Wij hadden de vorige keer gewoon een simpele wipstoel van het merk prenatal. Dochter vind hem helemaal geweldig al heeft ze er niet veel in gezetten want zodra ze maar een beetje kon zitten/voort bewegen wilde ze er niet meer in
@Siepie85 wat vervelend dat 1 van je katten een oorontsteking heeft. Wel een heftige ontsteking als ik het zo lees met 6x op een dag zalven. Hopelijk word het snel beter. Kan je wel vertellen oogontstekingen zijn niet overdraagbaar op mensen (voor zover ik weet) Hier hebben wij 2 katten van ruim 9 jaar. 1 van de 2 is gek op onze dochter en de ander begint net (na 3 jaar) te ontdooien naar der, benieuwd hoe hij reageert op onze 2de uk. Hij zit nu al aan de cbd olie omdat hij nogal laatst heeft van stress. Vuurwerk is de hel voor hem en aangezien ik in die periode ben uitgerekend maar vast beginnen met relax middelen
Wij hebben m juist heel veel gebruikt. Zo kon O lekker bij ons zitten en het was ook handig dat je hem af en toe vast kon zetten en dat je je handen vrij hebt met bijv. koken.
Ben zo blij dat mijn man niet zo luisterd en naar zijn eigen gevoel en vooral mijn hormonen luisterd Hij is ookal regelmatig tegen der in gegaan over de opvoeding van onze dochter tot ruzie aan toe, blij dat hij gewoon voor zijn eigen en zijn gezin kiest en ik ben vooral blij dat mijn schoonmoeder 180km verderop woont
Ja het is wel een teleurstelling. Al had ik al een voorgevoel maar ja je hoopt er niet op . Wipstoel Ik heb een simpele van prenatal. Ga die vooral boven gebruiken als ik met de andere 2 bezig ben, douchen enz. Beneden zal ik de newbornset gebruiken op de tripptrapp
Oh jeetje das wel vervelend ja! Ben zo blij dat mijn vriend dat niet gedaan heeft. Dan hadden wij alleen maar maat 68 in de kast hangen.. want aldus mijn schoonmoeder, een kindje dat geboren word en geen maat 68 past is wel echt veel te klein, das zielig. Ben toch potverdorrie blij dat mijn kinderen niet direct maat 68 pastte
@Miekje86 ja wij verhuizen binnenkort ook een kilometer of 70 verder weg. Heerlijk lijkt me dat, het is een lief mens hoor maar zo opdringerig soms. @Lotion dan hoop ik dat ze vroeger een andere maatvoering hadden en niet dat je vriend ook daadwerkelijk gelijk in 68 paste... Anders heb ik nu wel serieus medelijden met je schoonmoeder
Ja precies. Ik had bij de 2e de wipstoel ook in de badkamer staan, zodat ik de oudste kon douchen/in bad doen!
@wipstoel Wij hebben inderdaad een simpele versie van de Prenatal. Ook een elektrische schommelstoel, deze vond N echt heerlijk! Zat ze vaak in als ze erg onrustig was. Nu een tripp trapp met newbornset voor de kleine, lijkt me ideaal!
Arm kind Ja ideaal lijkt me dat. Heb je toch een plekje voor de baby. @Eliesjee Mijn vriend woog 2700 gram ofzo dus die zal daar echt niet in gepast hebben
Pff, maat 68 bij geboorte? Dan heb je wel meteen een record te pakken! Hier stak net ineens wat uit in m'n zij, geen idee wat. Ik gok een hoofdje of billen, leek me groot voor een voetje of handje. Heel apart, was voor het eerst zo duidelijk. Leuk om te lezen wat iedereen handig lijkt en wat niet. Hier geen plan om een wipstoel ofzo te kopen, zie er geen meerwaarde van. Morgenmiddag komt Postnl met een privebusje voor ons denk ik, er komen 5 pakketten aan! Zijn maar 2 bestellingen maar wordt blijkbaar in 5 delen verstuurd. Kinderwagen en autostoel en basis! Voelt wel erg echt nu!
Maat 44 heb ik helemaal niet gekocht.. is dat raar? Scheelt dat onze baby waarschijnlijk aan de grote kant is (misschien dat ik juist alvast wat 68 moet aanschaffen)
Ik heb ook geen maat 44 gekocht. Maar onze zoontjes konden allebei ook meteen in maat 56 en deze dame schatten ze nu ook met 40 weken op 4000 a 4200 gram. Het is alleen nog even de vraag of we die 40 weken gaan halen of dat ze eerder gaan inleiden ivm de grootte. Maar voor haar heb ik nu dus ook maar 2 pakjes in maat 50, voor de zekerheid, omdat ik er eigenlijk van uit ga dat ze ook meteen maat 56 past. Maar maat 68... alsjeblieft zeg... ik kwam er al niet zonder kleerscheuren vanaf met maat 56. Moet er niet aan denken om te bevallen van een baby (nouja baby, peuter bijna) die meteen in maat 68 past.