Wat een boefje hebben jullie @kwebbelsnoes Gefeliciteerd nu lekker bijkomen van alles, en genieten samen
Gefeliciteerd! Hij wilde graag als superman naar buiten. Nu lekker genieten en hopelijk zakt de pijn snel
Wat snel indd @kwebbelsnoes Jammer dat je alsnog een keizersnede moest, maar t belangrijkste is is dat eruit is lekker genieten!
Hoera! Kan mij voorstellen dat iedereen heel raar op kijkt, ineens een arm ipv hoofd. Gelukkig dat je niet thuis was! Beterschap en geniet van meneertje
Gefeliciteerd @kwebbelsnoes! Wat een verrassing zeg eerst een arm. Veel sterkte met het herstellen van de keizersnede. En geniet van je gezin.
Gefeliciteerd met jullie zoon @kwebbelsnoes! Onverwachte wending maar hopelijk toch lekker genieten nu!
Gefeliciteerd @kwebbelsnoes met jullie zoon! Dat moet inderdaad schrikken zijn geweest. Nu lekker genieten!
@kwebbelsnoes van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! jammer dat het anders verliep dan gepland. Ik hoop voor je dat je snel af zult zijn van de naweeën en pijnen.
Ze hebben hier helaas niet kunnen strippen. Baarmoedermond was wel al half verstreken. Ik heb van de vk nu pilletjes gekregen (homeopathie) die ervoor moeten zorgen dat de andere helft ook gaat verstrijken As zaterdag poging 2! Ben wel een beetje teleurgesteld, maar vind het ook wel fijn om te weten waar ik ongeveer aan toe ben. Vk gaf namelijk aan dat ze niet verwacht dat het met de kerstdagen opeens gaat doorzetten. Ik vertrouw op haar expertise, dus dat geeft ook wel een beetje rust. Ze is heel kundig Vanavond zijn we spontaan uit eten gegaan. Was erg gezellig en lekker Ik duik nu lekker m'n (net schoon opgemaakte) bedje in
Van harte gefeliciteerd met ds geboorte! Een heel goed herstel voor je gewenst, balen dat het uiteindelijk zo liep maar mooi dat je kan knuffelen