De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oef en als ik moet hoesten Pff kan wel janken. Zou ze me in mijn slaap enorm getrapt hebben ofzo!?

2. AapEnOlifant

AapEnOlifant Bekend lid

30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie meisje @Luna87 ❤!

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Luna87 gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet van elkaar.

@iez heeft het verder nog doorgezet? Al op controle geweest?

Hier gelukkig weer een goeie nacht gehad . Mag beetje laat op bed, de yoga liep een beetje uit door ons kletsen. Ben wel een beetje brak. Vanmorgen alweer veel harde buiken gehad leek wel een ritme in te komen, 1x was de harde buik vrij pijnlijk. Maar een weeentimer gedownload op de telefoon en sindsdien weer alles rustig :rolleyes:. Vandaag maar weer lekker rustig aan doen

LaQueen en iez vinden dit leuk.
  4. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Luna87! Lekker genieten en knuffelen nu!

39 weken dansje hier! Wanneer kom je, klein mannetje?

Net een afspraak voor een voetreflex behandeling gemaakt voor vrijdagmiddag. Wie weet helpt dat wat en anders heb ik een lekkere voetmassage gehad. :thumup: Ik weet echt dat het nog 3 weken zou kunnen duren maar ben het wachten gewoon zat. En wil dus echt niet met kerst, hopelijk kunnen we hiermee een zetje geven zodat we van het weekend al kunnen knuffelen...

Verder wel nog steeds harde buiken maar niet zoals ik hier van jullie lees. Sommige zijn wat ongemakkelijk en heb er enkele gehad die een tikje pijnlijk voelen maar niks wat echt heel vervelend is al. En vaak als m'n buik wat vervelend aanvoelt moet ik gewoon plassen, dat signaal geeft m'n lichaam ook echt heel slecht af de laatste dagen. Gister ook m'n vriend instructies gegeven om me tijdens de bevalling regelmatig naar de wc te sturen, die tip kregen we tijdens de zwangerschapscursus maar denk ook echt dat ik het nodig ga hebben.

Hij ligt ook aardig te draaien met z'n billen de laatste dagen, meer dan eerst. Hij blijft wel op dezelfde plek liggen maar voel hem wel regelmatig helemaal bewegen, voeten, billen, hoofd, m'n hele buik gaat dan op en neer. Vooral die voeten zijn niet altijd even prettig, maar fijn om te voelen dat hij het nog goed doet.

Zo maar eens wat nuttigs met m'n dag gaan doen, wat kleine huishoudelijke dingen ofzo. En misschien een rondje lopen, zonnetje schijnt lekker op dit moment.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Voetreflex is echt fijn, ik heb maandag een sessie gehad en mag vanmiddag om 17:00 nog een keer! Mijn baby is voelbaar verder in mijn bekken gezakt, verder heeft het nog niet geholpen om de bevalling in gang te zetten. Maar vanmiddag dus nog een keer. Hopelijk ben ik dan morgen wel te strippen!

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Net wc schoongemaakt, zometeen was ophangen en dan ben ik er wel weer klaar mee :roflmao:
    Zonet ook even op de weegschaal gestaan en er zit 11 kilo extra aan.
    Netjes, al zeg ik t zelf.

Isabella2020, LaQueen en Miekje86 vinden dit leuk.
  7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Helaas niet naar de verloskundige geweest.

Ze zei dat omdat de pijnen gestopt waren het weinig zin had om te kijken of er iets was gebeurd.

Dus nu mag ik laagdrempelig bellen, dat houdt in dat als het weer start en ik dan alsnog wil laten checken ik dan alsnog mag komen.

Isabella2020, LaQueen en Miekje86 vinden dit leuk.
  8. Kikkertjekwak

Kikkertjekwak Fanatiek lid

5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Kan niet lang meer duren zou je zeggen!
    Succes weer met dat wachten!

@Luna87 van harte gefeliciteerd! Hopelijk kan je goed genieten en voel je je beter. Die uurtjes vliegen hopelijk ook voorbij.

iez vindt dit leuk.
  9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik heb barstende koppijn :cry: Net een paracetamolletje genomen. Straks misschien nog een. Buik doet 'zeer'; staat enorm strak.
    M'n moeder stuurde net voor de zekerheid het telefoonnummer van de winkel door. Misschien voelt ze wat aankomen :roflmao:
    Vriend is nu naar de sportschool en gaat daarna om boodschappen :thumup: Hij moet een assessment maken, dus dochter en ik gaan straks even naar de Intratuin. Ze zit nu even lekker rustig een filmpje te kijken.

10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik had urine naar de huisarts gebracht ivm last van blaas; geen blaasontsteking maar ze vonden wel iets van ontstekingswaarden dus gezien mijn termijn zetten ze het wel op kweek en kan ik vrijdagmiddag of uiterlijk maandag bellen voor uitslag (tenzij tussendoor klachten erger worden uiteraard). Ik dacht eerst Pff vrijdag duurt nog zo lang maar is overmorgen al :D en eigenlijk hoop ik gewoon dat baby er vrijdag is en het allemaal niet meer nodig is.

Vanochtend kleine boodschappen gedaan met man en bij mijn ouders geweest. Rest van de dag in relax outfit op de bank hangen (en zometeen nog even op bed). Misschien dat ik nog een wasje draai.. of niet hihi.

11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy Ah, dat had ik een paar weken terug ook! De huisarts hier vertelde dat er (schijnbaar) altijd iets aan ontstekingswaarde in de urine zit van een zwangere. Ik heb toen wel ivm weekend een kuurtje gekregen, just in case. Uit de kweekjes is toen ook niets gekomen, was uiteindelijk allemaal schoon. :D

iez en RoseMurphy vinden dit leuk.
  12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @RoseMurphy hier een paar weken terug ook.
    Dikke stress bij de huisarts, want die zagen allerlei problemen. Mijn kweek werd zelfs doorgestuurd.
    Maar bleek achteraf allemaal niks aan de hand te zijn (behalve mijn stresslevel dat lag 3 dagen torenhoog).

RoseMurphy en jvsd92 vinden dit leuk.
  13. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Balen! Nog steeds? Misschien een paracetamol innemen? Denk wel dat ze je misschien een flinke trap gegeven heeft.

Misschien toch even bellen en laten testen op zwangerschapsvergiftiging als je je niet lekker voelt. Je kan gewoon een stomme dag hebben, but better safe than sorry, toch?

Spannend! Maar wie weet komt hij morgen of overmorgen uit zichzelf. :D

Morgen je uitgerekende datum. Ga eens bevallen jij.:|

RachelleNM vindt dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @LaQueen Maaaaar ECHT!! Ik zit er klaar voor haha. Elke dag was ik de wasmand leeg, gaat er een doekje over alles, rondje kruimeldief, vaat weg. Zodat alles spik en span is .. maar meneer heeft er geen zin in. :cry:

Vanavond maar weer is gezellig maken haha .. :roflmao:
    Morgenochtend om 09.30 een afspraak bij de vk, en nu gaan ze wél echt een poging doen om te strippen.

Wizzy5, Isabella2020, RoseMurphy en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    haha miss een dag de boel de boel laten en dat hij dan wil komen?

LaQueen vindt dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha ja zou kunnen. Maar dan moet ik de hele dag op de bank zitten ofzo haha. Ik heb anders niets te doen. En wil nog wel een beetje in beweging blijven met dit opgeblazen lijf. :roflmao:

Loveischocola vindt dit leuk.
  17. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    En dan heb je hopelijk dit weekend gewoon je baby in je armen! ❤️

jvsd92 vindt dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Och ik hoop het zo. :$

RoseMurphy en LaQueen vinden dit leuk.
  19. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Wij hebben een datum!!

Mocht de baby niet spontaan beslissen te komen, dan word ik tussen week 39 en 40 ingeleid, omdat ze het niet verstandig vinden als ik overtijd ga. Daar ben ik het volkomen mee eens!

Gelijk een intake gehad en even op de verloskamers (gezinssuite) mogen kijken.

Voor alsnog geen baby te bekennen, alleen door 't vele lopen, stiekem tóch tillen, hele dag door felle steken. (Eer-)Gister was dit alleen 's avonds...
    Mn schoonmoeder is patat halen met de kids, ik werd vermaand door manlief echt even te gaan zitten. Ik heb dat echt nodig anders blijf ik bezig.. herkenbaar? ;)

iez en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @jvsd92 fijn dat uiteindelijk alles schoon was. Ik wist dat niet dat bij elke zwangere zon beetje dat kon !
    @2de leg thanks voor de waarschuwing, ik kan me best druk maken haha dus dan weet ik dat ik gewoon ff rustig moet afwachten.

Maar ik wil zo graag geen antibiotica terwijl de kleine nog in mijn buik zit.. dus als hij nou gewoon nu/morgen/vrijdag komt.. dan maakt het niet uit of er wel of niet iets uit de kweek komt haha.

Net nog een babynestje besteld, kon het niet laten en gelukkig vond mijn man het prima haha :D

Morgen weer controle, ben benieuwd of ze ook even gaan kijken, maar denk het eigenlijk niet.

@Isabella2020 fijn dat jullie duidelijkheid hebben ! :)

Deel Deze Pagina