@RachelleNM balen dat het niet kon, maar net even die zekerheid hebben hoe het er voor staat is wel fijn, ik vind vooral die onzekerheid helemaal niks. Ik mag vrijdag weer op controle en wil dan vragen of ze willen checken hoe het er voor staat daar beneden en of ze evt willen strippen. Al hoop ik gewoon dat ie vandaag komt maar alles is weer stil gevallen dus denk niet dat ie er vandaag al zin in heeft en de komende 2 dagen mag die van mij niet Zo dadelijk dochter naar de opvang brengen. Vandaag viert ze daar kerst en voor het eerst mogen de ouders er bij zijn, ga ik dus strakjes ook heen en de rest van de dag ga ik denk ik lekker niks doen. Vannacht zowaar weer goed geslapen
Hier ook wel lekker geslapen, tot half 6, toen klaarwakker en rond half 7 nog even in slaap gevallen voor 2 uurtjes. Nu even een bakje koffie en zometeen even langs prenatal
Best oké geslapen hier gelukkig. Net terug van vk, alles was goed. Hij zit gewoon erg lekker in mijn buik haha. Verder niet gekeken, maar vrijdag indien nodig dus strippoging en afhankelijk van hoe dat gaat, kunnen we die middag of dag erna afspraak bij gyn krijgen en anders de maandag sowieso. Misschien als de strippoging goed lukt dat we dan zelf beslissen het weekend nog even af te wachten. Nu even slapen, daarna lekker de keuken in en taart en koekjes bakken
Gisteren zijn wij uiteten geweest. Ik kreeg een heel vol gevoel, kreeg veel voorweeën en was al even bang dat de bevalling zou beginnen terwijl ik mij op dat moment niet fijn voelde. Blijkbaar was iets van het eten verkeerd gevallen, want nog voor ik wilde slapen kwam al het eten eruit zetten. Heb in totaal vannacht 5x overgegeven en 2x op het toilet gezeten. Gelukkig kwamen mijn ouders vanmorgen en zijn ze met L. naar Ballorig. Ik heb net denk ik ongeveer 1,5 uur geslapen en ik werd wakker met trek. Net dus een crackertje gegeten en kijken hoe de thee valt, want zelfs water kwam er vannacht gewoon weer uit. Hoop wel dat dit betekent dat het sowieso geen kerstkindje wordt, want hij moet mij eerst de kans gunnen om even aan te sterken.
Hopelijk voel je je gauw weer beter @LaQueen. Je zo belabberd voelen is echt verschrikkelijk. Zeker zo tijdens de feestdagen. Hopelijk laat de kleine je nog even met rust...
@kwebbelsnoes Gefeliciteerd! Wat is dat snel gegaan. Toch even schrikken lijkt mij?! Geniet heerlijk van elkaar en spoedig herstel!
Dankjewel voor al jullie lieve reacties! Met mij gaat het lichamelijk super goed. Ik moet echt opletten dat ik niet teveel doe aangezien ik me goed voel. Mijn man fluit me geregeld terug. Wij zijn inmiddels thuis. Quin ligt helaas nog in het ziekenhuis. Inmiddels is de test van zijn hersentjes afgerond en die is helemaal goed. Zijn hersentjes zijn helemaal in orde en hebben geen schade opgelopen. Ze gaan nu zijn voeding verhogen zodat hij zsm van het infuus af kan. Wel is hij geel gaan zien, dus ze hebben bloed geprikt om te checken of hij onder de blauwe lamp moet. Die uitslag krijgen we vandaag nog. Morgen gaat hij waarschijnlijk nog niet mee naar huis. We duimen nu heeel heel erg hard voor tweede kerstdag. We zijn toe aan wat rust en vooral aan samen zijn. Want jeetje wat is het elke keer heftig om je kindje achter te moeten laten en zonder hem naar huis te moeten. Hier ook nog een fotootje van ons wondertje. Bekijk bijlage 637437
Wat een prachtig mannetje @jvsd92 Hopen dat ie tweede kerstdag mee naar huis mag en kunnen jullie thuis verder genieten!
Beetje dubbel om het “leuk” te vinden want het is niet leuk dat jullie mannetje in het ziekenhuis moet blijven, hopelijk kunnen jullie snel samen thuis gaan genieten!
Ik hoop dat jullie mannetje snel mee naar huis mag! Lijkt me heftig om hem achter te moeten laten inderdaad. Gister had ik weer een afspraak bij de verloskundige, nog gewoon een normale controle. Alles goed, niks bijzonders. Wel even gevraagd hoe verder als hij niet uit zichzelf komt. Heb voor volgende week dinsdag als ik 40+6 ben een afspraak voor een echo en mogelijk strippen. Doen ze normaal op precies 41 weken maar dat is nieuwjaarsdag dus dat was niet mogelijk. Een dagje eerder dus. Dan 3 dagen later zou weer controle en echo zijn en dan 2/3 dagen later naar t ziekenhuis. Hopelijk allemaal niet nodig, maar wel fijn om duidelijk te hebben wat de planning is wanneer hij blijft zitten waar hij zit. En vanaf 41 weken mag ik er sowieso zelf voor kiezen om ingeleid te worden als ik dat graag zou willen. Maar aangezien ik heel graag thuis wil bevallen denk ik niet dat ik die keuze snel zelf ga maken. Zeker omdat het lichamelijk gewoon eigenlijk nog wel prima gaat. 's Avonds nog voetreflexologie gehad, heerlijk ontspannen weer! Wel wat harde buiken en soms een druk mannetje maar helaas nog weinig ander resultaat dus. Daarna nog heerlijk een tijdje in bad gelegen en daarna naar bed gegaan. Redelijk goed geslapen maar helaas vanaf 5.45 niet meer. Wel blijven liggen tot 7.30 ofzo en later op de ochtend nog een klein dutje gedaan. Vandaag bij vrienden langs geweest, erg fijne afleiding! Thuis zitten wachten is toch ook maar niks. Vanavond lekker all you need is love kijken en kijken hoe lang ik dat volhoudt. Duurt tot 23.40 zag ik! Hoop eigenlijk dat ik alles kan kijken en niet in slaap val. Laatste keer toen ik wat later naar bed ging sliep ik die nacht wel erg goed.
Wat een schatje @jvsd92 !! Hopelijk snel naar huis en wat fijn dat het verder zo goed gaat. Wil hier eigenlijk Home Alone kijken maar moet eerst de dvd vinden.. en daarna lekker All You Need is Love inderdaad. Man heeft beloofd wel naast me te gaan zitten maar die gaat iets anders doen/kijken op de iPad haha
@jvsd92 Wat fijn dat de testen goed gaan! En super dat jij ook zo snel aan het herstellen bent. Een beetje een gekke kerst voor jullie dit jaar, maar wel allemaal mooie berichten verder!
Hè @jvsd92 wat naar om jullie kleine Quin in het ziekenhuis achter te moeten laten. Hopelijk maar voor kort. Hij is daar in goede handen en wat fijn dat de uitslagen goed zijn! Nu lekker bijslapen en morgen terug om Quin te knuffelen!
@jvsd92 fijn Dat de uitslag van de hersens goed zijn. Weet je al wat meer over de waardes van geel zijn? Onze dochter heeft dat ook gehad vlak na de geboorte. Ze is niet geprikt maar net op tijd weer minder geel gaan zien, ik denk dat ons geluk waarin was dat ze in mei is geboren en het heerlijk zonnig weer was dus ze kon lekker veel in het licht liggen zonder kleren. maar volgens als ze in een ziekenhuis liggen prikken ze vrij snel. Zelf heb ik ook geel gezien en moest zelfs onder een speciale lamp (prachtige foto's zijn daar van ) en daar heb ik niks aan over gehouden.
@Miekje86 Ja inmiddels weten we de uitslag. Was onder de grens, dus prima. Ze doen het volgens mij heel snel, want wij vonden hem er hetzelfde uit zien als de dag ervoor.. totaal niet geel. Hopelijk morgen ook weer goed. Des te sneller meneer mee mag!
Gelukkig dat die waardes goed waren. Hopelijk mag hij 2de kerstdag nu lekker mee naar huis. Kan je hem heerlijk vertroetelen en bij je houden.
Gelukkig dat het goed was allemaal! Onze zoon werd ook snel geel na de geboorte, vond de verloskundige hier thuis. Toen zijn ze hier thuis geweest, even snel bloed geprikt en klaar. Dat kunnen ze dan meteen zien indd.