Wat een leuke aankoopjes @jvsd92 Welkom @ButterflyPassion @Eliesjee wat leuk dat pakje heb jk ook alleen zat er bij mij een ander broekje bij als setje maar het jasje is hetzelfde, HM toch ? Heb als eerste pakje eentje in maat 50 en eentje in maat 56 zal straks een foto van maken als ik het niet vergeet. Hier vanochtend last van mijn rug, heb al veel oefenweeen gehad de afgelopen weken dus was even in de veronderstelling dat de echte weeen waren begonnen. Gelukkig had ik vanochtend een afspraak bij de vk, die stuurde me door naar de huisarts ivm het vermoeden op een blaasontsteking. Uitslag was niet helemaal duidelijk maar witte bloedcellen of eiwitten waren wel verhoogd dus een AB kuurtje gekregen.
@Poolvos wat ben je lekker relaxed zeg, heerlijk!! Zou helemaal hyper zijn van de spanning voor morgen. Echt ongelofelijk dat je morgen je kleine in je armen mag vasthouden.
Hoop voor je dat je morgen idd gewoon einde vd middag aan de beurt bent ipv vrijdag! Je schoonouders blijven bij jullie dochter neem ik aan? En slapen, ja! Goed idee, nu kan het nog
Ja klopt is van H&M inderdaad, en zou zo maar kunnen hoor dat er een ander broekje bijhoort. Alles ligt hier door elkaar, wel op maat maar niet op setje ofzo. En vond dit broekje er leuk bij haha En ja ik ben benieuwd naar de foto’s!! Niet vergeten
@Kolibrie2 Het doet me echt ‘goed’ om dit te horen. Geeft me ergens hoop haha. Ookal heb ik al een paar keer als een baby gehuild ‘s nachts of in de ochtend. Mijn man heeft vandaag omeprazol gehaald dus hopelijk gaat dat goed werken. Ook is hij even langs mijn ouders geweest om extra hoofdkussens te halen. Dus ik ga vanavond een berg maken van kussens. Ik duim echt dat het dan iets beters is, als is het maar dat ik minder benauwd ben en normaal kan ontbijten. Fingers crossed!!
Zo. Afspraak bij de gyn gehad. Hij was behoorlijk onder de indruk van het formaat van mijn buik en de hoeveelheid vruchtwater ook. Zondag om 16.30 melden in het ziekenhuis en inleiden met ballon. Dan mag ik voor de nacht naar huis. Maandag ochtend on 7.30 melden en dan gaat het allemaal gebeuren. Ik voel van alles door elkaar. Opluchting. Spanning. Emotioneel. Laatste dagen als zwangere en onze zoon zijn laatste dagen als enig kind. En dan zie je pas hoe groot hij al is en wat hij al kan. Stik nieuwsgierig naar de nieuwe spruit en benieuwd hoe de bevalling etc zal gaan. Komende dagen gebruiken om de puntjes op de i te zetten in huis en om uit te rusten en tijd door te brengen met ons 3tjes.
@Imona wow!! Spannend hoor meis! Zo komt het opeens super dichtbij. Wat onwerkelijk maar ook fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Heerlijk genieten nu de laatste daagjes zwanger en met één kindje. Dat gevoel herken ik ook echt! Ik ben ZO nieuwsgierig naar alles. De baby, L als grote zus Tegelijkertijd ook een soort schuldgevoel, wetende dat de komende dagen met name in het teken van de baby staan. Hoop echt dat L zich geen tweede keus gaat voelen.
@Imona fijn dat je iig nu wel duidelijkheid hebt! Snap dat het opeens definitief voelt! @Poolvos inderdaad wat ben jij heerlijk relaxed zeg! hier morgen afspraak bij de vk! Ik krijg dan ook gelijk een echo. Voor de groei, ligging en vruchtwater. Ook gaan we het geboorteplaats bespreken, die ga ik vanavond eerst maar eens invullen . Ergens voelt het egoïstisch, maar ik ga wel vragen wanneer ze op zijn vroegst strippen. Ik las op meerdere vk sites dat wanneer je verwerkt bent en een kleine opening hebt, er soms gestript wordt met 37 weken. Wanneer je bijv al lang pijnlijke harde buiken hebt, een lichamelijk en/of mentale zware zwangerschap hebt. En las ook dat je alleen reactie bij strippen krijgt wanneer het kindje er klaar voor is. Ik merk de laatste dagen dat ik aan mijn tax zit mentaal en lichamelijk. Niks voor mij om toe te geven, maar het is gewoon zo. De nachten worden iedere nacht pijnlijker en ik slaap hooguit drie uur. Niet echt bevorderlijk Benieuwd wat de VK gaat zeggen..
@Lotion succes! hou ons op de hoogte! wauw wat zijn er veel dames die katten hebben wij hebben 2 zwarte katten. Gewoon casual, geen ras. Daarnaast hebben we ook een akita, de meeste zullen de ras wel herkennen van de film ‘Hachi’ onze katten komen ook niet op de slaapkamers, hond trouwens ook niet.
Jeetje wat spannend allemaal @Poolvos en @Imona !!! O ik kan niet wachten tot morgen avond, in ieder geval babynieuws ga je de naam met ons delen poolvos? Kan het me nog helemaal niet voorstellen (maar goed bij mij kan het nog zomaar 5, 6 of zelfs 7 weken duren dus heb nog even). @Poolvos trouwens ik heb dus geen zalm gehad en ik ben er zo verdrietig van Erg hè, dat bedoelen ze dus met last van hormonen haha. Maar wel kabeljauw en dat was ook lekker. En even over katten, daar had ik nog niet eens over nagedacht maar wij hebben er ook 2. Misschien moet ik binnenkort ook maar eens de box opzetten en kijken wat ze ermee doen. Ik durf te wedden dat ze m inderdaad ook gelijk in gebruik gaan nemen maar dat vind ik echt niet fris ook vooral. Bij ons komen ze trouwens sowieso al niet boven dus dat scheelt gelukkig.
Wij hebben een kat en een hond. De kat is een Ragdoll, de hond een Franse Bulldog . De box kunnen we pas opzetten als de baby er is, want door het verpleegbed wat voor mij in de woonkamer staat hebben we geen plek. Dus pas als het bed eruit is kan de box erin. Bij de andere kinderen hadden we er ook aluminiumfolie in gelegd, maar de katten (we hadden er toen 3) zijn er nooit in gesprongen. De dieren mogen niet boven op de slaapkamers. De hond komt sowieso niet boven, de kat wel, maar we hebben de deuren altijd dicht
Ik zag dat er een aantal mama’s zijn die het heel spannend vinden voor hun oudste kindje enzo. Toen ik zwanger was van de 2e kwam ik onderstaand bericht tegen. Elke keer weer als ik het lees rollen de tranen over m’n wangen omdat het zo ontzettend waar is. As I walk along holding your 2-year-old hand, basking in the glow of our magical relationship. Suddenly I feel a kick from within, as if to remind me that our time alone is limited. And I wonder: How could I ever love another child as I love you? Then he is born, and I watch you. I watch you having to share me as you've never done before. I hear you telling me in your own way, "Please love only me" And I hear myself telling you in mine,"I can't," knowing, in fact, that I never can again. I almost see our new baby as an intruder on the precious relationship we once shared. A relationship we can never quite have again. But then, barely noticing, I find myself attached to that new being, and feeling almost guilty. I'm afraid to let you see me enjoying him -- as though I am betraying you. More days pass, and we are settling into a new routine. The memory of days with just the two of us is fading fast. But something else is replacing those wonderful times we shared, just us two. There are new times -- only now, we are three. I watch the love between you grow, the way you look at each other, touch each other. I watch how he adores you -- as I have for so long. I see how excited you are by each of his new accomplishments. And I begin to realize that I haven't taken something from you, I've given something to you. I notice that I am no longer afraid to share my love openly with both of you. I find that my love for each of you is as different as you are, but equally strong. And my question is finally answered, to my amazement. Yes, I can love another child as much as I love you -- only differently. And although I realize that you may have to share my time, I now know you'll never share my love. There's enough of that for both of you.~ author unknown
In eerste instantie wou ik niet eens een kat, altijd al een hondenmens geweest en wist me totaal geen houding te geven om katten heen. Maarja dat was bij mijn vriend dus net andersom en aangezien ik al een hond had, wou hij dus graag een kat. Rara wat gebeurt er? Mijn hond is nu zijn hond en zijn kat is nu mijn kat Hond is trouwens een Bordeauxdog en kat een Europese korthaar
@Imona nee, keizersnede bij mij. @Jo913 hahaha! Ik zou ook keihard kunnen janken om zoiets als “de verkeerde vis”. Wij hebben net een pizza gedeeld ipv brood gegeten, zoals eigenlijk gepland. Dat maakt me dan weer blij Ik ga de naam zeker met jullie delen hoor. Maar ik heb ‘m ooit al eens genoemd, dus het is niet voor iedereen meer een verrassing @Yaisa zooo mooi! Lief dat je ‘t deelde!
Hier ook zorgen gemaakt om eventuele jaloerse gevoelens maar beide kids vinden het geweldig en roepen regelmatig naar de baby dat ze zoveeeel van hem houden. Ze geven de hele tijd kusjes en zodra hij een kick geeft roepen ze me en worden boos als ik hem even laat hiilen. Dan zeggen ze ook het lijkt wel of wij meer om de baby geven dan jij hahaha. Ze willen constant met hem knuffelen en vooral vasthouden.
@Poolvos alvast heel veel succes morgen! Hopelijk geen uren lange zit voor jullie! Daarna lekker baby knuffelen! ♡