Nee bevallen met op tlc zijn oude afleveringen Hier alles rustig en onder controle. Wel een heerlijk ontspannende acupunctuur sessie gehad. Nu lekker met een kop thee op de bank HNTM kijken. Heb man nog even een wasje aan laten zetten (ik wil schone, lekker ruikende handdoeken en een frisse badmat, die had ik nog niet uit gewassen ) en ik programmeer de droger even voor vannacht. Verder voel ik me prima en heb ik nog geen nieuws!
@Nina Sanders Hopelijk doet de strippoging icm de sessie wat voor je! Bij mij begon de bevalling na het strippen 's nachts. Dan ontspan je toch volledig. Ben benieuwd! Hier ook een drukke baby. Voel duidelijk voetjes tegen m'n buik aan duwen, soms best pijnlijk. Maar gelukkig zit ze op het moment niet in m'n ribben te duwen (dat komt vast nog wel ). Wel echt een beetje zere onderbuik door dat halve indalen. Voelt alsof alles bont en blauw is vanbinnen. Hoop dat mevrouw zo weer wat rustiger is, ik lig inmiddels in bed maar op deze manier val ik niet in slaap
Pfff.. Hier toch echt wat oncomfortabele harde buiken / voorweeën (hoe je het ook wilt noemen) die elkaar wat sneller opvolgen maar nog niet lang duren. Geen idee of er iets gaat door zetten maar het rommelt wel. Baby is ook erg druk
Oeh klinkt hoopvol. Ik denk dat je morgen wel gaat bevallen wens je veel sterkte en kracht toe alvast! Zet m op
@Nina Sanders Super spannend! Hopelijk gaat er vannacht wat gebeuren. Alvast veel succes mocht dat zo zijn! Ik lig lekker ‘gebalsemd’ in bed. Mijn man heeft net mijn voetjes even goed ingesmeerd. Heb echt last van gebarsten en droge plekken op de onderkant van mijn voeten. Iets wat ik nog nooit gehad heb, denk van het gewicht ofzo? Ook daarna buik en benen goed gesmeerd. Dus ik beweeg me niet meer.
Dankje! Dat van je voeten heb ik ook een beetje. Ik wilde nog even naar de pedicure gaan maar ik vrees dat dat echt na de kraamweek gaat worden een keer (of gewoon over een paar weken haha)
Ik heb de zwangerschap+ app en daar zit er 1 in. Moest je wel wat voor betalen geloof ik. Geen idee hoe fijn het werkt want nog nooit bevallen. Klinkt hoopvol dat je er om vraagt!
@verzorging: ik wil heel graag tijdens de twee weken voor de bevalling nog wat aan zelfzorg doen. Keertje langs de kapper, wenkbrauwen bijwerken, misschien een gelaatsverzorging en een pedi en mani. Kindjes zijn of naar school of naar opvang dus dat kan dan wel... Daarnet bij de gyn geweest. Hele actieve en sterke baby te zien die het hartstikke naar zijn zin heeft daarbinnen. Ik mag nog even doorgaan met werken zolang ik beloof mijn grenzen te bewaken en dat ga ik ook echt wel doen. Baby wordt nu al geschat op 2,750 kg en fikse lengte te vergelijken met 37 weken. Dat strookt wel met mijn gevoel van een grote baby. Maar het zijn uiteraard maar schattingen... 18 november terug een afspraak en dat zal normaal de laatste zijn voor de gepland keizersnede!
Gewoon vast uit voorzorg. Ik denk dat ik lekker naar bed ga en kijk of ik vannacht mijn rust goed kan pakken!
@Nina Sanders hopelijk krijgen we morgen of woensdag ochtend weer baby nieuws dames! @Dorien87 ook hier een grote baby! Gynaecoloog vertelde me dat een actieve baby in de buik inderdaad een zeer tevreden baby is!
@Dorien87 ook hier een grote baby! Gynaecoloog vertelde me dat een actieve baby in de buik inderdaad een zeer tevreden baby is! [/QUOTE] Wel heerlijk om dat te horen eh? Als je hier tegen de buik duwt, krijg je een ferme duw terug. En soms als ik rustig lig dan zie je die buik vanaf de andere kant van de kamer bewegen. Ml vindt het dan nodig om al een keertje de puntjes op de i te zetten en zoonlief aan te manen om mama op voorhand niet te hard te pesten want dat hij dan de schuld krijgt
@Nina Sanders succes ik hoop dat het vannacht door gaat zetten. Ik had de vorige keer iets van weeentimer als app. Lekker over zichtelijk, je heb een start en een stopknop en je timer groot in je scherm. Alleen op 1 of andere manier had ik ruzie met dat ding drukte telkens op de verkeerde knop en kreeg het voor elkaar om mijn hele lijst te wissen @Dikkiedikk fijn dat je zo snel terecht kon. Hopelijk slaat zijn behandeling snel aan al heeft vaak wel 24 uur nodig om goed te gaan werken. Je kan evt voor de stress zylkene of cbd olie gebruiken. Dat laatste krijgt 1 van onze katten nu alvast om wat relaxer te worden.
Pfff wat een nacht.. voor de 4e keer binnen een week dat mijn darmen ‘s nachts gaan rommelen en ik er ontzettende zere harde buiken van krijg. Ik slaap daardoor super slecht. Iemand tips? Het gebeurt zo’n uurtje nadat ik in bed lig. Lijkt me voor de baby ook niet heel aangenaam.
@mimi1988 misschien een warme kruik tegen je buik aan leggen? Oke dames, man heeft me een taak gegeven. Hij verwacht letterlijk dat onze kleine beer niet meer lang blijft zitten “”Zou je voor mij een lijstje kunnen maken (met evt. tel nummers) met wat de vader allemaal na de bevalling moet gaan regelen en doen? “” Hihi! k merk dat manlief steeds nerveuzer word. Super schattig hier niet veel op de planning. Een beetje poetswerk bijhouden wat wssn binnen enkele minuten al klaar is. Dus dan ga ik maar eens even aan dat lijstje beginnen voordat hij helemaal in de stress schiet