@Poolvos wat een knap kindje zeg, echt meteen al een bolle wangen waar je in wilt knijpen baby!! Zo mooi! En nu genieten, die bubbels zijn er vast zondag ook nog wel maar je kunt natuurlijk ook gewoon nu al je man op pad sturen. (Zit er nu plotseling aan te denken dit maar op te nemen in mijn geboorteplan ofzo, heb ik tenminste IETS op papier)
@Poolvos van harte gefeliciteerd!! Wat een mooie naam, en wat een knap mannetje! Fijn dat het goed is gegaan, en ze je snel weer opgelapt hadden toen je pols wat zakte. Hopelijk kunnen jullie zo even lekker wat slapen <3 @Nina Sanders ik zie dat ik me een week vergist heb met hoe ver je nu bent . Eerder dan ik bevallen, het is niet onmogelijk maaar, denk het dan inderdaad toch niet. Wie weet op dezelfde dag? Haha. Ik heb nu 31-10 in mn hoofd. Maar meer omdat dit weer 40+5 is, en ik de hele zwangerschap een collega al plaag dat ik lekker op zijn verjaardag ga bevallen .
Vervelend van de bloeddruk en polsdaling @Poolvos. Ikzelf heb ook een hele lage bloeddruk. Bet3kent dit dat ik bij een ruggenprik ook meer kans heb op verdere daling? Kun je dat voorkomen? Ik dacht dat je infuus juist daarvoor was. Wat een mooie kleur heeft R. Hoe spreek je het precies uit? Hahaha @ButterflyPassion ik heb 4 november in mijn hoofd.
@ButterflyPassion 31/10 is perfect! Nooit moeite met inspiratie voor de tractatie of een themafeestje @Nina Sanders volgens mij kun je die daling krijgen ongeacht je bloeddruk. Maar ik heb ook altijd laag en vorige keer geen last gehad en nu wel. ‘T heeft gewoon te maken met hoe de verdoving precies gaat ofzo. Iedere keer net een beetje anders. Maar echt, het was even heel naar - maar ze spuiten wat adrenaline en het gaat gewoon in een paar seconde weer beter hoor. De naam spreek je gewoon op zn zweeds uit is eigenlijk gewoon tzelfde als in NL. In ieder geval niet op zn engels
Zo! Alles achter de rug voor vanavond. R heeft net nog gedronken en is toen in slaap gevallen aan mn borst. Ligt nu lekker even in zn eigen mandje, zodat ik ook even (veilig voor hem) een oogje dicht kan doen. Hij heeft trouwens al drie keer gepoept
Juist, en daarom ben ik zo blij met deze uitgerekende datum. Heb hier al een heksenpak in maatje 56 klaarliggen als 'eerste pakje', leuk voor de foto's! In heksenpak op de rode bank met beschonken kersverse papa en mama op de achtergrond.. top gezinsfoto. Leuk voor later.
Ja hoor, juist fijn dat dat meconium eruit is! Weet nog dat mijn dochter daar nogal moeite mee had. Zo zonde Edit: nu poept ze trouwens de sterren van de hemel hoor
Onze dochter poept altijd een hele familie. Iedere drol krijgt een naam. De grote (met harde plons mama!) zijn altijd papa of opa. De kleintjes zijn de kindertjes. Heeft ze zelf bedacht, ik ga er nog iedere x stuk om als ze er verslag van doet
Ooh @Poolvos, wat een mooierd!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon met een geweldige naam!
Gm dames. Hoe gaat het hier? Hier rustig dagje gepland. Ben samen met O en alsjeblieft laat hem vandaag niet drakerig zijn. Denk dat ik niet helemaal lekker heb gelegen vannacht want ik heb behoorlijk last van mijn rug. Zo'n vermoeid en zeurend gevoel. De rest ligt nog op 1 oor, ik ben heerlijk even nieuws aan het kijken met een kop koffie en een heel groot stuk pure chocola
Goedemorgen, 37 weken dansje, nu mag er thuis bevallen worden, yeah!! Waardeloze nacht gehad. Echt minder niet dan wel geslapen. Vandaag alleen met de kinderen, de oudste wel naar school tot half 3. Vriendlief is laat vanavond, dus wel alles komt op mij terecht. Dus hopelijk zijn ze lief vandaag !
Goedemorgen dames! Ik ga er zo één uit bed halen. Die mag vandaag lekker gaan spelen bij het kdv waar haar vader haar komt ophalen. Heb aan één stuk door geslapen, dus moest heel erg nodig plassen