De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    @Kikkertjekwak; van ♡e gefeliciteerd met jullie dochter! Volop genieten nu!

2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou Bataviastad viel enorm tegen. Geen geld uit kunnen geven. :cry: En wat een k*t weer zeg. Jeetje! Ze gaven eerst beter op dan dit. Nu dus warm thuis op de bank. :thumup:

Zal er vandaag nog iets gebeuren?!

3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Leuk om al die rommelende buiken mee te lezen.

Helaas rommelt die van mij ook en dat is toch nog echt te vroeg. Net een half uurtje heftige pijnscheuten om de paar minuten. Dus nu maar even rustig in bad.
    Wrs zijn het gewoon voor weeën of oefen weeën, want in bad nam het gelijk af.

Denk dat ik toch iets te druk ben geweest de afgelopen 2 dagen.

4. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
  5. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik lig weer in bed. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht. Morgen weer controle bij de vk. Ik hoop ontzettend dat er iets gebeurd is daar beneden en dat ze kan strippen. Ookal ga ik er vanuit dat dit nog onmogelijk is. Duimen jullie voor me?!

Ondertussen danst meneer er nog lekker op los in mijn buik. Die heeft het volgens mij nog zo enorm naar zijn zin. Ik vertel hem elke dag dat het buiten mijn buik ook heeeeeel leuk is hoor met ons. :o:

RachelleNM, LaQueen, 2de leg en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik lig ook alweer ruim een uur in bed. Opeens overviel mij de vermoeidheid, maar na een heerlijke (te) lange douche weer wakker. Buik heeft weer menstrutieachtige krampjes en soms harde buiken. Mijn rug is ook weer lekker aan het op spelen :rolleyes:. Heb wel zo iets van ga of weg of zet even goed door ben dit vage gerommel wel een beetje zat.

Morgen mag ik ook weer op controle maar ik vermoed dat ze nog niet gaan checken hoe het er voor staat (al heb ik stiekeme hoop:oops:)

LaQueen vindt dit leuk.
  8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Vanavond zo’n last van een harde buik dat ik zo’n zin in de bevalling heb en dat ik over een paar maanden m’n oude lijf weet terug heb. Voorlopig ga ik geen gekke dingen meer doen buitenshuis. Ik
    zit nergens meer lekker. Nu slapen, want ik ben bekaf!

LaQueen vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.369
    113
    Vrouw
    Prachtig ! Gefeliciteerd :)

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    *tik tak* 39 weken :rolleyes:

vannacht goed geslapen gelukkig. Straks weer check-up bij de gyn. Omdat ik er fysiek en psychisch doorheen zat de laatste tijd had ik eigenlijk aangegeven deze week ingeleid te willen worden en dat was ok, maar voel me de laatste week zo ontzettend goed dat we besloten hebben het nog een week aan te kijken. Tenslotte zou ik nog steeds heel graag thuis willen bevallen en kwamen de andere 2 met 39.0 en 39.3, dus natuurlijk best grote kans dat baby ergens deze week spontaan komt.
    En zolang baby en ik het goed hebben is inleiden geen noodzaak :thumup:

Moeten natuurlijk wel alle controles in orde zijn straks

RachelleNM, 2de leg, Isabella2020 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @jvsd92 Kon je wel slapen van de spanning? :rolleyes:

@kwebbelsnoes Wat fijn dat je je opeens zo goed voelt! Ik hoop dat jullie baby ergens in de komende weken spontaan komt.

@Lalaatje90 Dat niet weten hoe je moet zitten of liggen herken ik wel. Gelukkig is het de ene dsg minder dan de andere, maar dat vind ik dus 1 van de stomste dingen aan de laatste loodjes, net als die rot voorweeën waar @Miekje86 het over heeft, die helemaal niets hoeven te zeggen, maar wel stom voelen en menig dame in twijfel brengt. Want het kan ook wél betekenen dat het gaat beginnen.

En verder heb ik dus echt heerlijk geslapen opeens, zelfs alleen maar rond 12 uur eruit om te plassen. Van 22.30 tot 06.30 uur heerlijk geslapen en ook geen dochter die ‘s nachts een nachtmerrie had of speen kwijt was of moest plassen, heeeeerlijk!:) Denk dat ik de komende weken/maanden niet meer veel van zulke nachten heb, dus ik geniet er nog even van na.:p

RachelleNM, iez, Buko en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik meld mij ook weer na een slechte nacht:(. Ik heb helaas tot 2 uur vannacht wakker gelegen van allerlei kwaaltjes. Nu voelt alles rustig, maar lig nog heerlijk lui in bed met onze dochter naast me die even heerlijk in de tv verdiept is :oops:. Begin van de middag controle en daarna komen mijn ouders even langs, wil graag plakfolie op het doucheraam en dat komen ze eventjes doen. Kunnen we zelf ook maar ze willen graag nog iets kunnen doen voor ons

iez vindt dit leuk.
  13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik had nog wel even langer willen slapen. Zoontje is vrij vandaag, lag gisteravond heel laat op bed ivm uit eten, maar is ie wel weer zelfde tijd wakker :(
    En m’n buik voelt nog steeds naar en zwaar. Omdraaien in bed doet best zeer aan m’n buik/banden.

14. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier wel een redelijke nacht gehad. Paar keer eruit om te plassen. Maar ik ben nu ineens ondanks de zakjes voor m’n darmen al sinds gisterochtend verder niet naar de wc geweest terwijl dat net goed ging. Hopelijk kan ik dat nog wel voordat de bevalling begint..

Mijn man heeft gisteren tegen onze zoon gezegd dat hij nu echt wel mag komen, vanochtend zei hij: waarom heeft ie niet geluisterd? Haha:D en hij vertelde net dat hij gedroomd had dat de baby geboren was, zo lief :)

Gisteren kerstboom opgezet met kerstmuziek en chocomel, heerlijk! Vandaag komt mijn moeder misschien even theedrinken. En man en ik misschien even lunchen in de stad :)

Isabella2020, LaQueen, iez en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb opzich prima geslapen! Eventjes een uurtje wakker geweest omdat ik mijn draai niet meer kon vinden. Nu rustig opstarten. Om 11.30 de controle. Duim aub mee dat er iets mogelijk is hier kwa strippen haha. :o:

RachelleNM, Kikkertjekwak, LaQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Slapen? Hoe doe je dat?:o::evil:

Alles gaat met ups en downs, en vandaag weer even het gevoel hoe de f*ck ga ik dit nog twee weken zo volhouden o_O

Maar goed, man en kind zijn het huis uit. Huis is schoon, vanmiddag gyn. Verder maar niks doen.. :)

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ga hard voor je duimen!!

jvsd92 vindt dit leuk.
  18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik heb weer slecht geslapen helaas. Maar vandaag ben ik de hele dag alleen thuis. Dus dan kan ik gewoon lekker in bed blijven en af en toe bijslapen.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @jvsd92 ik duim voor je dat ze iets kunnen doen en dat je daardoor snel jullie kleine in jullie armen hebben.

@Buko het schijnt met je ogen dichten ergens (liefst een bed) liggen. Balen van je kwaaltjes. Vandaag maar lekker rustig aan doen.

@RoseMurphy begint al vroeg het niet luisteren :roflmao:. Hier ook 1 die niet luistert dat hij er uit moeten komen. Ik denk dat zijn oren nog niet af zijn ;)

@iez balen dat je ookal slecht geslapen heb. Volgens mij is het de nacht van de slechte slapers geweest

Buko, RoseMurphy en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Wij zijn inmiddels in het ziekenhuis. Zal zo een ballon geplaatst worden en dan is het afwachten! Wel spannend hoor. Mijn bloeddruk is weer heel erg hoog, dus het is wel een goede keus om hier nu te zijn en te starten met de inleiding. Zo eerst weer controle op zwangerschapsvergiftiging.

RachelleNM, 2de leg, JosjeM en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina