Haha @nadine001 daar heb ik ook even naar gekeken Hier al sinds het avondeten aan het rommelen, ik hoop zo dat het doorzet! Ik vind het ook lastig om het allemaal bij te houden Ik probeer wel alles te lezen!
Ik werd ook al gebeld door iemand met de mededeling dat hij met volle maan vast wel geboren wordt. Ja, thanks.. maar ik ben NU 40 weken zwanger en elke dag langer is gewoon te veel.
Even een update van mij! Ik ben vanmiddag om 14:03 bevallen van onze zoon F.inn! Hij weegt 3265 gram en is 48cm lang. Hij is met een keizersnede gehaald en alles is super goed gegaan. Zo goed zelfs dat hij niet geopereerd hoeft te worden en al lekker bij ons op de kamer ligt ipv op de nicu! Zal later nog net hele verhaal vertellen. Nu genieten van ons mannetje ❤
@AapEnOlifant gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed met hem gaat en dat ie lekker bij jullie op de kamer kan zijn. Geniet!
Gefeliciteerd! En wat ontzettend fijn dat hij niet geopereerd hoeft te worden zeg ♥️ geniet van jullie mannetje!!
Even snel een update van mijn kant. Onze zoon L.uuk is vanmiddag na een turbo bevalling geboren . Verhaal van de bevalling volgt nog een keer