Ik ga morgenochtend even urine inleveren bij de ha om te checken op evt blaasontsteking, kan dan morgenmiddag meteen al bellen voor uitslag gelukkig. Ben benieuwd, op dit moment zijn de steken bij het plassen weer iets minder.. dus hopelijk is het gewoon niks. Nog beter als de baby gewoon komt dan maakt het me allemaal niet meer uit Ontzettend aan “de dunne” sinds vanochtend en de aambeien die minder waren zijn weer volop terug .. weer even pilletjes halen en heb nog zal. Zal er straks genoeg hebben denk ik dus zo min mogelijk last proberen te krijgen voor de bevalling.. Morgen lekker helemaal niks op de planning vind het echt prima, maar die rust mag van mij best doorbroken worden met een beginnende bevalling Nu lekker met warme chocomel op de bank! Hopelijk snel babynieuws hier!!
Nou dan weten we nog niet of ze later nog een zkh traject moet, maar iig niet direct na de geboorte. Oh oh daar beginnen die pijntjes en harde buiken weer. Volgens mij ga ik een onzekere rommelende avond tegemoet.
@iez Wat maak je het spannend zeg! Het zou fijn zijn als het doorzet en jullie weten waar je aan toe bent met jullie meisje.
@jvsd92 tuurlijk mag je eerst, als je maar op schiet . Ik hoop dat jullie kleine snel komt en dat anders donderdag de strip poging zijn werk gaat doen @iez ik ga voor je duimen dat het door gaat zetten.
Hallo dames! Nog geen babynieuws lees ik... Jammer hoor Hier juist een heerlijk rustig dagje zonder voorweeën. Nu wel een paar harde buiken, maar ik moest vanavond even alles alleen doen. Totaal niet erg hoor, heb vriend naar de bank gedirigeerd. Die moest vandaag dus naar het zkh voor z'n knie. Daar is 'ie zo'n 14 weken geleden aan geopereerd en dat zat gewoon nog niet goed. Veel last en pijn, kon nog steeds niet veel belasten en dus ook niet hardlopen (wat hij graag doet). Erg frustrerend voor hem. Ze hebben er een spuit in gezet en er kwam toch een partij veel vocht uit Ze stonden er zelf ook van te kijken Zit nu verdoving in (al raakt die uitgewerkt) en een ontstekingsremmer. Over 2 weken zou het al een stuk beter moeten zijn, zo niet moeten we weer terug. Vriend was allang blij dat hij niet weer geopereerd hoeft te worden
Vanmiddag op kraamvisite bij mijn collega geweest. Baby is nu 3,5 week oud. Dochter mocht helpen met de fles en was helemaal in de wolken, zo schattig.❤️ Nog even en dan mag ze haar eigen kleine broertje ontmoeten.
Bedankt dames, Hoe verlopen jullie voorweeën? Tot nu toe zijn die van mij nu een uurtje wel dan een uurtje niet. En dan binnen het uurtje dat ze er zijn komen ze gemiddeld om de 10 min en houden 1-2 min aan. Herkennen jullie dat?
Ja heel herkenbaar! Ik heb dit zaterdagavond een tijdje zo gehad. Hield er daarna alleen kramp aan over. Geen idee of het iets gedaan heeft. Dat weet ik donderdag pas.
Jaa ik meld me ook graag aan haha! Hoop echt dat we dit weekend aan het babyknuffelen zijn. Vind het wel echt een gek idee dat het ook zomaar na oud & nieuw pas zover kan zijn.. Ik hoop zo dat dat niet gebeurt
Yep, heb t bij nr zelfs 24 uur gehad elk kwartier. Ik maar denken dat ik al echt wat aan t bevallen was hihi omdat t zo regelmatig kwam. Nope. Alsnog ballon nodig gehad Voorweeen zijn echt zooo naar. Ik ga ook bij voorweeen er niet meer vanuit dat ik beval die dag. Heb bij nr 1 wel gemerkt hoe flauw moeder natuur t kan regelen. Ik heb nu nog geen voorweeen zoals toen wel heeeeeel vaak langdurige pijn (scherpe messteek) in mijn liezen dat ik tegen de muur sta te puffen tot t afzakt. Zal vast te maken hebben met indalen
Gewoon echt als menstrutiekrampjes, kon er geen duidelijk regelmaat in vinden. Vandaag was het weer helemaal rustig terwijl gisteren weer veel krampjes zijn geweest. Wacht het maar rustig af (oké soort van rustig)
Vannacht om 00:18 is onze dochter (e.k.m.e.f) (andersom) geboren! Het was een zeer moeizame bevalling (later meer), maar we maken het goed! We moeten nog minimaal 48uur in het ziekenhuis blijven ivm mijn zwangerschapsvergiftiging en haar bloedsuiker. Maar dat komt goed!