Hahahahahhahahaha ik dacht te simpel dat zal het niet zijn. Ik beken, ben heel slecht met het lichaam en na voor mijn natuur en techniektoets te zijn geslaagd ben ik weer alles vergeten hahaha. Heel erg bedankt dan. Ik weet echt niet waar wat zit en zoek bewust niks op wsnt ik kan mezelf helemaal gek maken (hypchonder neig ik echt naar).
Dit heb ik inderdaad ook bij beide zwangerschappen gehad. Die pijn is zo ontzettend vervelend, kan niet eens meer lekker op de bank zitten of in bed liggen. Maar ondanks dat ik klein en vrij smal ben en helemaal naar voren draag, wordt bij mij de zwangerschapskleding juist wel te klein. Vooral shirtjes vallen niet eens meer over mijn buik, terwijl ze wel wijd genoeg zijn.
Ja mijn buik droeg ik ook naar voren. Van achter kon je niet zien dat ik zwanger was en ook niet aan de rest v mijn lichaam. Maar indd doordat mijn buik enorm werd kon ik op een gegeven moment ook bepaalde kledingstukken niet meer aan. Op het einde had ik nog maar weinig dat goed pastte. Zelfs de zwangerschapsbanden vd maillots/pantys/broeken zaten niet meer goed.
Precies. Mijn hele romp is nu al baby en soms heb ik trek en wil ik het liefste gewoon een goef bord eten. Denk aan een heerlijke stamppot spruiten, smeuïge chili con care, een goede rundersroof, of wat dacht je van een zelfgemaakte pizza waar veel te veel beleg op zit en afgetopt is met veel te veel kaas? Maar het lukt me gewoon niet. Geen ruimte. Oh wat kijk ik dan uit naar de kraamweek. Ik wil gewoon good food. Lekker veel groente en vooral: fatsoenlijke porties. Met wijn.
grappig ik ben ook maar 158 en idd van achter zag je totaal niet dat ik zwanger was. Maar zwangerschapskleding is mij nooit te klein geworden en ja ik heb het maar tot 36 weken gedragen. Echter bij dochter wel braaf tot 38.4 en toen was ik ook meer aangekomen dan nu. @Boordevol ik had dat na de bevalling van m’n dochter ook maar dat kwam meer omdat ze 1,5 uur over een voeding deed qua bv, dus te lang in gekke houding zitten en daarbij een rib die zij verplaatst had tijdens mijn zwangerschap. Die ging raar dubbel zitten over degene die er boven zat wat heel pijnlijk werd.
Jaaaa ik wil ook normaal kunnen eten! Soms denk ik dat mijn dochtertje nog meer eet dan ik de laatste tijd. Maar ik wil vooral normaal kunnen zitten en liggen. Want ik kan dus gewoon echt niet meer slapen van de pijn aan m'n ribben. Maarrr... Nog maximaal 17 dagen!
Nee joh ben je gek! Ik heb op de plusmarkt app zelfs al een boodschappenlijst klaar staan met alles wat ik wil na de bevalling, inclusief drank (en dat heb ik zelfs al lang meer dan genoeg in huis)! 1 druk op de knop en het wordt bezorgd. Ik zou zeggen, inslaan die handel!
Haha die wijn doet me niet veel, maar ik had bijna sushi op het cadeaulijstje voor de baby gezet. Over cadeaulijstjes gesproken... E kwam vanmorgen aan met: "Mij bijna jarig! Heb je al feesthoedjes gekocht?" Ik moest er eerst om lachen, maar toen bedacht ik me dat ze inderdaad al bijna jarig is. Als de baby inderdaad wacht op de keizersnede, is zij 3 weken later jarig. Dus ik stuurde even snel een uitnodiging naar familie via Facebook. Had ik in plaats van haar cadeaulijstje bijna de link naar het lijstje van de baby gestuurd: met zijn naam er bij.
Hahahaha. Nee hier is het verder ook niet echt in huis. Ja er is altijd wel een flesje maar meer omdat mijn man een glas rose op zn tijd ook wel kan waarderen, afwisselend met een speciaal biertje
Wow wat is er veel gekletst! Maar we hebben gebeld... Ik nog een soort van benoemen naar de vk van ik denk nu dat het meevalt, denk dat het urine is... uiteindelijk vk toch gekomen. Blijkt het vruchtwater te zijn! Echt zo zeker ik vaak was dat ze geboren ging worden, zo oprecht had ik dat gevoel nu niet. Ik keek de vk ook zo verbaasd aan, ze schoot helemaal in de lach. Ze denkt dat het wel een hoge vliesscheur is. Bij persen komt er niet altijd wat uit. Maar soms tijdens lopen liep het lang mijn benen. Lig nu aan de ctg, heb het spaansbenauwd van de zenuwen. En vriendlief is even terug naar huis, we moesten de maxi cosi meenemen van de vk. Ik had daarin haar luiertas klaarstaan. Maar hij heeft niet de link gelegen die moet mee... gelukkig wonen we dichtbij
@wolkje1994 spannend zeg! Toch vruchtwater! Voel je ook al iets van weeën? Of nog helemaal niets? Heel veel succes! Mijn eerste bevalling begon ook met de vliezen die braken, 23 uur later was onze zoon er.
goed dat je gebeld hebt dus! Omdat je nog geen 37 weken bent zullen ze je waarschijnlijk niet meteen gaan inleiden etc. Ze wachten vaak totdat je de 37 weken hebt bereikt omdat je namelijk vruchtwater blijft bijmaken. Maar hou ons op de hoogte wat het gaat worden!! In ieder geval heel veel succes!!
@wolkje1994 spannend!!! Misschien komt het nog voor @Imona? Hoop je dat de baby nog even blijft zitten of is jet wel goed zo? Snap heel goed dat je eht spannend vind nu. Je bent al heel ver gekomen. Het lekkerste aan bevallen zijn is wel dat je indd gewoon weer kunt zitten en liggen en bewegen. @Marsepein, hoe gaat het daar? @Imona, alles klaar?
Nou het rommelt aardig en zien ze ook op de ctg. Ze hebben al aangeven sws te willen dat ik binnen 24 of 48 uur ga bevallen. Dus tot 37 weken laten ze mij niet lopen. Alleen de pijn wordt echt wel flink meer. Dus ben benieuwd.
@wolkje1994 goed dat je gebeld hebt dus! Spannend hoor! Hier net ineens echt pijnlijke kramp in mijn benen, voelde echt als de weeën bij mijn dochtertje. Maar ik durf nog nergens op te hopen. Alleen zo verwarrend: bij mijn vorige bevalling merkte ik pas iets nadat ik 3 cm ontsluiting had. Daar voor nooit harde buiken, voorweeën of wat dan ook gehad. Dus nu hoop ik bij elk krampje dat het iets betekent.
Oh meid wat spannend!! Toch vruchtwater dus! Hopelijk zet het nu zelf door en heb je snel je meisje in je armen. Zet 'm op!! ❤