Spannend!! bij al me 3 inleidingen lag ik alleen op de kamer, denk dat het ligt aan de hoeveelheid vrije kamers
@Nina Sanders wat spannend! Zou helemaal mooi zijn als baby O. zich voor die tijd nog zelf meldt, maar hoe dan ook is het eind in zicht voor je
Vandaag naar me lichaam geluisterd en niks gedaan, vriend had een vrije dag en heeft de huishouden gedaan en is net klaar met koken heerlijke andijvie stampot
@Nina Sanders Hier lig je dan alleen op een kamer. Tegenwoordig hebben ze daar ook een slaapbank zodat je partner ook kan blijven slapen. Lekker dat je nu een einddatum hebt. Dat gaf mij zoveel rust. Uiteindelijk meldde onze kleine meid zich nog eerder aan. Hoop voor je dat dat bij jou ook gebeurd. Maar het einde is in zicht.
@Nina Sanders Wat fijn dat je die duidelijkheid nu hebt. En misschien heb je geluk dat hij zich nog eerder gaat melden.
Balen, ik wou zojuist hetzelfde doen. Zijn alle flessen uitverkocht. Morgen en overmorgen probeer ik het weer er stond dat de voorraad meestal binnen 2 dagen word aangevuld.
@Nina Sanders Fijn zeg! Eind is nu echt in zicht! Hier lig je wel op een aparte bevalkamer, met eigen badkamer (toilet, douche, bad). Ze hebben 2 jaar geleden verbouwd. Toen ik moest bevallen van m'n oudste dochter was dat nog in het oude gedeelte (wij hebben hier op Walcheren maar 1 ziekenhuis) en toen moest ik naar zo'n gezamenlijke badkamer. Echt verschrikkelijk. Nu zoveel beter! @Mell0408 Dankje voor de tip! @girlmom1989 Lekker hoor! Hier anderhalf uur in de keuken gestaan, superlekkere pastasaus gemaakt Ben echt totaal geen keukenprinses, maar dit was toch goed te doen, haha.
Oh dames ik ben zo dom geweest. Al de hele dag stront verkouden. Net een warm bad genomen en terwijl ik mezelf na het badderen aan het insmeren was met vapo zalf bedacht ik me ineens om toch even het etiketje na te checken. “Graag vermijden tijdens zwangerschap” .... shit... Het was gelukkig niet veel omdat ik het ineens bedacht tijdens het insmeren maarja dan nog... heb meteen even met een nat doekje het proberen weg te wrijven maar het blijft er wel op zitten. Hoe stom kan ik zijn .. automatisme dat ik het doe tijdens een verkoudheid...
Terwijl de wekker v man 6.00 staat en O dan vast ook alweer wakker is. Morgen is mn laatste dag met O samen. Daarna altijd een extra ventje ! Ohhh wat is mijn hoofd weer vol...
Goedemorgen dames! Hier een korte nacht en O was ook om 5u al wakker. Had denk ik een nachtmerrie ofzo want hij was erg overstuur. Hij wilde eigenlijk alleen maar dat ik zijn gezichtje even droog poetste en dat ik zijn hemeltje dicht deed. Na de vraag of hij straks écht zijn gele broek met blauwe trui aan mocht (tuurlijk schatje) en of papa en mama ook nog gingen slapen (oh Lord, als ik nee zeg, zou je dan vragen om uit bed te komen? Ga ik niet uitproberen, die vraag) ging hij gelukkig weer lekker liggen. Vervolgens kon ik niet echt meer in slaap komen en ben ik er om 6u uit gegaan. Even mijn nuchtere suikerwaarde geprikt en die was op de grens. Twijfel of ik dit door moet geven. Er is immers al een datum voor de inleiding en als het telkens op de grens ligt, gaan er bij mij geen alarmbellen rinkelen. Zoon heeft zn bordje pap alweer lekker op en hier inmiddels een bakje kokos yoghurt met een paar amandelen erin en een klein beetje geraspte kokos. De ochtenden gaan het beste qua eten. Dan heb ik vaak ook trek in wat zoets. Verder vandaag niet veel bijzonders op de planning. Dagje met O samen maar aangezien het waterkoud wordt ga ik niet met hem echt erop uit (vind ik ook te zwaar nu). Dit weekend willen opa en oma wat met hem doen maar ik zit in het dubio. Ik had eigenlijk gewild dat ze dat vandaag zouden doen omdat ik dan wat rust kon pakken. Maar afijn, morgen is ook prima. Vind het voor O belangrijk om ook echt samen wat met hem te doen. Hoor ik gisteren dat ze het willen combineren met de andere kleinkinderen (die halen ze elke zondag op, koste wat het kost). Ik vind dat erg storend. Dan denk ik, gun dat ventje eens tijd met jullie samen. Wanneer doen jullie nou alleen wat met hem? Waarom altijd die andere snotaapjes er ook bij? Jullie doen nooit wat met O alleen, terwijl de andere kleinkinderen structureel worden opgehaald, elke zondag gaan ze wel ergens naartoe, mee eten, zelfs mee op vakantie etc. Ook wanneer ze ziek zijn. Ik ben niet jaloers, want zo zou ik het niet eens willen, maar uit principe vind ik dit niet oké. Ligt ook wat gevoelig bij mijn man en het heeft wel een reden dat dit zo is ontstaan maar dat is niet zo relevant. Het raakt mijn irritatie level haha. Maar misschien wil ik het sowieso morgen niet want ook dit is het laatste weekend met zijn drietjes. Het is gewoon NOVEMBER. Lieve baby O, kom je gauw? Even denken, wat houdt me verder nog bezig. Op dit moment niet super veel. Ik hoop dat O zich vandaag wat relaxed opstelt haha en anders doe ik vandaag niet te moeilijk over de tv of een extra muesli reep of broodbeleg. Ik heb niet zo'n zin in de strijd haha. Hij kwam wel vrolijk uit bed en ik moet gelijk Nijntje verstoppen. We hebben zo'n Nijntje verstop spel waar hij gek op is. Gister zijn trouwens de babydoekjes covers gekomen. Wauw wat zijn ze mooi. (Ja, die dure stoffen met print idd). Voor baby O de olijfgroene met panter en voor de andere O een zandkleurige met cheetahs erop. Super leuk. Inmiddels zijn alle kruiken ook binnen, maar ik wil deze nog even testen op lekkage. Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ga even de vaatwasser uitruimen met een ventje naast me die vraagt of hij Juf Roos mag kijken..
Pff, wat een ochtend heb je er al weer opzitten! Ik heb vannacht weer wat lang wakker gelegen of liggen dommelen. Dit keer tenminste niet alleen maar met werk bezig geweest in die tijd, dat is vooruitgang! Gelukkig uiteindelijk toch nog wel in slaap gevallen. Vandaag waarschijnlijk mijn laatste hele dag werken(kinderopvang, babygroep voor wie het niet weet), en ik sta boventallig (dus we hebben iemand extra op de groep). Heel fijn! Ik moet er zijn want enige vaste gezicht op de groep maar op deze manier kan ik toch rustig aan doen. M'n werk is gewoon te zwaar geworden helaas. Hierna nog een paar keer een ochtend waarschijnlijk, al dan niet boventallig en dan lekker verlof. Gisteravond nog even naar IKEA geweest voor wat spullen voor de babykamer. Die kruidenrekjes gehaald, mandjes voor in de commode, bak die we als luieremmer gaan gebruiken. Van het weekend of volgende week maar eens rustig in gaan richten dus. Ook hangt er nog een was met babykleertjes die moeten gevouwen. Dat lukt vast ook nog dit weekend. Nu maar eens naar m'n werk. Denk dat ik vandaag lekker veel ga knuffelen en m'n collega's de rest mogen doen.
Oeps zie dat er weer nieuwe dames meeschrijven! Welkom! Hier een hele goede nacht gehad (misschien toch door de vapo zalf) Man had vannacht de radio aangezet via de tablet. Toen ik vannacht wakker werd vroeg ik me af wat ik hoorde. Het was zachtjes maar wel ontspannend dus heb het niet meer uitgezet vandaag een rustige dag. Zometeen komt mijn vader weer om te wandelen met de honden. Gelukkig want ik heb me toch echt pijn down under gehad gisteravond. Voel nu alleen nog maar een behoorlijke druk, dus dan kan ik zometeen wat rustiger aan doen met wandelen. Vanavond als man thuis komt rijden we meteen door naar de dierenarts. Onze hond moet de jaarlijkse inenting nog krijgen anders mag ze met oud en nieuw niet naar de opvang en dat moeten we zeker niet hebben met haar vuurwerk angst! Dat kunnen we beter nu maar geregeld hebben. morgen wil ik de auto van binnen nog helemaal schoonmaken terwijl de mannen (man en zijn vader) zich volledig gaan storten op de rolluiken die gisteren zijn binnen gekomen Zondag heb ik een babyshower van een vriendin dus we hebben een leuk weekend in het vooruitzicht.
Nog 5 dagen en misschien nog eerder als baby O eerder is *hearteyes* Geniet van jullie laatste vrijdag samen en doe het lekker rustig aan. Vandaag heb ik om 10 uur een theater voorstelling van me middelste tot 11. Vanmiddag om 14:00 een extra Echo ingepland omdat ik de kleine meid de afgelopen 2 dagen toch minimum en minder krachtig heb gevoeld wil ik een beetje geruststelling voor het weekend. Na schooltijd gaan we cupcakes maken en daarna houden we een film dagje.
Hier ook slecht geslapen. Maar had gistermiddag anderhalf uur geslapen, dat is gewoon te lang. Vanmiddag maar geen middagslaapje Vandaag een beetje aanrommelen in huis. Wil wat kasten van binnen opruimen. Verder heb ik een babywas aan met kleertjes! Nog even bij mijn oma op visite en vanavond een etentje van mijn man's werk.