Mijn gynaecoloog heeft ons uitgelegddat in sperma hetzelfde stofje zit die zij in de medicijn gebruiken om weeën op te wekken. Dus aangezien jullie beiden thuis zijn, is dat wellicht voor jullie een optie? Dat is ook de reden dat wij (laten we zeggen) intimiteitsverbod hebben heel de zwangerschap. Om vroeggeboorte tegen te gaan.
Klopt! Eens even aan man voorleggen, want die durft nu echt geen seks te hebben . Je moet je voorstellen dat ik hier zeer kalm en relaxed door het huis loop en dat mijn man serieus zenuwachtig is! Arm schaap. Vanochtend ook.. 'JE KAN AL BELLEN.' 'Weet ik, even mijn eyeliner afmaken, anders gaat de lijn scheef.' 'PFFF, BEL NOU. Waar is de deo? Ik ben aan het zweten.' De chicken.
Ach gos, ik snap dat wel hoor. Ze voelen zich al een beetje nutteloos, dus wat ze kunnen controleren willen ze ook graag controleren.
Jammer dat je (nog) niet terecht kunt. Maar het komt goed! @Nina Sanders ik voel me zo vreemd sinds afgelopen nacht. Kan het niet uitleggen. Ik heb zo’n voorgevoel dat het bij mij ook niet meer lang gaat duren maar ik kan het ook grandioos mis hebben. Het is mijn eerste beebje dus weet echt niet waar ik nu op moet letten.. Het is dus daarom een gevoelskwestie denk ik. Ik wil gewoon dat het al Maandag is. Gesprek met de gynaecoloog over de bevalling/gynaecoloog
Wij hebben straks weer een groeiecho. Ben erg nieuwsgierig naar ons monstertje! Vorige keer p91, ik ben benieuwd
Ik mag maandag weer naar de verloskundige. Ben benieuwd of wij ook nog voor groeiecho's worden doorgestuurd. Zou het niet erg vinden om te weten hoe de kleine man het qua groei doet. Tot op heden geen bijzonderheden gehad, want dan hadden we dat vast wel eerder gehoord...
Maar je hebt 4cm, die heb je alvast in de pocket. Wat nou als je gewoon de VK belt om vals te spelen en je vliezen te laten breken? Hoeft niets te doen, maar... wie weet gaat de rest dan spontaan. En dan ben je over 24 uur sowieso aan de beurt.
@Nina Sanders Mocht er morgen nog geen plek zijn, misschien kan je vragen of dat ze je dan in ieder geval nog een keer willen strippen? Hier vanochtend naar het ziekenhuis even snel tussendoor geweest. Hadden een spoedafspraak. Ze maakt zich toch meer zorgen, teveel vruchtwater ook en de risicos worden nu te groot. Ik ben gestript en zaterdag melden voor toch een inleiding, wat we eigenlijk totaal niet wilde, maar langer mag hij niet blijven zitten helaas.
Hahahahahaha die fantasie van jou! HAHA. Nee, ik wil de boel niet saboteren. Ik probeer dit anders te zien: het geeft baby O een extra dag tijd om zich spontaan te melden, misschien is dat wel gewoon wat hij nodig heeft. Bovendien gaan medische kwesties gewoon voor. Als ik nu spontaan begin, dan geldt dat ook voor mij! Spannend voor jou ook @Celes. Dat van dat strippen is een goed idee ja. Dat zou ik kunnen vragen! Was van plan om sowieso rond 14 nog een keer contact te hebben met het ziekenhuis. Vind het fijn om telefonisch nog even te horen hoe of wat en wat de kansen lijken voor morgen. Ga ik gelijk vragen van het strippen.
Oh dames ik heb zoveel pijn tussen mijn linker lies en vagina in. Echt van die super vervelende messteken. Heb ze nu al een dikke 1,5 week maar ik vind het vandaag echt een hele vervelende pijn. Kan niet eens zitten. Iemand nog tips om de pijn te verlichten?
ja ik lig nu op de bank met een warme kruik tussen de benen. Maar zodra ik even naar het toilet moet komt die pijn direct terug
ja het was de afgelopen dagen gewoon wel te doen. Het was vervelend aanwezig. Beetje zo’n zeurend gevoel maar nu doet het echt pijn.. Verloskundige gaf al aan dat het indalingsweeen zijn..
Net nog even contact gehad. Idd geen plek. Wel is er op dit moment nog een verloskamer vrij voor morgen dus die heeft ze in elk geval reeds geboekt voor mij om 8.00 (dan kunnen we O om 7.30 eerst richting opvang doen). Om 6.00 bel ik eerst om te checken of er geen spoed van buiten tussen is gekomen (ipv 8.30 bellen, dat vind ik echt wel laat). Dat komt ook beter uit ivm opvang en dan kan mijn man indien er geen plek is ook gewoon normale tijd op zijn werk verschijnen. Ik hoop dat er niks van buitenaf tussen komt (tenzij ik het zelf ben met een spontaan begonnen bevalling).
Oh gatver wat naar. Daar is niet veel aan te doen helaas. Ik kan je niet helpen. Hopelijk hebben andere nog goeie tips.