@jvsd92 ik merkte dat mijn vriend ook niet alles doorhad, met praktische dingen echt helpen herinneren en achter zijn broek aanzitten. Maar ik zag ook hoe erg hij het vond dat ik dat moest doen. Ik denk dat die mannen er gewoon anders mee bezig zijn dan ons. Op een andere manier bewust ermee bezig zijn. al moet ik wel zeggen dat hij heel veel contact met de kleine zoekt dmv van geluiden op mijn buik maken, voelen aan mijn buik en kusjes geven op mijn buik. Heel schattig bij zo’n nuchtere vent. Maar denkt dat wanneer het echt zo is, er ook echt besef bij mannen komt!
@wolkje1994 blijft nog even spannend dus, maar er is wel degelijk iets aan het gebeuren! Bij mij helaas niets meer. Krampen van gisteravond zijn weer weg. Ik voel alleen nog steeds telkens veel druk tegen mijn heupbotten. Herkent iemand dat? Voelt alsof de baby ze uit elkaar duwt of zo.
Hier nam mijn man echt geen vrij voor elke verloskunde afspraak. Is toch zonde vd uren die je opneemt voor een afspraak van 10 min? Hij is meegeweest naar de termijnbepaling en naar de pretexho. Verder niet. Hij informeert wel achteraf hoe het bij de vk was. Verder was hij wel betrokken maar zijn we erg laat begonnen met alle voorbereidingen. Dus pas rond week 35/36 zijn we op zoek gegaan naar baby dingen die we nodig hadden en toen had hij vakantie dus dst hebben we samen gedaan. En hij nam vaak de kinderen voor me mee weg zodat ik kon rusten of bv eten bestellen. Dus betrokkenheid hoeft zich echt niet te uiten in mee gaan naar alle afspraken. Heb ook drie keer een CTG gehad onverwachts gedurende werktijd. Dan wilde hij op de hoogte worden gehouden maar vertrok niet van zijn werk. Dst wilde ik ook niet.
Hoi dames, Ik heb niet alles bij gelezen, ben gisteren begonnen aan een 3 daagse training, na 6 weken volledige rust, was dat echt flink afzien en ik moet dus nog 2 hele dagen. Omdat het ook een stukje rijden is heb ik wel hotel geboekt. Enerzijds heel fijn, want ik heb gisteravond heerlijk een uur in bad gelegen met Netflix op de tablet (thuis geen bad), maar het bed is te zacht voor mijn bekken, de luchtzuivering slaat ieder uur aan, waardoor ik elke keer wakker schrok en het is erg gehorig, dus ik heb gisteravond/vannacht kunnen mee genieten van de buren die 3x seks hadden Dus ik begin aardig brak aan dag 2 En als we klaar zijn om 16:00 maar even snel kijken of ik ergens oordopjes kan kopen voor komende nacht
@wolkje1994 ik hoop voor je dat het vandaag gewoon goed door gaat zetten, zijn anders wel 4 lange dagen als je nu al vrij veel pijn hebt. Heel veel succes!!
Ik ook niet begon eerst om 22:00, daarna om 0:00 nog een keer en de laatste keer heb ik niet op de klok gekeken, maar gok rond 3:00 ofzo, dacht echt: ga slapen ofzo. Maar die vrouw maakt echt teringveel lawaai, die man hoorde ik heel af en toe, maar zij, jemig
@wolkje1994 Spannend dat je kleintje nu snel zal komen. Ik hoop op een goede bevalling voor je! Net nog even deze besteld voor de kaarten die we gaan ontvangen. Een stuk makkelijker dan alles inplakken.
@wolkje1994 als het niet doorzet hoop ik dat je buik wel wat rustiger gaat worden en anders moet het maar losgaan!
@wolkje1994 nog even afwachten dus. Maar er komt blijkbaar wel vanuit zichzelf iets op gang. Wij wachten met smart op babynieuws Gisterenavond had ik flinke krampen en bij het opstaan elke keer een harde buik. Die heb ik nog geen enkele keer gehad. Vannacht rond 4 uur werd ik super beroerd wakker. Gevoel te moeten overgeven en te moeten poepen. Op de wc gebeurde er niks dus met een Rennie en een emmer weer naar bed gegaan. Voorwerk heb ik nooit gehad dus dit is wel even wennen hoor voor mij.
Wat een nacht @wolkje1994!! Ik hoop dat ‘t snel doorzet en je niet al te moe je echte bevalling ingaat.
Wij zijn aan ‘t wachten op de kinderarts R krijgt z’n eerste keuring Grappig, want super vaak doe ik die hier op de afdeling. Ben benieuwd welke van m’n collega’s t is
@wolkje1994 spannend hoor, je bent er bijna.. mocht de ontsluiting niet vorderen dan zou ik proberen te overleggen of je alsnog iets kunt krijgen om even uit te rusten zodat je straks niet zo vermoeid aan het bevallen bent.. maar wellicht gaat het vanaf nu wel heel snel. Het gaat nu ineens zo snel bij iedereen, het einde is in zicht. Hier vannacht weer amper een oog dicht gedaan, baal daar zo van want heb Mn rust echt nodig merk ik. Overdag probeer ik het wel af en goe een uurtje op de bank maar met de kids ook zo druk. Ik heb ook het idee dat ik continue boodschappen aan het doen ben. Dan is de koelkast net lekker goed gevuld en binnen 2 dagen weer leeg, ze hebben allemaal een groeispurt en eten en snacken vliegt er doorheen vooral op de sportdagen. Boodschappen zijn gewoon niet aan te slepen. Vanmiddag weer eens maar dan met mijn man samen dan kan hij tillen. En daarna mag hij het stokje overnemen. Ik heb nu even rust, we hebben ontbeten en iedereen klaargemaakt voor zn voetbalwedstrijd en ik mocht een keertje thuis blijven heerlijk!! Wasje aangezet en nu even op de bank bijkomen met een theetje.
Wie weet waren zij het stel van een ander topic; 2 dagen met man op de hotelkamer blijven. Wat kunnen we doen?
@Boordevol even extra genieten van je rust dan! Kan iemand je niet helpen met kleine klusjes? Zodat je wat vaker niks hebt? @Poolvos haha lijkt me wel echt heel leuk dat je zo dan nu op een andere manier met je collega’s bezig bent. Benieuwd naar de keuring Hier even ‘spannend’. Net was het vruchtwater in mijn maandverband lichtbruin. Ze twijfelen of dat ze heeft gepoept in het vruchtwater. Over een uur weer kijken. Ze gaf aan dat wanneer het wel het geval is, ik vandaag zal worden ingeleid. Even spannend dus.
@wolkje1994 Jij maakt het spannend zeg! Fijn dat jullie daar mogen blijven in die kamer. Geeft wel wat rust. Ik zag dat je mij getagd had over een bericht over de betrokkenheid van de man in de zwangerschap. Dat was @Jo913 die daar een bericht over had geplaatst haha. Ik begreep er echt helemaal niets van toen ik jou bericht las. Hier weer een prima nacht gehad door de stapel kussens waar ik in lig. Vandaag niet zoveel plannen. Rustig thuis wat kleine dingetjes doen.
Jippie! Baby R is goedgekeurd. Vanmiddag om 15.30 (48u na geboorte) is nog z’n gehoortest, hielprik en geelzuchtmeting. Als dat allemaal gaat zoals het hoort, mogen we daarna naar huis ❤️ Ik ga straks weer even bijlezen en reageren dames!
Ahhh wat fijn, super! ❤ @wolkje1994 Oeh spannend, nog even afwachten dus! Ben je er inmiddels zelf al wat rustiger onder? Je bent in ieder geval op de beste plek nu! En die slapende man; heel herkenbaar. Ging hier precies zo bij de inleiding van dochter