De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @jvsd92 Jaaaaa finally! Je geduld werd gewoon even op de proef gesteld. Hopelijk nu meer regelmatige weeën en ben je te druk om nog te reageren tot hij er is. Erg veel succes!

@kwebbelsnoes Oh no, hopelijk kunnen ze iets voor jou betekenen. Ik vind het sowieso super knap van je dat je het al tot bijna 40 weken hebt volgehouden, terwijl dat eerst niet voor mogelijk leek.

@Marlau Jammer van je man, hopelijk knapt z’n rug gauw weer op! Zijn er ook andere familieleden/buren die je een beetje kunnen helpen? Gelukkig ga je als het goed is nog niet bevallen, maar je wilt alles wel gewoon gedaan hebben en dat is begrijpelijk.

Dames ik durf het bijna niet te zeggen joh, maar wij hebben hier thuis eigenlijk super goed geslapen.:oops: Ik denk dat ik wel zo’n 8 uur slaap gehad heb in totaal, record hoor. :eek:

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    @jvsd92 ik hoop dat je een fijne bevalling tegemoet gaat!
    Trouwens ik ben wel benieuwd, hoe kunnen ze thuis ontdekken dat de baby gepoept heeft in het vruchtwater? En is het dus zo dat als de baby in het vruchtwater poept je altijd in het zkh moet bevallen?

@kwebbelsnoes had je al 2 paracetamol genomen en onder een hele warme douche staan voor 15-30 min? Toen ik het advies kreeg van het zkh om paracetamol te nemen zijn mijn “voorweeen” vrij snel daarna gestopt. Al wil je juist dat het doorzet, maar het zou je even op adem kunnen laten komen om te kunnen slapen.

@Marlau dat is wel even een teleurstelling. Sterkte!

Ik verheug me op baby-nieuws vandaag leuk.

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wow LaQueen wat een heerlijke nacht heb je gehad! Jaloers hier Hahahah daar kan ik alleen maar van dromen!

Ik sliep niet tot 5am, kon gewoon geen houding vinden, alles deed zeer, toen toch weer naar boven gegaan in mijn zachte auping bed en toen sliep ik eindelijk wel, maar van korte duur want dochter en man waren om 6:20 en 7:45 wakker. Dus nu gaan ze eerst naar de kerk samen en dan door naar opa en oma zodat ik hier lekker kan bijslapen. Hopelijk lukt dat.

LaQueen vindt dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Sorry, inbraak. Las hier met je mee! (Ons topic is zo stil ;))

Zet ‘m op meid! Nog even en dan is hij er! :)

jvsd92 vindt dit leuk.
  5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als je vliezen thuis zijn gebroken komt er vruchtwater met meconium naar buiten, dat ziet er groenig/troebel uit, dus moet je, mits er genoeg tijd is, naar het ziekenhuis.

iez vindt dit leuk.
  6. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    @jvsd92 wat super spannend! Zet hem op!!!:D

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik heb vannacht eigenlijk ook best lekker kunnen slapen, geen voorweeën, zelfs niet eens naar de wc geweest vannacht. Werd alleen wel een paar keer wakker om mijzelf om te draaien met kussentje onder buik.
    We zijn nog maar net beneden. Wel al in de kleren. Nu bakje koffie en ontbijten :)

iez, LaQueen en Dame09 vinden dit leuk.
  8. nadine001

nadine001 Fanatiek lid

10 apr 2014
    1.797
    2.226
    113
    Vrouw
    noord holland
    Zat vannacht om 3 uur naar commode indelingen te googlen :o:

Marlau, RachelleNM, Want2beAmom en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Hier weer een goede nacht gehad. Werd om 6:40 wakker om te plassen en viel daarna weer in slaap tot bijna 9:00uur. Zolang deze nachten blijven aanhouden, mag de kleine man nog wel even blijven zitten hoor :)

Succes @jvsd92 en @kwebbelsnoes met jullie gerommel en het harde werk wat eraan komt!

iez en LaQueen vinden dit leuk.
  10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wij zijn nu in het ziekenhuis voor een ctg, baby beweegt veel te weinig. Ik had nu 2 cm ontsluiting. Conclusie van de vk was wel dat mijn lichaam echt op is en eigenlijk niet meer kan.
    Als ctg goed is wordt ik vannacht opgenomen met slaapmedicatie. Anders gelijk inleiden en anders waarschijnlijk morgen

11. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Sterkte. Hopelijk heb je snel je baby!

iez vindt dit leuk.
  12. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Succes @jvsd92 !! Zo spannend en ik hoop stiekem dat wij gewoon gelijk lopen en ik dus morgen mag..

En hopelijk zet het bij jou ook door @kwebbelsnoes !

Even klaagmodus aan hier.

Rond half twaalf gaan slapen, rond 2.30 ofzo was ik al 3x naar de wc geweest. 5.15 dacht ik dat ik echt naar de wc moest, dus telefoon mee (haha) en was helemaal wakker, terug in bed maar kon niet meer slapen. Vanaf 5.45 dus beneden.

Nog geen voorwee of niks. Ik heb echt zon onzin gevoel dat die kleine gewoon niet gaat komen. Ik zou zo graag zien dat het uit zichzelf begint maar ik weet echt niet of ik het trek om af te wachten tot na oud&nieuw/42 weken... Toiletgang gaat ondanks zakjes voor darmen lastig, echt het idee dat baby in de weg zit. Ik ben zo ongeduldig ondertussen en tegelijk voel ik me schuldig en egoïstisch om over inleiding na te denken, want als hij er tegen die tijd nog niet is is hij er blijkbaar nog niet klaar voor, fysiek gaat het nog prima en mentaal heb ik vooral het idee dat het ongeduld is bij mij. Gisteravond was hij weer ontzettend druk, net als eergister. Maar als ik dan ‘s nachts terug in bed kom na wc en hij beweegt niet meteen, moet ik hem eerst goed gevoeld hebben voor ik rustig kan proberen verder te slapen. Duurt ook langer voor ik weer kan slapen nu. Sowieso als hij even niet beweegt vind ik het eng.

Tegelijk; inleiding zou echt nog wel even duren en de kans is natuurlijk groot dat hij nog uit zichzelf komt enzo.. maar die onzekerheid bah.

Oke klaagmodus weer even uit..

Nu even lekker douchen en haren wassen. Straks visite en hier lekker even soep maken, verder begonnen aan een voor mij nieuwe serie op Netflix vandaag, Virgin River, tot nu toe best leuk!

13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Mijn vorige bericht kruiste dit bericht. Heel veel succes en hopelijk snel knuffelen!

14. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Grote kans dat je een baby op precies de uitgerekende datum krijgt!

15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Marlau balen van de rug van je vriend. Hopelijk knapt hij snel weer op. Ik zou gewoon om hulp vragen bij vrienden en familie. Ik weet dat dat heel lastig is (zelf erg moeite mee om hulp te vragen en te accepteren). Succes en als je even moet spuien gewoon lekker hier doen. Lucht heerlijk op kan ik je vertellen ;).

@LaQueen heerlijk toch even 8 uurtjes slapen achter elkaar. Heb ik ook kunnen doen tot afgelopen week, sinds deze week is het wisselend.

@iez dat kan je aan de kleur van het vruchtwater zien. Als het anders is dan helder en beetje bloederig moet je direct aan de bel trekken. Vervelend dat je ook slecht geslapen heb. Wel fijn dat je nu even je rust krijgt. Je man zal wel allemaal vragen krijgen of je al bevallen ben :roflmao:. Onze dochter was vorig weekend logeren bij opa en oma en met hun mee naar de kerk, wij waren er zelf niet om gewoon even bij te komen. Kregen ze toch al de vraag is er wat begonnen bij der :roflmao::roflmao:. Ze moesten helaas iedereen teleurstellen.

Hier een redelijke nacht gehad. Onze deurbel was vannacht in storing :rolleyes: ging opeens ieder uur af:eek:. Na 3 keer maar de batterijen er uitgehaald :roflmao::roflmao:. Daarna ging er 2 katten lopen etteren :rolleyes:, slaapkamer deur dicht doen had geen nut want dan gingen ze aan de deur krabben:mad:. Ze zijn nooit zo onrustig in de nacht, hopelijk is dit een teken:oops:. Daarna kwam onze dochter al om half 6 die had een nachtmerrie. Ze is bij ons weer in slaap gevallen maar dan slaap ik weer niet lekker omdat ze zo bewegelijk is. Net wat langer kunnen blijven liggen en daarna heerlijk even onder de warme douche. Nu zit ik helaas weer met last van mijn rug op de bank:(. Vanmiddag even gezellig naar mijn ouders. Mijn zusje en der vriend komen ook (wonen op een uur rijden hier vandaan) dus dat is wel gezellig.

iez en LaQueen vinden dit leuk.
  16. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    @RoseMurphy Ik snap je ongeduld heel erg goed! Tegelijkertijd is het goed om te weten dat bij veel mensen de 1e na de uitgerekende datum komt. Nog even volhouden, ook jij bent er bijna.❤️

RoseMurphy en iez vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hoop voor je dat de ctg goed is, dan kan je hopelijk even een nachtje bijkomen voordat de kleine komt

iez vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RoseMurphy ik hoop voor je dat de kleine snel komt. Ik ben die serie op het moment ook aan het volgen. Vind het wel heerlijk vermaak.

RoseMurphy en iez vinden dit leuk.
  19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor de verheldering rondom het vruchtwater. Mocht die breken dan hoop ik de kleur nog te kunnen zien. Als het op mijn bruine bank breekt gaat het wellicht moeilijker.

@Miekje86 oh zou zo maar kunnen idd dat ze gaan vragen. Het voordeel (en ook nadeel) van onze kerk is dat er 5000 mensen erheen gaan verdeeld over 3 diensten, dus je komt niet zo vaak bekenden tegen of weinig.

Netflix: ja Virgin River ben ik sinds kort ook mee begonnen. Tot nu toe best leuk. Ik hou van die “rustige series” zoals When calls the heart.

Bah hoofdpijn, ik ga gauw paracetamol nemen voordat het overgaat in migraine.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Fijn dat je nu in het zkh bent, hopelijk is alles in orde met de kleine. En fijn dat je opties hebt Vwb uitrusten/bijkomen en/of bevallen. Sterkte!

Deel Deze Pagina