Bij de VK was alles goed, nog steeds ingedaald, bloeddruk was mooi. Weet niet of het te maken heeft met een naderende bevalling, maar leuk is het niet Ik dacht: die laatste 3 maanden zullen wel migraine vrij zijn, maar helaas. VK zei een hele tijd geleden ook al: het is maar net welke kant de hormonen opgaan. Ik zou graag willen dat ik nergens meer last van heb na de bevalling!
Net weer terug van het ziekenhuis (oké ook even gegeten was een beetje flauw lunch was het laatste wat ik op had) alles was goed behalve mijn bloeddruk en die zit ook op de grens. Morgenmiddag moet ik weer op controle en afhankelijk daar weer van of dat ik ingeleid ga worden. Sta nu 100% onder behandeling bij het ziekenhuis, als vannacht maar iets gebeurd moet ik daar heen ipv mijn eigen verloskundige. Heb wel net even afgesproken met mijn eigen verloskundige dat als het weer zo vlot gaat dat ik hun bel en dan helpen ze me gewoon. Hebben dat liever ipv op de snelweg bevallen
Hier ook alles oke qua controle,net als bij @iez ingedaald maar los in bekken. Idd ivm eerdere zwangerschap. Gelukkig kan hij niet meer omdraaien, issie te bol voor Volgende week vrijdag laatste check, toucheren en dan datum voor inleiden vast leggen. Iig volgend weekend zal ik worden ingeleid
@iez ja word zeker spannend. Begin hem nu wel een beetje te knijpen, terwijl ik eerst zin in de bevalling had. Heb het idee dat ze nu ook strenger zijn hiermee dan de vorige keer. Mijn onderdruk was toen hoger en toen lieten ze me gewoon een week door lopen tot het zelf opgang kwam.
Was je toen ook rond dit termijn? Misschien ligt het daaraan? Of dat het nu extreem hoog is tov hiervoor?
Ik zit vandaag op het termijn dat onze dochter geboren is. Ik weet mijn waardes van toen niet echt meer, wel dat mijn onderdruk schommelde tussen de 98-105, maar mijn bovendruk geen flauw idee. Nu was de eerste paar metingen mijn bovendruk ook te hoog in combi met mijn onderdruk. Was gisteren eerst 155/95 En in het ziekenhuis 130/90. Ze maken zich ook meer zorgen om de onderdruk. Ik wacht vandaag maar rustig af, helaas vannacht niet door gezet. Net wel met hoofdpijn wakker geworden maar dit voelt meer als een katerhoofdpijn dus hoop dat die zo weg trekt anders moet ik het ziekenhuis bellen
@Miekje86 geen risico’s nemen hè. Het zkh zegt het allemaal vast niet voor niets. Soms lopen helaas dingen niet zoals we voor ogen hadden. Het mooie is dat hoe dan ook, je word beloond met een prachtige baby in je armen. Sterkte!
@Loveischocola & @iez ik neem zeker geen risico. Wat moet dat moet en mijn gezondheid en die van de baby gaat gewoon voor. Hoofdpijn trekt nog niet weg ga zo eens kijken wat gebeurd als ik eet als dat niet helpt dan ga ik zeker bellen. Als ze straks zo iets hebben het is beter dat je ingeleid word dan ga ik daarvoor, ze zeggen dat dan niet voor niks. Maarja verstand en gevoel zeggen soms beide wel eens iets anders Zo nog eens op slippersjacht voor in het ziekenhuis ga er denk ik nu langer zijn dan dat we eigenlijk van mijn bevalling snelheid uit gingen. Gisteren grapte ik nog met de verloskundige dat ik de vorige keer langer in het ziekenhuis was met de controles dan met de bevalling.
Op deze termijn (39.2) werd m'n oudste geboren! Om 10:51, dus dat gaan we niet meer redden Wordt vanochtene nog gebeld door de vk om voor vandaag te strippen. Ligt er aan of ze bezig is met een bevalling Hoop zo erg dat het lukt en dat we vandaag/morgen onze baby hebben! Ben er zo klaar mee. Heel m'n lichaam doet zeer en ik kan gewoon niks meer. Afgelopen nacht ook eventjes wat tranen gelaten van de pijn in m'n rug. Bah. Kom maar gauw!
Ow wat vervelend van de pijn. Duimen dat je morgen nog je baby hebt Hier nog steeds niet migrainevrij, maar we gaan wel even een dagje op pad. Heb wel even wat afleiding nodig
@RachelleNM Erg vervelend om tot/over het termijn van je eerste te gaan. Voor mijn gevoel is (in mijn geval 39+5) dat toch een beetje de uiterste datum die je dan verwacht hè? Hopelijk lukt het strippen! Mijn vriend zit dus de hele tijd stom te doen dat hij denkT dat onze zoon op de 12e geboren wordt (7e uitgerekend). Want onze dochter is ook van de 12e en dat is daarom makkelijk te onthouden voor hem. Ik heb maar even uitgelegd dat ik het echt niet leuk vind dat hij de hele tijd zo ‘grappig’ doet, want hij heeft de lichamelijke pijnen niet die ik constant ervaar. Hij was zich er even niet van bewust dat het voor mij niet alleen gewoon wachten is zoals voor hem, maar dat ik het lichamelijk natuurlijk ook nog beleef en heeft toch maar z’n excuses aangeboden en dat hij het niet zo bedoelde, want hij gunt mij de lichamelijke lasten natuurlijk niet. Telkens als hij die opmerking als grap maakte was hij even vergeten dat dit voor mij toch niet zo’n prettige gedachten is.
@RachelleNM dat van onze dochter hebben we ook niet gered. Zij is om 03.56uur geboren. Zijn we dus ookal voorbij . Vervelend dat je zo'n last heb voor je rug, hopelijk kunnen ze strippen en hebben ze er tijd voor. @Lalaatje90 balen dat je not steeds migraine heb. Hopelijk trekt het snel weg. @LaQueen vervelend dat je vriend zo doet, hopelijk lukt het hem nu om er erg in te hebben. En ik hoop voor je dat hij geen gelijk krijgt met de datum
Spannend hier! Er komen veel baby’s aan binnenkort! Het liep hier gisteren even anders dan gedacht. Werd eind van de ochtend gebeld dat strippen niet ging lukken, er was nog een mevrouw van wie de vliezen waren gebroken en waar het rommelde, en als ze mij dan zou strippen en het zou ook beginnen was dat niet heel handig. Maar die mogelijkheid hadden ze al besproken met mij dus vond het niet zo erg. Omdat ik wel graag controle wilde, heeft de vk wel meteen een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor gistermiddag zodat ik daar gecontroleerd kon worden. CTG en echo waren helemaal goed. Placentafunctie nam iets af, maar gewoon zoals bij de termijn normaal is zegmaar. We hebben aangegeven dat ik uiterlijk maandag ingeleid wil worden en die afspraak staat nu ook echt! Ik word als het goed is straks gebeld door de vk voor een strippoging vanochtend. Mocht die niet lukken/de bevalling niet op gang helpen, dan ga ik morgenmiddag naar het zh. Als ik een ballon nodig heb moet ik blijven en dan ma ochtend vliezen breken. Als ballon niet nodig is gaan we weer naar huis en ma ochtend terug voor vliezen breken etc. Kortom: maandag gaat de bevalling in ieder geval beginnen !
Heerlijk al die vaste data! Mijn dochter kwam met 39+6 en ik heb het idee dat haar zusje haar gaat nadoen....had liever dat ze eerder kwam. Want m’n lichaam kan ook haast niets meer aan. Wat een opluchting zou het zijn als ze gewoon nog in 2019 wordt geboren.
Nou, weer een teleurstelling... Ze kon niet strippen want deze eigenwijze baby is weer omhoog gegaan Maandag weer een controle afspraak en dan gaan ze kijken of ze weer gezakt is, zo ja dan proberen ze het nog een keer. Heb wel 'al' 1 cm ontsluiting, dus nog 'maar' 9 te gaan