Ik hoop het! Wel veel harde (en intensere, maar geen geel vervelend gevoel, meer heel erg drukkend) buiken. Ik denk wel dat ze een beetje over gaan in voorweeen.
Tof @Nina Sanders! 3 a 4 vm kan dus ook gewoon betekenen dat je ergens de komende uren gaat beginnen aan je spontane bevalling i.p.v. inleiding woensdag. Heel erg veel succes alvast!
Over de zorg voor je kind. Ik bak er nu niets van. Vandaag stond ik er alleen voor, mijn man begon vandaag aan zijn nieuwe baan. Dat trek/trok ik niet. De hele tijd peuterdrama. Ik heb voor volgende week maandag meteen een extra dag aangevraagd bij de KDV. Hoe zielig ik het ook vind dat ze 4 dgn moet gaan ipv 3. We worden zoals het vandaag ging allebei er niet gelukkig van.
Het is ook zwaar om zo lang gekluisterd aan je bed te zitten met pijn dus je mag zeker emotioneel zijn. Fijn dat de kleine het goed maakt en je bloeddruk goed was, nog ff volhouden en hopen dat het voor de 40 weken komt zodat je weer op adem kan komen zowel mentaal als fysiek *virtuele knuffel*
Hier trouwens wel een enorm drukkend gevoel down under zeg. Alsof je 5 uur hebt gefietst op een te hard zadel. Beetje op die manier, snappen jullie?
lijkt me een goed teken, denk dat je baby goed aan het zakken is, als dat hoofdje eenmaal goed op je baarmoedermond duwt kunnen alle remmen los
Ik ga het pluis op mijn hoofd zo maar eens even een heel klein beetje fatsoeneren met de stijltang. Je weet maar nooit. Alhoewel, dat kost me echt 1 minuutje. Vorige keer toen ik weeën kreeg heb ik ook nog gewoon mijn lenzen in gedaan en me 'opgemaakt', dat wil zeggen: mijn wenkbrauwen aangezet en een flinke zwarte wing met waterproof kohl boven mijn oog gestreken. Duur: circa 60 seconden. Ik verwacht dat dit nu niet anders gaat zijn haha. Bleef overigens allemaal prima zitten tijdens de bevalling.. Maar zonder deze 2 dingen lijk ik echt ziek, aldus mijn moeder. Bedankt mam.. ;-p
@Nina Sanders spannend seg!!! Ik ga heel hard duimen voor jou. Hier nog drie weken werken. Eerste dag was erg fijn. Maar ben er wel klaar mee nu... gelukkig maken mijn klasjes het goed! Verder heeft de kleinste een fikse oorontsteking en zijn de dames doodmoe van de eerste dag na de vakantie. Om 9 u controle bij gyn. Ben benieuwd hoe groot ie nu is. Vorige keer liep ie ruim twee weken voor op groei...
Spannend Nina! Ik duim dat het gewoon doorzet nu! Hou je ons op de hoogte als dat kan? Hier vanochtend weer een ochtendje gewerkt, ik twijfelde of ik me niet aanstelde met (veel) minder werken maar toch behoorlijk moe op de bank gelegen de hele middag. Ook een paar vervelende harde buiken enzo. Geen pijn, maar krijg het er af en toe benauwd van. Voelt best wel naar. Morgen weer wat babykleertjes opvouwen die ik van het weekend gewassen heb. Verder misschien even naar de kapper, is ook wel nodig. Vanavond nog even een planning maken samen met m'n vriend wat we wanneer nog willen doen. Ik wil eind november echt wel alles af hebben, dus toch maar even plannen wat wanneer gedaan moet worden. Hoezo nesteldrang?
Dames, zo om 20.30 uur weer ‘Bevallen met...’ op TLC. Ik hou ervan, zwanger/bevallings dingen kijken op tv tijdens mijn eigen zwangerschap. Bij dochter toen bijna elke dag ‘One Born Every Minute’ gekeken.
Hier weer extra controle vk en zkh gehad. Bloeddruk was nog steeds hoger dan normaal maar niet zorgwekkend. Afgesproken dat ik nu wekelijkse twee keer bloeddruk controle krijg om me wat meer gerust te stellen. Maar dan, ligt de kleine meid dus nog steeds dwars... ik heb volgende week woensdag een liggingsecho en als ze dan niet anders ligt dan moeten we toch een draaipoging bespreken... Lijkt me zo pijnlijk
Oh géén idee joh, ik kijk dat soort dingen niet-zwanger zeg maar niet haha. Ja, je kan bij TLC altijd tot een week terugkijken!