Ik had het laatst met de koelkast. Hier moet de keuken ook nodig eens weer worden uitgesopt. Wel een goed idee om af en toe even kastje voor kastje te doen. Kijk er altijd zo tegenop om hem in 1 geheel te doen
Potverdorie!!! Ik wilde net eventjes in bed gaan liggen om wat bij te slapen, gaan ze weer verder met verbouwen
Spannend he!! Ik vind het nu wel weer wat langzamer gaan. Maar dat kan ook komen doordat ik er eigenlijk wel klaar mee ben Ben niet zo goed in zwanger zijn.
Ik ben er echt ook gewoon klaar mee hoor. De hele buik zit me in de weg. Gelukkig gaat het met mijn bekken beter, dus ik loop wel als een tierelier weer op straat. Gister zei er nog iemand: je waggelt niet! Nee, hoeft ook niet toch ?
Fijn dat het beter gaat met je bekken! Hier krijg ik eigenlijk steeds meer last er van, ook minder energie en sneller moe. Ben er regelmatig chagrijnig door Ik waggel dus wel... Vindt vriend erg leuk om grappen over te maken
Net de uitslag binnen van de suikertest van gisteren. Alles prima! Zullen ze dan nu gewoon accepteren dat we grote baby's maken?
Ik ben vanmorgen bezig geweest met beetje opruimen boven en vluchttas inpakken. Dik uur bezig geweest maar nu alweer gesloopt Nu maar even rustig aan en dan vanmiddag even winkelen voor Sinterklaas, oma onderbroeken voor na de bevalling en vitamine k en d voor de baby.
Ja, het was hier nu wel heel erg, heb ook echt veel weggegooid. Ken je die doorzichtige plastic tassen van de AH die je krijgt bij een bestelling? Die zat bijna helemaal vol, en zijn behoorlijk grote tassen. Maar ook dingen als een overbodige theedoos(hadden er 2) en zo'n doos voor Nespresso cupjes die we nooit gebruikten. Het is lekker opgeruimd in ieder geval en er past weer veel meer in! Wat gaaf! Wil je hem delen als je bevallen bent, eventueel via PM hoor. Mag ook zonder gegevens uiteraard, ben gewoon heel benieuwd. Hier zijn we niet zo handig, dus "gewoon" via internet uitgezocht. We wilden geen gedichtje maar alleen de "zakelijke" gegevens(naam, datum, gewicht enzo) vond ik ook niet zo leuk, wij zijn dus voor een mooie zin gegaan die niet rijmt. Koelkast staat ook nog op m'n lijstje inderdaad, alhoewel ik die wel probeer bij te houden met spullen die weg moeten. Vriezer niet gelukkig, die is laatst stuk gegaan dus hebben nu een nieuwe. Die hoeft dus voorlopig niet!
Ik wil 'm hier ook wel delen hoor, wellicht zorgt het voor wat inspiratie! Zou het alleen wel heel fijn vinden als jullie er niet mee aan de haal gaan Maar dat vertrouw ik wel. "The world was just spinning around But now it's standing upside down Because you came in our life And it's just perfect now"
Mooi! Ook leuk dat het van jullie zelf komt er niet zo standaard is. Maar bedoelde eigenlijk jullie kaartje. Daarom zei ik ook na de bevalling(en dus anoniem als je dat liever hebt), wij delen die ook nog met niemand verder tot die tijd. Vind het echt tof dat jullie hem zelf gemaakt hebben, en er dus ook geen ander kindje dat kaartje krijgt.
Mooi! Wij zijn erg inspiratieloos, maar we kwamen wel een leuke tegen in 1 van die mappen die we van de drukkerij hadden. Dus die komt er dan gewoon in. Bij de eerste was ik wel erg cliche met rijmpjes enzo, maar ik laat het nu even kort en krachtig op het geboortekaartje!
Ik heb net een deel van de commode ingeruimd, maar door al dat bukken was ik er al snel klaar mee. Zit nu alweer beneden in de rust. M'n vriend zegt ook: nu maar weer rustig aan. Morgen intocht Sinterklaas en eind van de maand nog even wat ontbrekende spulletjes halen voor de beeb. En dan wil ik in december toch alles klaar hebben, voordat ze zich wel eerder aankondigt.
@Luna87 nou fantastisch nieuws toch! Fijn dat je ook al zo snel bericht hebt! Leuk hoor al die verhalen over poetsen en alles. Ik heb net nog even de hele keuken en beneden het toilet gedaan. Ik denk dat ik de geur van chloor de hele dag blijf ruiken... maar nu merk ik wel dat ik gesloopt ben. Mijn moeder is met de bovenverdieping bezig. Ze is echt zo’n bezig bijtje dat niet te stoppen is nou, weet ik meteen van wie ik het heb. Alleen mijn lichaam houd me nu echt tegen dus ik blijf nog even liggen. ondertussen zijn de boodschapjes ook weer besteld. Komt morgen binnen heb vooral diepvries spul, soep, pasta gekocht aangezien ik totaal geen idee heb hoelang ik volgende week in het ziekenhuis ben zijn toch etenswaar dat toch wel een tijdje kan blijven liggen.
Vanochtend samen met m'n moeder alle spullen uitgezocht die ik gekregen/gekocht had. Alles netjes in bakken gestopt, op maat enzovoorts. Heel fijn. Daarna even naar de Babydump geweest. Hadden ze mooie aanbiedingen op dekentjes en lakentjes. En dat moest ik precies nog allemaal hebben. Dus mooi 6 lakentjes (3wieg/3ledikant) en 4 dekentjes (2wieg/2ledikant) meegenomen. Tevens nog een stoer vestje gescoord. Totaal €100. Dat viel me toch wel mee online zag ik vaak voor één dekentje al €30 staan ofzo
Zo, alles weer bijgelezen! Ik heb opzich wel zin in de bevalling, maar dan vooral het gedeelte van de ontmoeting. Die weeën enzo zou ik best willen overslaan, maar ik wil liever geen pijnbestrijding. Pffff, ben vandaag eerder naar huis gegaan. Gisteren van 08.00 tot 21.00 uur gewerkt. Eerst lesgeven, daarna vergaderingen en besprekingen en vervolgens nog een informatie avond voor ouders. Zoveel pijn aan m’n bekken sinds gisteravond. Vannacht ook bij elke draai, opgestaan met veel pijn en vandaag lukte mij gewoon even niet meer. Normaal werk ik op donderdag maar tot 12.15 uur, dus het was echt een te heftige dag. Ik moet ‘s avonds gewoon lekker op de bank kunnen hangen en die mogelijkheid was er gewoon niet gisteren. Nu dus plat en hopen dat het straks al wat beter voelt.. dochter is gelukkig nog bij de opvang, die ga ik rond 17.00 uur pas ophalen.
@jvsd92 wat leuk die kleertjes!! -hartoogjes- @LaQueen klinkt behoorlijk heftig. Doe lekker rustig aan zover het kan! nou. Op de bank in slaap gevallen. Mijn moeder had het poetswerk afgerond en heeft me laten liggen. Lag er ineens een briefje op onze salontafel: “de was ligt boven. Ik ben nu weer lekker thuis“ Zo lief. Ondertussen de hele dag nergens meer puf in gehad. Heb dus ook voor zometeen pizza besteld. Ik voel me hele dag al zo ontzettend moe maar ook zo vreemd. Kan het niet uitleggen. Nu lekker een avondje bankhangen met manlief die nu ook verlof heeft.
@Dikkiedikk Oeeeeh, misschien gaat er iets beginnen. Mijn beste vriendin voelde zich een dag voor haar bevalling ook super vaag en niet helemaal fit ofzo.
oh oh ik hoop het! Zou mooi zijn! De harde buiken zijn in ieder geval weer volop aanwezig maar daar heb ik al zo’n 3 dagen behoorlijk veel last van