Heerlijke dag gehad vandaag. Ochtend relaxed thuis in bad, vanmiddag naar mijn ouders en daar spelletjes gedaan met mijn broer en schoonzus nu wel weer wat last van spierpijn dus ga nog even lekker in bad en dan slapen. Morgenochtend komt de vk langs voor een strippoging! Hopelijk lukt die. En dan beslissen we of we een gesprek met de gyn willen voor het weekend of erna. We neigen wel naar ervoor, ook ivm een inleiding die we liefst nog in 2019 wil plannen eigenlijk. Morgen alweer 41 weken!
Zo, wij hebben heerlijk gegournet! Dochter lag pas om 10 uur in bed Ikzelf lig nu ook lekker, vriend zit nog een serie te kijken. Van mij mag ze nu wel komen, hoor!
Echt hè @RachelleNM . Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vind dat de baby niet precies met kerst is geboren. Maar nu is het wel genoeg geweest Ik hoop gewoon dat het vannacht begint of anders morgen. Als strippen niet lukt, baal ik echt. Hoewel ik het nu echt minder fijn begin te vinden, hoop ik nog wel op een “spontaan” begin..
Geen kerstbabys dus Gelukkig hier ook niet, zoon blijft koorts houden en is volledig gestopt met eten ook. Drinken gaat er wel in. Maar zelfs ijsjes wil hij niet meer. Hopelijk morgen iets beter want hij zou naar mijn schoonouders toe (en dat vind ik ziek geen punt en zij ook niet,maar het ligt eraan of hij zelf wil. anders passen mijn ouders op want we moeten wel naar de gyn)
Zo grappig om te zien hoe we allemaal graag willen dat de kindjes komen, maar met kerst vinden we allemaal rust en mogen ze lekker blijven zitten en nu gaan we verder met waar we bleven voor kerst hahahah Mijn man begint nu zijn geduld te verliezen. Hij heeft zoiets van nou deze fase van wachten is goed geweest, ik wil verder, dus wordt maar geboren baby. Hahaha Ik ben benieuwd of we straks weer op de pauze stand komen met 31-12 en 1-1. Om dan eindelijk los te barsten met een reeks dagelijkse geboortes in de 1e week van Jan. Zal wel niet meer bij te houden zijn tegen die tijd. Ik moet ook naar de gyn vandaag (vrijdag). En daarna hopelijk nog 1 laatste controle volgende week vrijdag. pfff hebben jullie ook zo’n last van jullie huid nu? De baby rekt zich zo vaak uit in de omgeving rondom mijn navel dat doet echt zeer, heb lastminute ook veel strea erbij gekregen. en ja lig al weer een uur wakker....
Haha ja niemand wil een kerstkindje volgens mij . Het lijkt mij voor het kind zelf niet leuk om met kerst jarig te zijn. Oud&nieuw zou ik veel minder moeite mee hebben, maar daar heb ik ook niet zoveel mee. Hier mag ik vanmiddag weer op controle. Hoop zo dat ze willen checken/strippen. Morgen zit ik het op het termijn dat onze dochter werd geboren en de uitgerekende datum wat we zelf hadden berekend. In mijn hoofd is dat eigenlijk een beetje de datum. Ik lig hier ookal weer een klein uurtje wakker. Man moet zo gaan werken en die is weer lekker aan het hoesten. Verder is het vrij rustig in mijn buik, geen harde buiken gevoeld, wel hele lichte menstruatiekrampen (of denk ik dat ik die voel) Vandaag weer weinig op de planning. Onze dochter wil graag uitrusten heeft ze mazzel dat de opvang deze week gesloten is. Op het moment slaapt ze ook nog en stiekem hoop ik dat ze dat nog een uurtje even doet.
Hier ook weer lekker veel wakker geweest. Ik heb last van 3 factoren als ik eenmaal heb geplast. Mijn snurkende vriend, mijn dochter die soms opeens wakker wordt en uiteraard een baby die discofeestjes houdt midden in de nacht. Zuuuuucht, nog eventjes.
Nadat ik gisteravond moeite had om in slaap te komen, door krampen (lichte weeën?) in mn buik en onderrug, heerlijk geslapen. De jongste slaapt nog, was gister toch intensief dagje voor hem. Wij liggen ook nog, geen reden om er uit te gaan. We gaan zo ons Kerstontbijt veroberen. Gister vanwege de stroomstoring bij Kerstbrood gehouden. Nu de lekkere broodjes in de oven afbakken! Vandaag staat de schuur op de planning. Staat nog veel karton van de verhuizing. Moet een stellingkast in elkaar gezet worden en dan kan het geordend worden. Vanmiddag controle bij de VK. Ben benieuwd of het hoofdje vast ligt, vorige week was het ingedaald maar nog wel beweegbaar.
Helaas vlak na dat ik.op verzenden had gedrukt werd onze dochter wakker. Ze is wel relax en wil alleen op ons bed tv kijken, vind het prima kan ik nog even rustig blijven liggen. Heb nu wel regelmatig harde buiken (komen om 10-11 minuten) meet nog niet met de timer maar check wel even de klok . Ze doen geen pijn maar lekker is het zeker niet. Onze uk.is rustig, na een harde buik voel ik hem even lichtjes trappelen. Onze dochter riep net ook naar mijn buik (na het knuffelen er van) baby kom er nou maar uit . En toen ik tegen der zei komt de baby vandaag buiten kijken zegt ze met de grote wandelwagen . Mag hopen dat die niet mee naar buiten komt . Heerlijk als ze dingen heel letterlijk nemen. @iez geen last van mijn huid bij mijn buik maar ik merk als zachtjes krab (en ik heb amper nagels) krijg ik wel flinke rode krassen. Mijn striemen zijn niet erger geworden (was ik zo blij mee) tot van de week. Zijn er niet meer maar ze worden wel rood nu
Hier ook een paar kleine striemen erbij. Heb deze zwangerschap ook meer last van een harde opgezette buik en strakke huid, dus ik kijk er niet van op, als t maar een beetje binnen de perken blijft Vannacht heel slecht geslapen, kon op een gegeven moment niet meer op m’n rechterzijde draaien, zo’n pijn. En helaas na 9 weken weer een migraine aanval en zometeen nog verjaardag. Hopelijk wordt het niet erger...
Ik heb 0 striemen, wel doet mijn litteken van de bbz heel erg zeer. Is een heel dik litteken, echt lelijk genezen helaas. Ik moet ook straks naar de gyn, komt goed uit: de huisarts belde dat zij vanaf 37 weken mijn pijnstillers niet mag voorschrijven meer. alleen onder de verantwoordelijkheid van de gyn. Hoop stiekem te horen wanneer ik ingeleid kan worden. En hoop nog harder dat ik niet ziek ga worden, zoon gaat nu dag 3 in met koorts.
@Lalaatje90 balen dat je weer een migraine aanval heb gehad. @GroeneBomen lekker geen striemen, wel balen van je litteken. Hopelijk zet jou migraine aanval ook niet door. Hier is alles weer rustig geworden. Wel de hele ochtend geen lekker gevoel in mijn buik. Onze dochter is net opgehaald door mijn moeder. Hoop stiekem dat die rust alles weer op gang brengt en anders dik ik vanmiddag op de afspraak even wat aan. Met mijn moeder ook afgesproken als ze mij gaan strippen dat onze dochter bij hun gaat slapen uit voorzorg. Zo lekker op mijn gemak even douche, zodat ik fris en schoon ben voor ze. Is dat geen excuses in ieder geval
Zojuist bij de VK vandaan. Ze schatte het gewicht op 3600. Ik zei:" Daar teken ik voor, laat het vanavond maar komen". "Nou, zei ze, ik kan even voelen,". Nou, dat heeft ze gedaan. Lag nog ver naar achteren, wel gelijk zeurderig gevoel in mn buik. Volgende week nog een poging. Hopelijk niet nodig...
De VK zei "Als dit volgende week nog zo is, dan heb je nog wel een ballonnetje nodig" .. of het daarmee nog volledig dicht zit of nog teveel gesloten is.. dat weet ik niet.
Net terug van controle. Alles was goed behalve mijn bloeddruk. Deze is weer flink omhoog aan het gaan. Was nu 155/95. Mag me zo om 17 uur melden in het ziekenhuis voor controles en overleg voor evt inleiden maar dat hangt van de rest weer af. Nu even wachten op mijn man en dan de logeer spullen van onze dochter brengen naar mijn moeder. Ze heeft net nog wel willen voelen, strippen doen ze pas bij 40.4weken. Ik heb 1cm ontsluiting, baarmoedermond is al aan het verwekken en nog iets maar daar dat ben ik even kwijt door alles. Zag er positief uit maar het kon ook niks zeggen.....
Terug van de gyn. Alles was goed met de baby. De baby ligt goed, maar niet vast. Schijn na veel zwangerschappen vaak voor te komen dat de baby niet vast ligt. Dus hoofd half in de bekken maar ze kan er zo weer uit. Volgende week weer controle. Hopelijk beval ik voor die tijd.
@Miekje86 Spannend hopelijk is alles goed straks. @Lalaatje90 Ojee je was zo blij dat het weg was of zal voorteken zijn van hogere hormoon dat je snel gaat bevallen? Hoe was bij vk trouwens afgelopen week? Hier nog steeds menstruatie pijn die soms toeneemt en wat heftiger word plus steken in de buik/baarmoeder en harde buiken. En me borsten hebben opeens een groeispurt gehad weer. Bijnaaa 37 weken. En zo dankbaar dat de kleine man al zo lang veilig in me buik zit. Maar hij mag er straks ook wel uit met dat harde hoofd van hem in ribben en middenrif, heel lief die kopjes die die geeft maar doet soms best wel pijn haha... en ergste is als ik aan eten ben.. denk ik jongen je ligt al tegen de placenta aan zowat je kan het niet direct uit mijn maag halen hahaha