De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Poolvos, 19 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat een heerlijk verhaal @Nina Sanders
    Ik zat eigenlijk een beetje emotioneel achter m'n scherm, want ik kan het me zo goed inbeelden. Ik ben gewoon een heel emotioneel mens haha.

    Hier 30 weken en straks door naar de GGD voor de kinkhoestvaccinatie. Daarna door naar Action om wat verjaardagstraktaties te halen voor zoontje die maandag alweer 5 wordt :D
    Deze zondag gaan we zijn verjaardag thuis vieren.
    Morgen is weer een weggegooide dag, omdat vriend moet voetballen en ik weer alleen thuis zit, de hele dag, word daar zo moe van..... :(
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geniet van je uitstapje!!
     
  3. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mooie bevalling en supersnel geniet van jullie kraamtijd!!
     
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Wauw, klinkt als een hele mooie fijne bevalling! Gelukkig zijn jullie lekker thuis nu. Nu heeeeerlijk genieten met zijn 4’en.

    Ik heb net even mijn urine gebracht bij de huisarts. Ik voel me niet helemaal fit en heb het vermoeden dat er misschien een blaasontsteking aanwezig is. Stiekem hoop ik het, want ik heb weinig zin in griep oid.
     
  5. girlmom1989

    girlmom1989 Bekend lid

    21 mrt 2019
    567
    668
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames

    Vandaag ga ik aan me vluchtkoffer beginnen en de laatste spullen voor de baby in huis halen.
    Zondag wil ik weer naar de film met me oudste 2 dochters en morgen ga ik wat met me jongste doen me twee oudste zijn dan een dagje uitlogeren.
     
    iez vindt dit leuk.
  6. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Nog geen weekendplannen eigenlijk. Misschien dat ik mee ga met m'n vriend voor z'n werk zaterdag, ze hebben een soort bijeenkomst van coaches van Nederland. Maar dat betekend ook om 6 uur 's ochtends opstaan... Op dezelfde dag is er een babybeurs hier in de buurt, georganiseerd door oa de verloskundige waar ik zit. Ben dus nog een beetje in dubio. Ligt er denk ik een beetje aan hoe ik me voel.

    Mijn dag begon net een stuk minder... Heb een boete van, jawel, 104 euro (!!!) omdat ik blijkbaar fout geparkeerd stond? Bij ons achter is een garagepleintje en daar heb je van die grote stenen bielzen. Daar staan altijd auto's geparkeerd. En eigenlijk ging ik er vanuit dat je daar dus mag parkeren. Niet dus... Echt een baalmoment. Ze waren 10 minuten daarvoor langs geweest, waren nog bezig in de straat. Andere man had ook een bon gekregen voor een plek waarvan ik óók dacht dat je gewoon mocht parkeren (staan ook altijd auto's). Die was in discussie gegaan. Blijkt dat ze deze straat vergunninghouderszone willen maken. Ben ik zwaar op tegen! Worden we weer onnodig op kosten gejaagd om onze auto verdorie bij ons in de straat te parkeren. Ja daaaaag
     
  7. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Klinkt als een heerlijke bevalling, hopelijk heb je tussen voedingen door wat kunnen slapen!
     
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hm, geen blaasontsteking. Wel waren er ontstekingswaarde te vinden. Gaat nu op kweek en moet maandag bellen voor de uitslag.

    Vandaag stond eigenlijk op de planning om het hele huis schoon te maken maar ik denk dat ik dat even verdeel in twee dagen. Ben zo moe en lamlendig bluh..
     
  9. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    @RachelleNM Heehee, ik herken het verhaal wel hoor. Wij wonen aan een redelijk drukke straat en ook hier willen ze blauwe/vergunninghouder zone gaan maken omdat het vanuit ons uit maar ongeveer een kleine 10 minuten lopen naar het centrum toe is. Wij hebben het geluk dat we een eigen oprit hebben maar als we dus bezoek krijgen voor een feest ofzo dan is dat gewoon knap lullig. En ik snap best dat er boetes uitgedeeld moeten worden maar die prijzen vind ik zo absurd duur ..

    Wij hadden een paar jaar geleden 2km te hard gereden hier in NL. Hoppa 43,- euro boete. Daarna een tijdje later 8km te hard gereden in Duitsland. Hoppa 18,- euro boete. :rolleyes: Het is eigenlijk te zot voor woorden wat ze hier ervoor durven te vragen..

    @jvsd92 Doe rustig aan als je je niet goed voelt. Gewoon lekker iedere dag kleine beetjes doen. Ik heb zo'n dikke week geleden mijn moeder nog gevraagd om te helpen met het huis nog 1x goed te poetsen en sindsdien hou ik het gewoon dagelijks bij, anders is het voor mij ook niet meer te doen. :rolleyes: Gisteren waren de toiletten en badkamer aan de beurt. Vandaag weer even overal zowel boven als beneden met de stofzuiger langgeweest. Morgen ga ik weer een ander klein taakje uitvoeren en we gaan zo door. :)


    @Lalaatje90 Is ook niks dat alleen thuis zitten. Ik vind het ook veel fijner als manlief thuis is. Misschien kun je morgen op stap met je zoontje? Lekker naar het bos ofzo? Volgens mij zijn de weersverwachtingen prima dit weekend :roflmao:

    Hier laat AH weten tussen 16:15 en 17:30 te zijn. Prima tijdstip. :) Vanavond is er bij ons in het centrum een licht parade met als afsluiter een vuurwerkshow. Dat word dus vanaf 8 uur even de televisie wat harder zetten aangezien ik met onze hond en haar vuurwerkangst zit. :rolleyes: Hoop dat het enigszins nog een beetje meevalt
     
  10. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Geluk dat jullie nog een eigen oprit hebben! Zie het echt niet zitten om nu nog de auto 4 straten verderop te moeten zetten omdat er geen 'plek' is in de straat (terwijl op het garageplein gewoon plek is, maar oké). Het is hier ook vrij druk, wonen op nog geen 800 meter van het centrum en de zee, maar heb dat nooit als een probleem ervaren eigenlijk.
    Vorig jaar heb ik ook 2 snelheidsboetes ontvangen :rolleyes: 2 keer maar een paar km te hard, niet meer dan 10. En mocht beide keren rond de 50 euro aftikken. Maar idd echt belachelijke prijzen.

    @Lalaatje90 Oh dat thuis zitten vind ik ook niks hoor! Of nouja, niet de hele dag dan. En al helemaal niet met m'n dochter. Die moet er gewoon echt even uit, lekker d'r energie kwijt!

    @kwebbelsnoes Heel veel plezier!!
     
  11. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    We hebben hier achter huis ook wel een bos etc. En ik kan ook nog wel een hoop verzinnen om in huis te doen haha, maar het is al dat ik de hele week alleen ben, 's avonds ook, omdat hij nachtdienst heeft, dus 21uur is ie weg. Maar dan zaterdags blijft hij 's avonds ook nog eens weg om na het voetballen op stap te gaan enzo. o_O Dan denk ik, je bent niet meer jong en vrijgezel!! Je bent al bijna 40 en hebt een gezin, toch?
     
  12. Dikkiedikk

    Dikkiedikk Niet meer actief

    @Lalaatje90 Oeff dat is dan inderdaad een ander verhaal. Heb je het niet aangekaart? :eek: Mannen ... :rolleyes:
     
  13. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Vorige week indd... maar ben benieuwd of hij er ook iets mee gaat doen :rolleyes:
     
  14. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw

    Ohw dat is wel balen inderdaad zeg. Gelukkig hebben wij allebei niet zo’n druk sociaal leven. We houden beide wel beetje van de rust en ik ga graag savonds netflixen in bed en vriendlief playstionnen, helemaal prima. Ik vind de dagen dat vriend nachtdienst heeft en ik thuis ben wel wat lastig. Alle zorg voor mij, poetsen lukt niet goed omdat ik niet teveel herrie wil maken... maar ach, verder wel prima zo.


    Over dat parkeren, hebben wij hier ook vaak te klagen hoor. We wonen tegenover een bushalte welke naar de stad gaat én naar vliegveld. Super fijn als ik zelf een keer met dr bus moet hoor. Maar echt, sommige mensen..... parkeren dus gewoon voor de vakantie voor ons huis. Of om naar de stad te gaan. Waardoor ik met kind en boodschappen dus achterlijk om moet lopen. Hier ben ik dus vóór een vergunning. Betaal liever 80€ per jaar dan dit. In de vakanties is het namelijk echt een drama..
     
    LaQueen en RachelleNM vinden dit leuk.
  15. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Argh, belt de huisarts net toch weer terug. Eiwitten gevonden in de urine. Dus ik moet er zo naar toe, nogmaals urine meenemen en ze wilt me even zien. Fingers crossed dat er niets is.
     
  16. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow dat is minder... hopen dat er niks aan de hand is
     
  17. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan?

    Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    NinaSanders: gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
     
    Nina Sanders en Pink06 vinden dit leuk.
  19. Mell0408

    Mell0408 Fanatiek lid

    14 apr 2016
    2.184
    2.392
    113
    Vrouw
    Oeps dat is even balen. Veel succes!
     
  20. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    iez, RachelleNM, Beheer en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina