is al begonnen met voorwerk zo te horen @Mell0408 Fijn dat het wat gezakt is maar de onzekerheid mag je zeker hebben, je hebt tenslotte niet zo een apparaat thuis om het in de gaten te houden en dan de schommeling lijkt me ook niet echt fijn. Hopen dat de echo je wel meer rust geeft
@Jo913 Spannenndddd! Veel succes!! @Nina Sanders Wat de rest ook al zegt, sluit ik mij bij aan! @Mell0408 Ik snap je onzekerheid, hoor. Het is ook allemaal niet niks en je hoopt gewoon dat alles goed gaat natuurlijk. Wij hebben vandaag een prachtige bruine ladekast gekocht bij de Ikea. Gaan we gebruiken als commode Ben er zo blij mee Verder nog een nieuwe deegroller gekocht. En uitsteekvormpjes met kerstfiguurtjes. En een eiersnijder Ohja en een set nieuwe limonadeglazen. Dus prima geslaagd Overigens hadden ze heeeerlijke taart: soesjes met kersen Echt geweldig!
Oh oh dames. Vanmiddag wou ik met de hond lopen. Voel ik me toch een flinke pijnscheut en druk in mijn vagina. Heel kort rondje gelopen want kreeg het idee alsof ik ieder moment door mijn benen kon zakken..... Nu zit ik al sinds een uur of half 7 op de bank met een kruik tegen daar beneden aan vanwege de zeurende pijn bij zowel mijn vagina als liezen. bah dit is zo uitputtend. Herkent iemand dit?
Indaling denk ik. Heb afgelopen week ook veel druk down under gehad en baby was vandaag ingedaald..vorige week nog niet (maar was al wel bezig).
@Jo1983 : spannend!! @Dikkiedikk : zou best wel indaling kunnen zijn! Hier: meiden hebben het super goed gedaan. Grote zus heeft kleine zus op sleeptouw genomen en haar aangemoedigd om alles mee te doen. Ze hebben na de les nog wel een robbertje uitgevochten in de kleedkamer, ik denk teveel adrenaline en een mama die weinig kon hebben. Papa wachtte hen op met frietjes en dat maakte alles goed. Kleine zijn beweging zijn anders maar veel intenser. Zelfs lekker zitten of liggen in de zetel is er niet meer bij. Kan geen fijne houding meer vinden en ben er best wel klaar mee nu. Nog even geduld maar toch.... de bewegingen doen soms echt pijn. Super hoog in mijn ribben en tegelijkertijd helemaal onderaan... pff...
Kwam ff eventueel babynieuws checken, maar nope Heb vriend voorzien van kaasbroodje en een biertje, ik ga naar bed!
Hier kijk ik nog klein stukje van gilmore girls en dan duik ik ook mijn bed in. Man heeft last van zijn maag dus slaapt vannacht beneden. Prima wat mij betreft . Hier vandaag hele dag wat (bloederig) slijmverlies en vanavond harde buiken. Ik hoop dat mijn lichaam vannacht lekker door gaat met voorwerk.