De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - Deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door AnnevandePol, 8 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mijn hoop is ook weg, het is weer rustig in mijn buik. Ik leek gisteravond weeën te krijgen in buik en rug maar alles weer rustig op een enkel krampje na.

Ik heb het idee dat mijn lichaam denkt nope we gaan deze pijn niet nog een keer doen :rolleyes::roflmao:

RachelleNM en iez vinden dit leuk.
  2. Irene2

Irene2 Actief lid

21 mrt 2019
    375
    610
    93
    Vrouw
    Hier ook niks meer. Gistermiddag pijnlijke harde buiken/weeën na het strippen en ook continue pijn onderin m'n buik, had dus echt goeie hoop. Maar nam uiteindelijk dus weer af. Later op de avond wel nog weer harde buiken vrij regelmatig maar niks wat op een bevalling leek helaas. Ook sinds het strippen bloederig slijm, er gebeurd dus wel wat denk ik maar m'n lichaam en baby pakken het gewoon net niet op lijkt wel.

Was gisteravond ook weer goed wanhopig/gefrustreerd, zo irritant dat m'n lichaam het niet gewoon oppakt. Actief blijven helpt niet echt(wat huishouden, op m'n bal stuiteren), ontspannen en rust zoeken ook niet(na douchen en even lekker op bed liggen was het juist erg afgenomen). Ik wil die kleine nu gewoon ontmoeten! Mijn vriend was wel echt heel lief voor me gelukkig, heeft me erg echt uit eten te halen, mede door wat we met hypnobirthing geleerd hebben. ❤️

Snap nog steeds niet hoe ik net 3-4 cm nog niet echt aan het bevallen ben. Morgen weer een vruchtwater echo en strippen en anders maandagochtend thuis vliezen breken. Dat kon ook al makkelijk zeiden de verloskundigen dus dat is wel fijn. Hoef sowieso geen ballon om in te leiden en kunnen dus gewoon thuis beginnen met vliezen breken. Dan heb ik 4 uur om thuis weeën te krijgen, anders alsnog ziekenhuis.

LaQueen en iez vinden dit leuk.
  3. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Hé dames wat balen dat er nog niks doorgezet heeft!!

Miekje86 vindt dit leuk.
  4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Heel vervelend dat het niet doorzet.

Ik heb jouw vraag toevallig laatst aan mijn vk gevraagd (Ik had met 32 weken al 2 cm ontsluiting). Zij vertelde dat bij een 2de of volgende zwangerschap (dit is mijn 4de) ze pas van een startende bevalling uitgaan bij minstens 4 cm.
    Tot die tijd zien zij het als voorwerk.

Ik hoop echt voor jou dat je snel doorschiet naar 5 en je je kleintje snel mag vasthouden.

5. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hier ook niks! Superbalen joh. Heb net zoals jij @Irene2 ook de hele tijd wat bloederig slijm. Je zou idd denken dat er dan wel wat gaande is. Maar zet dan ook dóór! o_O

6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Lijkt me verschrikkelijk voor jullie @Irene2 , @Miekje86 en @RachelleNM :( Hopelijk komen jullie kindjes heel gauw! Zelf ben ik er inmiddels ook klaar mee, maar jullie zijn nog weer een paar dagen verder en ik kan mij dus heel goed voorstellen det jullie nóg gefrustreerder zijn op dit moment.

Miekje86 en iez vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik lees stiekem nog mee. Maar, bij mij was het strippen dus niet gelukt en toch bleef ik slijm en bloed verliezen.. Ik voelde verder niets, drie dagen later ben ik bevallen. Dus het had wel iets getriggerd.

Over de ruggenprik; bij mij hebben ze 6 keer moeten prikken voor dat hij goed zat. Ik voelde dus echt niets meer aan ontsluitingsweeën dus dat was wel echt heel fijn! Toen ik persweeën kreeg voelde ik deze heel duidelijk er doorheen. Mocht ik dus ooit weer bevallen (dan gaat dit sowieso via keizersnede) zie ik niet meer op tegen die ruggenprik. Zelfs na 6 keer prikken. Het viel me alles mee. Zolang je zelf maar goed ontspant.

Want2beAmom, RachelleNM, LaQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een drukke uk in mijn buik wat gewoon pijn doet. Krijg daardoor nu ook geregeld harde buiken. Verlies ook veel slijm, gisteren en vannacht was het een beetje bloederig nu gewoon alleen slijm. Het is wel zoveel dat mijn inlegkruisje het niet goed aan kan :oops:

Mijn man en dochter net op boodschappen gestuurd. Mocht niet mee van onze dochter, prima ga ik met de benen om hoog :roflmao:. Opdracht gegeven om ook lekkere dingen mee te nemen :D

RachelleNM, LaQueen, iez en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Hier alles rustig, geen harde buiken, geen slijm meer. Flaaaauw. Ga zometeen de vk bellen om te vragen of ze me nog een keertje willen strippen :D Geen idee of ze dat doen :o:

Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Weet niet of ze zo snel weer doen. Maandag gaan ze het weer doen bij mij en dan meteen de inleiding inplannen voor9 de dag er na

Hier net lekker pannenkoeken gegeten, heb nu een stuiterend kind in me :roflmao:

Loveischocola en RachelleNM vinden dit leuk.
  11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Hahaha door de stroop of poedersuiker :p

12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Beide :roflmao::roflmao:

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.691
    27.331
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat is ook wel t lekkerste :p

14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Heb het wel verdeeld over 2 pannenkoeken ;) maar beide op 1is ook wel erg lekker :roflmao::p

15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Heb net gebeld; 's avonds doen ze het niet, maar heb een afspraak voor morgenochtend half 10 :D Heb uitgelegd dat ik toch liever met een van hen beval dan dmv inleiding. Snapte ze wel. Dus erg fijn!!

Isabella2020, RM1996, iez en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wel fijn dat ze het morgen al wil doen. Hier rommelt het af en toe vandaag in de buik en rug. Heb op het moment ook spierpijn in mijn liezen:eek:. Net ook weer flink wat dik bloederig slijm en ik hem mij goed leeg gescheten:oops: (kan ook van de pannenkoeken komen :roflmao:). Het is hier op het moment niet echt rustig, hoop stiekem dat als onze dochter zo op bed ligt dat mijn lichaam weer denkt jaaaa nu kunnen we weer

RachelleNM, Isabella2020 en LaQueen vinden dit leuk.
  17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gaan jullie een flessenwarmer gebruiken straks na de bevalling?

18. Maaike87

Maaike87 Actief lid

23 sep 2015
    490
    496
    63
    Jeetje wat laten de baby’s lang op zich wachten!! Kan me voorstellen dat jullie het goed zat zijn..

iez vindt dit leuk.
  19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Alleen een enkele keer gebruikt voor de borstvoeding op te warmen ivm wennen aan flesje, maar dat was hier drama. Een echt borstenkind had ik Haha

iez vindt dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Nee, vorige keer ook niet gedaan. Is zo opgewarmd in de magnetron en toen ik flesvoeding ging geven kookte ik het water en deed ik dat weer in een thermosfles. De flessenwarmer die ik had vond ik niet prettig werken

iez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina