Via babyopkomstv. Naast wat goede tips ook gewoon goede informatie over de bevalling, vond 't met name fijn dat je gewoon zelf de tijd kon kiezen
Begin nu toch wel nerveus te worden. Waarom wilde ik dit ookal weer . Nog een paar minuutjes en dan weten we of we direct terecht kunnne
Wij liggen nu aan gesloten in het ziekenhuis. Als het filmpje straks weer goed is dan gaan ze mijn vliezen breken . Vanaf dan hoop ik dat het snel gaat. Word wel een beetje gek van mijn man, als hij zenuwachtig is word hij druk en gaat rare dingen doen. Kan ik op de vroege ochtend niet zo goed tegen
Voor de laatste loodjes lees/praat ik graag mee. Was al een tijdje mee aan het lezen. 36 weken alweer tijd voor de babywas eens te gaan doen, En de box af te maken. En dan vanaf volgende week zou het mogen als hij op zijn zusje slaagt.. spannend
Ik heb ook plek! Mag mij zo melden hopelijk dat de ballon zn werk heeft gedaan. Hele nacht om de 8 minuten weeën dus goede hoop
Poeh heftig hoor de hele nacht om de 8 min! Maar fijn dat er plek is! Zet hem op! @Miekje86 heel veel succes! Op weg naar baby!
Jeeeej ook heel veel succes. Beetje een rot nacht gehad zo te lezen maar hopelijk heeft het al goed zijn werk gedaan.
Nou ik ben weer thuis, net niet inleidbaar helaas. Baarmoedermond mooi wijd maar nog een tuutje eraan:vliezen breken was niet mogelijk. Vandaag geen nieuwe ballon, was geen 1 dame met ballon die vandaag kon worden ingeleid (maakten ze niet snel mee) dus die staan allemaal morgen ingepland. Ik krijg morgen dus nieuwe ballon en donderdag hopelijk inleiding. Dit keer heb ik prioriteit gelukkig en gegarandeerd plek. Nu ff bijkomen.
Vanmorgen heb ik weer controle gehad bij de vk. Meisje eigenwijsje is nog niet ingedaald, dus ik heb het protocol meegekregen om te gaan liggen en contact op te nemen met de vk wanneer de vliezen zijn gebroken.